Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(84)
IBUK Libra
(15)
Forma i typ
Książki
(84)
Publikacje dydaktyczne
(30)
E-booki
(15)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(88)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(9)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(70)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 15
(4)
Autor
Gierszewska Grażyna
(5)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Krupski Rafał
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Pringle Hamish
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Allaire Yvan
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bowman Cliff
(1)
Breś Witold
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Caslione John A
(1)
Christensen Clayton
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cieśliński Wojciech
(1)
Covey Sean
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle David P. (1952- )
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dziedzic Sylwia
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edersheim Elizabeth Haas
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Faulkner David (1938- )
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Firsirotu Mihaela E. (1946- )
(1)
Fraś Piotr
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gawroński Henryk (ekonomia)
(1)
Gierusz Anna
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hauke-Lopes Aleksandra
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Hejduk Irena K. (1949-2018)
(1)
Huling Jim
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jaksa Michael
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Juszczyk Michał
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kaleta Andrzej (1952- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Magdalena
(1)
Kozik Renata
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krauze-Maślankowska Patrycja
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Frank
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Lareau William
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipka Michał
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Marcinkowska Monika (1973- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(99)
Język
polski
(98)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(31)
Menedżerowie
(3)
Inwestorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(75)
Przedsiębiorstwo
(22)
Planowanie strategiczne
(12)
Zarządzanie
(8)
Firma (nazwa)
(6)
Marketing
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Controlling
(4)
Globalizacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkcja
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Znaki towarowe
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Innowacje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Miasta
(2)
Polityka regionalna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przywództwo
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Benchmarking
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budownictwo
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Controlling personalny
(1)
Decyzje
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje ekologiczne
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Jakość produktu
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Model biznesowy
(1)
Monopole
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Strategia
(1)
Sukces
(1)
Symbole
(1)
Teoria chaosu
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie rozwojem
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Znak towarowy
(1)
Znak towarowy UE
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Unia Europejska
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(42)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Inżynieria i technika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
99 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Strategiczne ; t. 1)
arządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.[PWN]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania ; Nr 136)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Wstęp 1. Determinanty strategii przedsiębiorstw Miejsce strategii w działaniach przedsiębiorstw Pojęcie strategii Podstawowe poziomy zarządzania w działaniu przedsiębiorstw Wrażliwość przedsiębiorstw na zmiany jako kryterium wyodrębnienia strategii Ogólna charakterystyka strategii zmian Strategie rozwoju Strategie stabilizacji Strategie wycofania się Strategia marketingowa jako przykład zintegrowanej strategii zmian 2. Miejsce dywersyfikacji w strategiach przedsiębiorstw Charakterystyka strategii dywersyfikacji Modele rozwoju przedsiębiorstwa i wynikające z nich alternatywne strategie rozwojowe Strategia koncentracji Definicja i rodzaje strategii dywersyfikacji Źródła finansowania strategii dywersyfikacji Dywersyfikacja opierająca się na zasobach wewnętrznych Dywersyfikacja opierająca się na fuzjach i akwizycjach 3. Metody portfelowe jako narzędzia alokacji zasobów w strategii dywersyfikacji Systematyka narzędzi alokacji zasobów w strategii dywersyfikacji Metody portfelowe jako uniwersalne narzędzia alokacji na różnych poziomach zarządzania Modele opierające się na cyklu życia produktu lub przemysłu Modele opierające się na pozycji konkurencyjnej Modele mieszane Kształtowanie równowagi portfela w strategii dywersyfikacji Wykorzystanie narzędzi finansowych w decyzjach alokacyjnych przedsiębiorstw Uwarunkowania wykorzystania metod finansowych w decyzjach alokacyjnych Metody alokacji zwiększające wartość księgową przedsiębiorstw Metody alokacji zwiększające wartość rynkową przedsiębiorstw 4. Aspekty finansowe strategii dywersyfikacji Sposoby pomiaru skali dywersyfikacji przedsiębiorstwa Miary opierające się na kodach statystycznych przemysłu Miary opierające się na subiektywnej ocenie stopnia zależności Porównanie miar dywersyfikacji opierających się na kodach SIC i metodzie subiektywnej Rumelta Inne narzędzia umożliwiające dywersyfikację Ryzyko towarzyszące decyzjom kształtowania portfela Ryzyko w wyborze strategii działania Podstawowe rodzaje ryzyka Finansowe teorie budowy portfela inwestycyjnego Możliwości adaptacji modeli finansowych w tworzeniu portfela SJB Ogólny model budowy portfela produktowego z uwzględnieniem ryzyka Pozostałe wybrane aspekty finansowe i rynkowe strategii dywersyfikacji Tempo wzrostu sprzedaży w strategii dywersyfikacji Wpływ struktury kosztów na wybór strategii dywersyfikacji Udział w rynku i rentowność działalności a strategia dywersyfikacji Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O oddawanej do rąk czytelnika książce można przede wszystkim powiedzieć, że jest nowatorska. Nowatorska, gdyż podejmowanie zagadnień z zakresu coachingu, a precyzyjniej business coachingu, w sposób właściwy dla standardów pracy naukowej, przynajmniej w perspektywie polskiego rynku wydawniczego, wydaje się wciąż nieproporcjonalnie nikłe w stosunku do zapotrzebowania na tego typu publikacje. Książka, która powstała pod redakcją dr Lidii D. Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem. Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach można powiedzieć, że wręcz prowokują do dalszej dyskusji nad podejmowanymi w nich kwestiami. Nie zatrzymują czytelnika na sobie, lecz raczej prowadzą do dalszych przemyśleń, studiów, dyskusji¬ a to chyba najcenniejsze w publikacjach naukowych. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanie Druckera prezentuje wizjonerskie koncepcje zarządzania Petera Druckera i odnosi je do głównych zagrożeń i możliwości biznesowych nadchodzących dziesięcioleci. Przybliża także Czytelnikowi jego poglądy dotyczące współczesnych praktyk biznesowych, zmian gospodarczych i trendów - których większość Drucker przewidział wiele lat temu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady z Zarządzania Przedsiębiorstwem 1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej