Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(2)
Placówka
Planeta 11
(6)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(17)
Filia nr 13
(1)
Autor
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Chapman C. C
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Handley Ann
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Kramer Józefa
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Mac Amber
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Olszak Celina
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Tkaczuk Cezary (marketing)
(1)
Unold Jacek
(1)
Wielki Janusz
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Kobieta
(4868)
Przyjaźń
(2889)
Rodzina
(2781)
Relacje międzyludzkie
(2356)
Tajemnica
(1670)
Marketing cyfrowy
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1650)
Miłość
(1645)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1322)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1254)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1104)
Dziewczęta
(1056)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(978)
Uczniowie
(940)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(814)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(708)
Koty
(685)
Relacja romantyczna
(682)
Władcy
(682)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(645)
Matki i córki
(643)
Przedsiębiorstwo
(643)
Żydzi
(629)
Dziennikarze
(618)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(559)
Przestępczość zorganizowana
(550)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(533)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(500)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(463)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(434)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(418)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Zabójstwo seryjne
(375)
Walka dobra ze złem
(374)
Pisarze
(366)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(359)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Polityka
(337)
Wsie
(337)
Wojna
(330)
Śmierć
(328)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(273)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Duchy
(256)
Pomaganie
(256)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej