Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(22)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 13
(3)
Autor
Strzyżewska Elżbieta
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Beliczyńska-Sobota Anna
(1)
Bettger Frank (1888-1981)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Durand Barbara
(1)
Fink Klaus-J
(1)
Futrell Charles M
(1)
Gallagher Bill
(1)
Goerger Harlan H
(1)
Grzegrzółka Liliana
(1)
Hahn Emilia
(1)
Harris Vincent
(1)
Hołówka Jacek
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jaracz Beata
(1)
Johnson Spencer
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Marcinkowska-Wełna Zofia
(1)
Mc Corman David
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Ohoven Mario
(1)
Olak Grzegorz
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Sinha Prabhakant (1949- )
(1)
Skwara Marian
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sukiennicki Janusz
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Taylor Brian
(1)
Tokarz Daniel
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tuszyński Jerzy
(1)
Wełna Jerzy
(1)
Wilson Jerry R
(1)
Wilson Larry
(1)
Wilson Orvel Ray
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zielińska Halina
(1)
Ziglar Zig (1926- )
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Redaktorzy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(30)
Marketing
(7)
Handel
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Obsługa klienta
(5)
Sklepy
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Mieszkania
(1)
Najem
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Sztuka pisania
(1)
Wyposażenie mieszkań
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Podręcznik
(9)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Dom i ogród
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży : podręcznik. Cz. 2 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 2. - Poznań : "eMPi2"1995. - 147 s. : il. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC sprzedawcy / Beata Jaracz. - Stan prawny 28.02.2011 r. - Krosno : Wydawnictwo i Handel Książkami "KaBe", 2011. - 140 s. : il. ; 21 cm.
Treść : 1. Zasady obsługi klientów (Kultura obsługi, Typologia klientów, Rozmowa sprzedażowa) ; 2. Metody sprzedaży ; 3. Uwarunkowania sprzedaży towarów (Umowa sprzedaży konsumenckiej, Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, Gwarancja, Postępowanie reklamacyjne, Ochrona prawa konsumentów, Zwrot i wymiana zakupionego towaru) ; 4. Ceny towarów ; 5. Zapłata za towar ; 6. Wyposażenie punktów sprzedaży ; 7. Organizacja sprzedaży (Dokumentacja związana z dostawą towarów, Rozmieszczenie towarów, Inwentaryzacja) ; 8. Oznakowanie towarów ; 9. Odpowiedzialność pracownika ; 10. Bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie sprzedawca (Bezpieczeństwo i higiena pracy, Ochrona przeciwpożarowa, System HACCP) ; 11. Charakterystyka towaroznawcza wybranych artykułów nieżywnościowych (Wyroby skórzane, Obuwie, Szkło i wyroby ze szkła, Wyroby ceramiczne, Papier i wyroby papiernicze, Wyroby kosmetyczno-perfumeryjne, Artykuły chemii gospodarczej, Zmechanizowany sprzęt gospodarstwa domowego, Wyroby odzieżowe) ; 12. Charakterystyka towaroznawcza wybranych artykułów żywnościowych (Metody konserwacji żywności, Mleko i jego przetwory, Jaja, Ryby i owoce morza, Warzywa i owoce, Cukier i wyroby cukiernicze, Miód, Używki, Przetwory zbożowe, Tłuszcze roślinne i zwierzęce, Mięso i przetwory mięsne, Drób i przetwory drobiowe).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży. Cz. 1 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 3. - Poznań : "eMPi2", 1996. - 120 s. : : fot., rys. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 33
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
(Twój Osobisty Regulamin Pracy : 151 błyskotliwych rozwiązań)
Twój osobisty regulamin pracy! Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem. I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu Reguły -- strona po stronie Arcymistrz zdobywania nowych zleceń Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie -- nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech. Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów. Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego. Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów "w ciemno". Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania! Metody działania w sytuacji, gdy: *masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi *chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu *potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania *działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu *czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę rywalizacji...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Spis treści: Podstawowe zagadnienia związane ze sprzedażą osobistą ; Profesjonalny model rozmowy handlowej ; Zaawansowane techniki rozmów handlowych ;Analiza procesu sprzedaży osobistej w świetle badań.
Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzystywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta... [onepress].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej