Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(82)
Forma i typ
Książki
(72)
Proza
(39)
Poradniki i przewodniki
(20)
Komiksy i książki obrazkowe
(8)
Audiobooki
(5)
Filmy i seriale
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(97)
wypożyczone
(35)
Placówka
Planeta 11
(20)
Filia nr 2
(9)
Filia nr 4
(4)
Filia nr 5
(12)
Filia nr 6
(8)
Filia nr 9
(13)
Filia nr 10
(26)
Filia nr 12
(9)
Filia nr 13
(18)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(7)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(15)
Cordner Theo
(6)
Warda Małgorzata (1978- )
(6)
Gudsnuk Kristen
(5)
Milton Stephanie
(5)
Parvela Timo (1964- )
(4)
Pitkänen Pasi
(4)
Soares Paul
(4)
Sortland Bjørn (1968- )
(4)
Barker James
(3)
Bolder Joe
(3)
Burlinson James
(3)
Kopociński Dariusz
(3)
Kostick Conor (1964- )
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Needier Matthew
(3)
Southam Phil
(3)
Wood Keith
(3)
Baddiel David (1964- )
(2)
Bargiel Nina G
(2)
Cajgner Wojtek (1987- )
(2)
Chojnowska Ilona (1982- )
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Glynn Steffan
(2)
Irzykowski Jarosław
(2)
Karaban Edyta
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Kiuru Iwona
(2)
Maron Jordan
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Randall Cecilia
(2)
Skelly Jennifer
(2)
Wicher Barbara (1970- )
(2)
Ambudkar Utkarsh
(1)
Beck Christophe (1972- )
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Blevins Tyler
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Brady Dustin (1986- )
(1)
Brady Jesse
(1)
Broma Paulina
(1)
Buta Antonina
(1)
Bylica Dorothea
(1)
Cash Hilarie
(1)
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Cieślik Marek
(1)
Comer Jodie
(1)
Cox Aleksander
(1)
Cube Kid (1983- )
(1)
Cwynar Klaudyna
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Datello Rachael
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Östholm Marta
(1)
Emerson Marcus
(1)
Farrell Triona
(1)
Farwell Nick
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Flynn Ian (1982- )
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Gillan Karen (1987- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Gorządek Ewa
(1)
Graley Sarah
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Guthals Sarah
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Hart Kevin (1979- )
(1)
Helten Conrad
(1)
Heteša Petr (1959- )
(1)
Hill Nathan (1975- )
(1)
Houser Sophie
(1)
Howery Lil Rel
(1)
Iwaszko Joanna
(1)
Jackman Henry (1974- )
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Janusz Aleksandra (1980- )
(1)
Jelley Craig
(1)
Johnson Dwayne (1972- )
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kasdan Jake (1974- )
(1)
Keery Joe
(1)
Kincaid S. J
(1)
Kowalski Mateusz
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Kroszczyński Stanisław
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Larson Hope (1982- )
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Levy Shawn (1961- )
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(76)
Kraj wydania
Polska
(82)
Język
polski
(79)
angielski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(37)
Dzieci
(33)
Młodzież
(27)
14-17 lat
(26)
6-8 lat
(13)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(19)
Literatura polska
(13)
Film amerykański
(4)
Literatura fińska
(4)
Literatura norweska
(4)
Literatura chińska
(3)
Literatura irlandzka
(3)
Literatura włoska
(2)
Film kanadyjski
(1)
Film polski
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura czeska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Kobieta
(4873)
Przyjaźń
(2890)
Rodzina
(2782)
Relacje międzyludzkie
(2357)
Tajemnica
(1672)
Gry komputerowe
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1650)
Miłość
(1647)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1323)
Rodzeństwo
(1277)
Śledztwo i dochodzenie
(1254)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1104)
Dziewczęta
(1059)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(978)
Uczniowie
(940)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(816)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(709)
Koty
(685)
Władcy
(683)
Relacja romantyczna
(682)
Osoby zaginione
(669)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(646)
Matki i córki
(644)
Przedsiębiorstwo
(643)
Żydzi
(629)
Dziennikarze
(619)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(559)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(533)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(501)
Arystokracja
(498)
Wybory życiowe
(464)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(447)
Zemsta
(446)
Dziadkowie i wnuki
(435)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(418)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Zabójstwo seryjne
(375)
Walka dobra ze złem
(374)
Pisarze
(367)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(360)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Wsie
(338)
Polityka
(337)
Wojna
(330)
Śmierć
(328)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(273)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Duchy
(256)
Pomaganie
(256)
Temat: dzieło
Jumanji
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
1201-1300
(2)
Temat: miejsce
Francja
(2)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(21)
Poradnik
(18)
Fantastyka
(13)
Powieść przygodowa
(10)
Science fiction
(8)
Komiks
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Dystopia
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Fantasy
(3)
Film animowany
(2)
Film fabularny
(2)
Film familijny
(2)
Film przygodowy
(2)
Komedia
(2)
Podręcznik
(2)
Romans
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Antologia
(1)
Broszura
(1)
Esej
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Film akcji
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film edukacyjny
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informator
(1)
Instrukcja
(1)
Katalog
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publicystyka
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Sequel
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1940)
(Minecraft)
Cahira i Orion to bliźnięta uczące się sztuki polowania na potwory pod okiem Senana Skrupulatnego. Po trudnej walce ich mentor pada ofiarą zaklętego withera – od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie! Brat i siostra wyruszają na misję, aby przywrócić swojego mistrza do życia, a po drodze znajdują niespodziewanego sojusznika. Trafiają do podziemnego domu dziewczyny o imieniu Atria skazanej na los przynęty dla potworów. Cahira i Orion przekonują ją, by dołączyła do nich i wykorzystała swoje zdolności do zwabienia zaklętego withera… Ona zaś chce się nauczyć, jak chronić się przed mobami, które pragną ją dopaść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiksy (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2122)
(Minecraft)
Druga część przygód z serii "Minecraft: Na pastwę mobów" na podstawie popularnej gry komputerowej. Po ocaleniu swojego mentora, pożartego przez withera, łowcy potworów Cahira i Orion wyruszają na wyprawę, aby rozwiązać tajemnicę ciążącej na ich przyjaciółce klątwy, która powoduje, że dziewczynka przyciąga moby jak magnes. Aby znaleźć lekarstwo na przypadłość Atrii, muszą odnaleźć dawną rywalkę Senana. Okazuje się jednak, że sprawy wyglądają inaczej, niż mogłoby się zdawać. Chociaż wielka rezydencja i kocia fontanna wielkiej magini są wyjątkowo urocze, jej lochy skrywają mroczny sekret – miażdżarkę mobów! A podczas wizyty w mieście dzielne bliźnięta zapoczątkują lawinę wydarzeń, która doprowadzi do zombie apokalipsy. Czy uda im się ocalić miasto i jego pechowych mieszkańców? Autorką scenariusza i rysunków jest Kirsten Gudsnuk. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2122)
(Minecraft)
Druga część przygód z serii "Minecraft: Na pastwę mobów" na podstawie popularnej gry komputerowej. Po ocaleniu swojego mentora, pożartego przez withera, łowcy potworów Cahira i Orion wyruszają na wyprawę, aby rozwiązać tajemnicę ciążącej na ich przyjaciółce klątwy, która powoduje, że dziewczynka przyciąga moby jak magnes. Aby znaleźć lekarstwo na przypadłość Atrii, muszą odnaleźć dawną rywalkę Senana. Okazuje się jednak, że sprawy wyglądają inaczej, niż mogłoby się zdawać. Chociaż wielka rezydencja i kocia fontanna wielkiej magini są wyjątkowo urocze, jej lochy skrywają mroczny sekret – miażdżarkę mobów! A podczas wizyty w mieście dzielne bliźnięta zapoczątkują lawinę wydarzeń, która doprowadzi do zombie apokalipsy. Czy uda im się ocalić miasto i jego pechowych mieszkańców? Autorką scenariusza i rysunków jest Kirsten Gudsnuk. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiksy (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2637)
(Minecraft)
Trzecia część przygód z serii „Minecraft. Na pastwę mobów” na podstawie popularnej gry komputerowej. Trójka nastolatków, Cahira, Orion i Atria, przemierza wraz ze swoim opiekunem Senanem bezdroża Świata Podstawowego, wyludnionego i zniszczonego przez wrogie moby. Za każdym wędrowcem ciągnie się mroczna i smutna przeszłość. Bliźniaki są sierotami, których rodzice permanentnie wylogowali się ze śmiertelnego serwera. Senan to wygnaniec, bo zamiast bronić osadników ściągnął na nich zombie, a na Atrii ciąży klątwa. Teraz powinna się jej jak najszybciej pozbyć. Inaczej nikt nigdy nie będzie bezpieczny w Świecie Podstawowym. Za dziewczyną bowiem jak cień podąża okrutny mob Wither niszczący wszystko, co spotka na swojej drodze. Przyjaciele nie mają wyjścia, muszą się z nim zmierzyć. Czeka ich walka nie tylko z tą trzygłową kreaturą, ale również z demonami przeszłości, które wciąż tkwią w ich sercach. Cena, którą przyjdzie im zapłacić będzie wysoka, ale nagroda zaskoczy wszystkich… [wydawca]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Komiksy (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Minecraft zauroczył rzesze użytkowników z całego świata. Miliony graczy w najróżniejszym wieku pasjonują się przedziwnym światem Minecrafta. Ci najbardziej doświadczeni nie tylko walczą z wrogimi istotami czy tworzą fantastyczne budowle, ale również modyfikują grę. Dzięki tym modyfikacjom, zwanym przez graczy modami, można zmieniać wygląd i działanie Minecrafta: tworzyć nowe krainy, budować imponujące konstrukcje, a także pisać minigry funkcjonujące w obrębie świata Minecrafta. Do niedawna te fantastyczne możliwości były dostępne tylko dla doświadczonych programistów. Ta książka została napisana dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod. Dzięki temu oprogramowaniu łatwiej można zmierzyć się z wyzwaniami, jakie towarzyszą modowaniu Minecrafta. Młodzi adepci tej gry niepostrzeżenie przyswajają sobie podstawy kodowania i zdobywają pierwsze szlify podczas wykonywania różnych zadań. Rozwijają umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, wyzwalają naturalną dziecięcą kreatywność - i świetnie się przy tym bawią! W tej książce przedstawiono: - sposób posługiwania się narzędziem LearnToMod - projekty o różnym stopniu trudności - korzystanie z bibliotek Arena Buider i Capture The Flag - tworzenie minigier o różnym stopniu złożoności - i wiele, wiele innych! Modowanie Minecrafta - stwórz coś wyjątkowego!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oba światy zaczynają się niebezpiecznie przenikać... Chłopcy z pierwszej liceum są szczerze zachwyceni, gdy od znajomego mistrza komputerowego otrzymują do przetestowania nową wersję Minecrafta. Nawet nie przypuszczają, że gra zawirusuje szkolny serwer i zaczną się dziać naprawdę dziwne rzeczy. Spotkanie na szkolnym korytarzu kogoś, kogo tam być nie powinno, to niemały szok. Szczególnie jeśli tym kimś jest creeper. Podczas nocy filmowej, gdy uczniowie liceum oglądają wampiryczne historie i pradziejowe smęty (co nie przeszkadza im w bajerowaniu dziewczyn), okaże się, że to nie jedyny mob, który wydostał się z gry. Na początku Mirek i jego przyjaciele starają się utrzymać wszystko w tajemnicy i naprawić sytuację na własną rękę. Jednak mają bardzo silnego przeciwnika. Nad grą zapanował zupełnie nowy mob - Czarnoksiężnik - który ma swoje pokręcone plany. Sutenera szkoły i minecraftowe jaskinie zmieniają się w pole walki. Teraz już nie chodzi o to, żeby uspokoić wystraszonych kolegów, ale o to, żeby zapobiec inwazji szkieletów, pająków, endermanów i creeperów. Jak rozprawić się z Czarnoksiężnikiem i pokonać pułapki Minecrafta? [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P/Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : podręcznik odkrywcy / [tłumaczenie: Anna Hikiert] ; Mojang Studios. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harper Collins Polska sp. z o.o., 2023. - 93, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Od prostych przygód po epickie misje - dziĘki zawartym w tej książce informcjom dowiesz sie, jak poruszać się po Świecie Podstawowym, aby odkrywać wygenerowane struktury i zdobywać ukryte skarby czekające w róznych jego zakątkach. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niksy / Nathan Hill ; przekład Jerzy Kozłowski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, copyright 2017. - 861, [1] strona ; 22 cm.
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę. Nathan Hill z maestrią łączy skandynawską mitologię ze światem gier komputerowych, zderza chicagowskie zamieszki z 1968 roku z ponadczasową miłością, tworząc wielowymiarowy obraz świata przenikniętego autentycznymi emocjami. Od tej powieści nie sposób się oderwać. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwszy oficjalny przewodnik po uniwersum Five Nights at Freddy's to prawdziwy niezbędnik dla wszystkich graczy i fanów tej serii. Dzięki niemu zagłębicie się w mitologię serii, prześledzicie drogi animatroników, poznacie różne sposoby gry i odkryjecie tajemnice ukryte w sercu pizzerii Freddy'ego Fazbeara. A to jeszcze nie wszystko! Szczególną gratkę stanowią sekcje specjalne, w których nieco więcej światła pada na najczęściej omawiane teorie fanowskie: ugryzienie z 1983 kontra ugryzienie z 1987, tożsamość Purple Guya, stwierdzenie "it's me" pojawiające się w halucynacjach i wiele innych. Wejdźcie w przerażający, pełen zaskoczeń świat Five Nights at Freddy's! [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dom Wschodzącego Słońca / Aleksandra Janusz. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Uroboros, copyright 2018. - 397, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Miasto magów / Aleksandra Janusz ; 1)
Mag-szermierz Lloyd zmierzy się ze swoją mroczną przeszłością. Błyskotliwy informatyk Timothy wyjdzie poza wirtualny świat. Narcystyczny rockman Gabriel wreszcie zacznie podejmować własne decyzje. Razem z zakonnicą Weroniką, wiekowym Krzysztofem oraz niespodziewanym przybyszem z odległych stron stawią czoło mitycznym bestiom oraz dawnym – i nowym – wrogom. Czy znajdą odpowiedzi na zagadki, jakie zostawiła po sobie legendarna Kaja Modrooka? I czy Eunice wyjdzie zwycięsko z próby, jaką postawi przed nią los?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Jumanji : przygoda w dżungli / reżyseria Jake Kasdan ; scenariusz Chris McKenna, Erik Sommers, Scott Rosenberg, Jeff Pinkner. - Warszawa : Imperial CinePix, copyright 2018. - 1 dysk optyczny (DVD) (114 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm + książka.
Kiedy dzieciaki odkrywają starą konsolę gier wideo z grą "Jumanji", o której nigdy dotąd nie słyszały, natychmiast przenoszą się w świat niebezpiecznej dżungli. To właśnie w niej dzieje się akcja gry, a one stają się awatarami postaci, które wybrały: zapalony gracz Spencer staje się odważnym łowcą przygód (Dwayne Johnson), fan piłki Fridge zamienia się (według własnych słów) w Einsteina (Kevin Hart), Bethany - popularna dziewczyna z sąsiedztwa - staje się profesorem w średnim wieku (Jack Black), natomiast niepozorna Martha przybiera postać nieustraszonej wojowniczki (Karen Gillan). Wkrótce odkrywają, że w Jumanji chodzi nie tylko o grę, ale przede wszystkim o przetrwanie. Aby wygrać i powrócić do realnego świata, będą musieli wyruszyć w najbardziej niebezpieczną przygodę życia, odkrywając prawdę o sobie, albo pozostać w świecie gry na zawsze…[filmweb.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film przygodowy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje wyjątkowe starożytne i nowoczesne budowle z całego świata. Przeniesione z rzeczywistości lub z kreatywnej wyobraźni graczy, konstruowane były blok po bloku. Można wśród nich znaleźć wiele perełek: od opartej na badaniach archeologów rekonstrukcji piramid z Gizy po perfekcyjną kopię kosmicznego wahadłowca. Ikony świata architektury, takie jak Tadż Mahal czy Bazylika św. Piotra, prezentowane są tutaj zaraz obok fantastycznego skrzyżowania katedry z czołgiem i wspaniałych statków niesionych na grzbietach delfinów. Jesteś gotów zobaczyć to na własne oczy? Sprawdź jak łatwe może być budowanie! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
Insygnia : wojny światów / S. J. Kincaid ; przekład Janusz Ochab. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2012. - 471, [1] strona ; 21 cm.
(Literacki Egmont)
Tom Raines chciałby być kimś wyjątkowym. Tymczasem jego życie to nieustanna wędrówka od kasyna do kasyna z ojcem, pechowym hazardzistą. Jednak pewnego dnia wszystko się zmienia. Ktoś dostrzega osiągnięcia Toma w świecie wirtualnych potyczek. Chłopak dostaje propozycję - może zostać kadetem w Wieży Pentagonu, elitarnej akademii wojskowej. Jeśli przetrwa, stanie się członkiem Sił Układu Słonecznego, nadludzką maszyną bojową, zdobędzie wszystko, czego pragnął - przyjaciół, zainteresowanie dziewczyn, szacunek rywali - i poprowadzi swój kraj do zwycięstwa w III wojnie pozaziemskiej. Ale czy jest gotowy zapłacić za to najwyższą cenę? (Z okł.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edda / Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. - Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2012. - 418, [3] strony ; 21 cm.
(Kroniki Awatarów / Conor Kostick ; cz. 3)
Trylogię "Kroniki Awatarów" tworzą: Epic ; Saga ; Edda.
Wszyscy mieszkańcy Eddy składają się z pikseli – z wyjątkiem Penelopy. Podczas gdy jej ludzkie ciało utrzymywane jest przy życiu w szpitalnym łóżku, jej awatar biega samopas i może zrobić dosłownie wszystko… łącznie z wytworzeniem zabójczej broni dla swojego opiekuna, lorda Scanthaxa. Gdy ostatni władca Eddy decyduje się na inwazję innych wirtualnych światów, Erik-Cindella z „Epica” i Zjawa z „Sagi” stają się częścią historii i biorą udział w ostatecznej, wielkiej wojnie między wszechświatami. Czy jest szansa na pokojowe rozwiązanie? Czy jednak wszystko musi się rozstrzygnąć za sprawą mieczy i pistoletów? [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sf (1 egz.)
Książka
W koszyku
Epic / Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. - Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2011. - 356, [4] strony ; 21 cm.
(Kroniki Awatarów / Conor Kostick ; cz. 1)
Trylogię "Kroniki Awatarów" tworzą: Epic ; Saga ; Edda.
Historia rozgrywa się w odległej przyszłości na planecie Nowa Ziemia skolonizowanej przez uciekinierów z Ziemi. Ponieważ dawny świat stanął na krawędzi zniszczenia z powodu wojny, w nowym świecie panuje nienaruszalne prawo: nigdy więcej przemocy. Wszystkie konflikty rozwiązywane są więc za pomocą gry komputerowej EPIC - to jedyna legalna forma walki, dlatego każdy mieszkaniec dba o swoją komputerową postać, za pomocą której w razie potrzeby może rozprawić się z wrogiem. Zwłaszcza że na najlepszych graczy czekają lukratywne stanowiska w rządzie... [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Saga / Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. - Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2012. - 355, [2] strony ; 21 cm.
(Kroniki Awatarów / Conor Kostick ; cz. 2)
Trylogię "Kroniki Awatarów" tworzą: Epic ; Saga ; Edda.
W wirtualnym świecie "Sagi" szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa - członkini anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? I jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?... [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka "Zadziwiające Miasta Minecraft®" opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczące różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. [helion.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komputery (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
DVD
W koszyku
Free Guy / dierected by Shawn Levy ; screenplay by Matt Lieberman, Zak Penn.. - Warszawa : Galapagos, [2022]. - 1 DVD (110 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm
Przepełniona akcją, wybuchowa komedia z Ryanem Reynoldsem w roli urzędnika bankowego, który odkrywa, że jest drugoplanową postacią w grze komputerowej. Postanawia więc zostać bohaterem historii… którą sam tworzy! Reżyserem tego przezabawnego filmu jest Shawn Levy, a w pozostałych rolach występują: Jodie Comer, Lil Rel Howery i Taika Waititi. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komedia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Problem trzech ciał / Cixin Liu ; [przekład Andrzej Jankowski]. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis ; [Warszawa] : Audioteka, copyright 2016. - 1 płyta audio (CD) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Wspomnienie o przyszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 1)
Trylogię "Wspomnienie o przeszłości Ziemi" tworzą: "Problem trzech ciał" ; "Ciemny las" ; "Koniec śmierci".
Pierwszy tom rewelacyjnej trylogii „Wspomnienie o przeszłości Ziemi”, największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami „Fundacja” i „Kroniki Diuny”. „Problem trzech ciał” stał się bestsellerem w Chinach i zyskał ogromny rozgłos w Stanach Zjednoczonych. W 2015 roku książka otrzymała nagrodę Hugo dla najlepszej powieści. Podczas rewolucji kulturalnej w Chinach tajna baza wojskowa Czerwony Brzeg wysyła sygnały w kosmos w poszukiwaniu inteligentnego życia pozaziemskiego. Do prac zostaje włączona Ye Wenjie, córka wybitnego fizyka zamordowanego przez czerwonogwardzistów, i dzięki niej badacze w końcu nawiązują kontakt z obcą cywilizacją stojącą u progu zagłady. W XXI wieku naukowiec Wang Miao zostaje członkiem komisji badającej przyczyny serii samobójstw czołowych fizyków. W wyniku prywatnego dochodzenia natyka się na tajemniczą grę wirtualną o nazwie „Trzy ciała”, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Niebawem odkrywa, że świat tej gry wcale nie jest fikcją... „Bardzo oryginalna książka, wyjątkowe połączenie spekulacji naukowych i filozoficznych, polityki i historii, teorii spiskowych i kosmologii, w której królowie i cesarze znani z dziejów Zachodu i Chin łączą się w onirycznym świecie gry, a gliniarze i fizycy zajmują się światowymi spiskami, morderstwami i najazdem przybyszów z kosmosu w świecie rzeczywistym”. - George R.R. Martin [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - F/SF/G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej