Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(21)
Forma i typ
Książki
(20)
Poradniki i przewodniki
(12)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(9)
Placówka
Planeta 11
(10)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(6)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 18
(3)
Autor
Fijewski Piotr (1956- )
(2)
Król-Fijewska Maria (1952- )
(2)
Santorski Jacek (1951- )
(2)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Berendt Joanna
(1)
Blanchard Ken
(1)
Brady Laura
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Cieślak Piotr
(1)
DeMotte Kim
(1)
Dudzik Katarzyna
(1)
Emery Roxanne
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fowler Susanne
(1)
Fox Jason (1986 - )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Grzegorczyk Justyna
(1)
Gumkowska Dorota
(1)
Halczuk Marek
(1)
Half Robert
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Jay Ros
(1)
Konkel Mirosław
(1)
Kosiniak Jakub
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Le Guern Bertrand
(1)
Lipa Michał
(1)
Maclachlan Colin (1974 - )
(1)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Middleton Anthony (1981 - )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Nir Eyal
(1)
Ollerton Matthew (1972 - )
(1)
Pawlikowska Małgorzata
(1)
Pink Richard
(1)
Ruppel Johannes
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Smith Steve
(1)
Stratmann Roswitha
(1)
Sunstein Cass R. (1954- )
(1)
Thaler Richard H. (1945- )
(1)
Wojtasiewicz Olgierd Adrian (1916-1995)
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Łopatka Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(12)
Relacje międzyludzkie
(5)
Menedżerowie
(4)
Asertywność
(3)
Motywacja pracy
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Sukces
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Przywództwo
(2)
Samokontrola
(2)
Samopoznanie
(2)
Bogactwo
(1)
Błądzenie myślami
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Dorośli
(1)
Finanse
(1)
Język
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mindfulness
(1)
Negocjacje
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Oszczędność
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia pracy
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Samorealizacja
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Special Air Service
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Stres
(1)
Szczęście
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Trening koncentracji
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zdrowie
(1)
Zespół ADHD
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Zarządzanie i marketing
(7)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli masz ADHD - lub jeśli ma je ktoś, kogo kochasz - ta książka zmieni twoje życie i twój związek. „Brudne pranie” to nieupiększony, bezpośredni wgląd w chaos życia z ADHD. Dzięki prostym trikom, które faktycznie działają na twój mózg, pozwoli ci przekształcić nienawiść do siebie w samoakceptację. Jest również doskonałym źródłem wiedzy dla twojego partnera lub partnerki, przyjaciół i rodziców. Pokaże im, jak przejść od frustracji do cierpliwości, zrozumienia - i miłości.
Czy odczuwasz paraliżujący wstyd, bo wciąż masz problemy z higieną osobistą, wykonywaniem obowiązków domowych i wywiązywaniem się ze swoich zadań na czas? Czujesz, że twoi bliscy cię nie rozumieją i są sfrustrowani twoim zachowaniem? Naucz się, jak • porzucić przekonanie, że coś jest z tobą nie tak, • przestać się oceniać według kryteriów neurotypowego świata, • rozmawiać o swoich problemach z tymi, którzy cię kochają, • wspierać osoby z ADHD w naprawdę skuteczny sposób, • zastąpić osądzanie współczuciem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zaburzenia rozwojowe u dzieci (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki prezentują ideę zwaną Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC), której twórcą jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Psychologia (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Jesteśmy śmiali, zwyciężamy. Brytyjskie siły specjalne SAS to elitarna jednostka o niezrównanej reputacji, zrzeszająca żołnierzy wszechstronnych – wyszkolonych do walki, wykonujących ryzykowne zadania pod presją, ale też powstrzymujących konflikty za pomocą sprytu i dyplomacji. Najlepszych z najlepszych. Poradnik ten stanowi lekcję życia i przywództwa prosto od specjalistów zahartowanych w najbardziej wymagających środowiskach. Wiele technik ich działania z powodzeniem można jednak przenieść do codzienności, dlatego książka opisuje przede wszystkim sytuacje, z którymi styka się każdy z nas, i proponuje przemyślane rozwiązania zainspirowane szkoleniami i doświadczeniami bitewnymi SAS. Jak skutecznie negocjować i odpowiadać na pytania pod presją? W jaki sposób zarządzać zespołem? Jak pokonać strach przed porażką? Autorzy odpowiadają na te i inne pytania, posiłkując się przykładami bliskimi życia: rozmową o pracę, kupnem domu, prowadzeniem własnej firmy czy radzeniem sobie z wrednym współpracownikiem. "Czterej żołnierze: snajper, komandos biorący udział w morskich operacjach antyterrorystycznych, ekspert od materiałów wybuchowych oraz człowiek, który przeżył "Operację Pewna Śmierć" – gwiazdy programu "Odważni wygrywają" – prezentują przewodnik na temat przywództwa i rozwoju osobistego. Pokazują, co zrobić, żeby osiągać sukcesy na każdej płaszczyźnie: w rodzinie, w biznesie i na froncie. Swoją determinacją, inspirują mnie od lat trzy grupy. Pierwsza to zawodowi sportowcy, którzy potrafią podporządkować cztery lata życia, by zdobyć olimpijski medal. Drugą są astronauci, którzy potrafią cierpliwie znosić niewygody, nawet miesiącami. A trzecią są właśnie zawodowi wojskowi – tacy, jak autorzy tej książki. Ich pasja, determinacja, dokładność i szeroki ogląd sytuacji są dla mnie drogowskazami w efektywności biznesowej. A niniejsza książka to narzędzie, które będzie mi towarzyszyć w podejmowaniu decyzji. Gorąco polecam". Jakub B. Bączek, trener mentalny olimpijczyków "Odpowiednie przygotowanie i trening umiejętności pozwalają działać efektywnie nawet w ekstremalnych warunkach. Jak zachować spokój i radzić sobie w sytuacjach trudnych, stresowych i kryzysowych, w których ceną jest życie i przetrwanie? Każdy z nas ma swoje wyzwania w sferze prywatnej i zawodowej, dlatego polecam lekturę tej książki, ponieważ pomoże spojrzeć na nie z zupełnie innej i nowej perspektywy". Piotr Śliwiński, coach, konsultant biznesu, twórca bloga "Manager z Głową"[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ja (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej