Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(45)
Forma i typ
Książki
(42)
Audiobooki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(5)
Placówka
Planeta 11
(28)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(5)
Filia nr 2
(4)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(10)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(6)
Filia nr 13
(7)
Filia nr 15
(4)
Filia nr 16
(2)
Filia nr 18
(3)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(11)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(9)
Huxley Aldous (1894-1963)
(4)
Mitnick Kevin D. (1963- )
(3)
Baran Bogdan (1952- )
(2)
Dobrzański Jarosław
(2)
Dziuban Anna
(2)
Hogan Kevin (1961- )
(2)
Mleczko Andrzej (1949- )
(2)
Simon William L
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Śledź Andrzej
(2)
Barnes B. Kim
(1)
Bradbury Andrew
(1)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Celiński Marcin (1970- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Eatwell Roger
(1)
Fordham Fred (1985- )
(1)
Frąc Cezary (1967- )
(1)
Goodwin Matthew (1981- )
(1)
Greene Robert
(1)
Gruszka Karolina (1980- )
(1)
Iłowiecki Maciej (1935- )
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karwińska Anna
(1)
Kofta Piotr (1973- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Kurylak Witold
(1)
Madejski Radosław
(1)
Makowski Fryderyk
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937- )
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Pacholski Maksymilian
(1)
Palahniuk Chuck (1962- )
(1)
Pantalon Michael V
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Piontek Dorota
(1)
Piątek Tomasz (1974- )
(1)
Rebel Gunther
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sampson Eleri
(1)
Schrijvers Joep P.M
(1)
Simon William L. (1930- )
(1)
Stossel John
(1)
Stutz Elinor
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Szurmiński Łukasz (1975- )
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Tybur Marek
(1)
Walichnowski Feliks (1929- )
(1)
Warecki Marek
(1)
Warecki Wojciech
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Znyk Paweł
(1)
Zwoliński Andrzej (1957- )
(1)
Śnieciński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Socjotechnika
(45)
Relacje międzyludzkie
(17)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Propaganda
(5)
Inżynieria genetyczna
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Baza danych
(3)
Kasty
(3)
Kontrola społeczna (socjologia)
(3)
Perswazja
(3)
Pranie mózgu
(3)
Przestępstwo komputerowe
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Substancje uzależniające
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Osobowość
(2)
Populizm (ideologia)
(2)
Postprawda
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Psychologia stosowana
(2)
Reklama
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Autoprezentacja
(1)
Demagogia
(1)
Demokracja delegacyjna
(1)
Demokracja uczestnicząca
(1)
Doliński, Dariusz (1959- )
(1)
Duda, Andrzej (1972- )
(1)
Etyka społeczna
(1)
Fake news
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Framing (media)
(1)
Handel
(1)
Huxley, Aldous (1894-1963)
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kolektywizm (ideologia)
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Liberalizm
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Nacjonalizm integralny
(1)
Neopopulizm
(1)
Partie polityczne
(1)
Politycy
(1)
Polityka
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przywództwo
(1)
Socjolingwistyka
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Walka informacyjna
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: dzieło
Nowy wspaniały świat
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Chiny
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Poradnik
(4)
Dystopia
(3)
Esej
(2)
Monografia
(2)
Powieść
(2)
Publicystyka
(2)
Science fiction
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Adaptacja komiksowa
(1)
Antologia
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść graficzna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kobieta (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Praca
Książka
W koszyku
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo w relacjach społecznych / Andrzej Zwoliński. - Kraków : Petrus, copyright 2022. - 461, [1] strona ; 24 cm.
Wszelkie oznaki rozpadu kultury dają o sobie znać w języku. Ale też prawdą jest, że nic tak, jak słowo, nie potrafi stwarzać światy, budować miłość, podtrzymywać przyjaźń. Tam, gdzie rodzi się spotkanie, jest obecne słowo. Nie pozostaje ono nigdy samo, gdyż oczekuje rozmówcy, słuchającego, relacji, odbiorcy drugiego człowieka. Jest ze swej natury społeczne i dlatego jest takie stwórcze ale może być też destrukcyjne… [nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
(Onepress Classic)
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje. Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku! Audiotrening - fragment 1. Psychologia na Twoich usługach : - Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?; - Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste? ; - Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?; - Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna? ; - Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?; - Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?; - Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę? [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Media
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Media
Książka
W koszyku
Zadufani, podstarzali politycy doprowadzają naród na skraj trzeciej wojny światowej, próbując zapanować nad rozrastającą się populacją młodych mężczyzn, ludzie z klasy robotniczej marzą o pogrzebaniu elit, a profesorowie przedstawiają teorie, które oferują studentom tylko najczarniejszą przyszłość. W tych niespokojnych czasach nadzieję niesie tajemna księga, którą czytają tylko wtajemniczeni. Czytają, zapamiętują i gdy nadejdzie ten dzień, będą gotowi do akcji. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak się ustrzec medialnej manipulacji? Jak nie pogubić się w gąszczu informacji, którymi media codziennie zalewają nasze umysły? Wreszcie jak być świadomym „konsumentem” mediów? „Woda z mózgu” jest poradnikiem, jak korzystać z mediów i nie dać się ogłupić. Nie tylko przestrzega, ale i uczy. Manipulacja bowiem ma już swoją długą historię. A że „czwarta władza” niejednokrotnie czyni zakusy na nasze umysły i naszą wolność, to rzecz pewna. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekład: Bogdan Wojciszke. - Wyd. 6. w języku polskim (nowe, poszerzone wydanie). - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2012. - 326 s. : ilustracje ; 24 cm.
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osóbzawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kevin D. Mitnick to człowiek-legenda, najsłynniejszy haker świata, dla wielu - absolutny guru hakerstwa. W książce opisał wyrafinowane sposoby wywierania wpływu na ludzi pozwalające osobom niepowołanym uzyskiwać dostęp do chronionych danych prywatnych i służbowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kevina Mitnicka jako superhakera obawiało się tysiące Amerykanów. Był jedną z najintesywniej poszukiwanych osób w historii FBI. Po aresztowaniu groziła mu kara kilkuset lat pozbawienia wolności, mimo, że nigdy nie oskarzono go o czerpanie korzyści finansowych z hakerstwa. Wyrokiem sądu zakazano mu jakiegokolwiek dostępu do komputera. Po zwolnieniu Mitnick zupełnie odmienił swoje życie. stał się najbardziej poszukiwanym w stanach ekspertem od spraw bezpieczeństwa systemów komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po wielkim sukcesie "Wywierania wpływu na ludzi" Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest – choć nieco ryzykowne etycznie – nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa – fascynująca i błyskotliwa – a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
John Stossel, dziennikarz zajmujący się prawami konsumenta i autor bestsellerów, tropi mity, kłamstwa i zwykłą głupotę. Stąpa twardo po ziemi, jest bezkompromisowy i nie boi się przekopać przez tonę wierutnych bzdur, żeby dotrzeć do prawdy! Do ilu głupot dajesz się przekonać? Kupujesz butelkowaną wodę zamiast pić kranówkę? Nie jesz późnym wieczorem, żeby trzymać linię? Myślisz, że mężczyźni są lepszymi kierowcami niż kobiety? Może słuchasz z przejęciem, kiedy telewizyjny ekspert mówi ci, jakie akcje kupić albo twierdzi, że gry komputerowe wywołują przemoc. Martwisz się, że nauczyciele za mało zarabiają. Przygotuj się na szok - z tej książki dowiesz się, że powszechne przekonania często są błędne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama w procesie komunikowania marketingowego ; 2. Budowanie kampanii reklamowej ; 3. Proces przetwarzania informacji reklamowych ; 4. Reklama jako komunikat symboliczny (Znak i znaczenie, Podstawowe funkcje reklamy jako komunikatu symbolicznego, Oddziaływanie reklamowe jako generowanie znaczenia, Rola reklamy w tworzeniu i transmisji znaczeń kulturowych, Programowanie znaczenia (wartości) produktu za pośrednictwem jego nazwy i znaku graficznego) ; 5. Tradycyjne media reklamowe: cechy, techniki i struktura przekazu (Reklama telewizyjna, kinowa, radiowa, prasowa, zewnętrzna) ; 6. Nowe formy komunikowania marketingowego (Wykorzystanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Wykorzystanie nowych mediów w działalności reklamowej, Reklama internetowa: nowe sposoby dotarcia do konsumenta, Media mobilne: nowatorskie podejście do komunikowania marketingowego, Zastosowanie idei marketingu partyzanckiego w komunikowaniu marketingowym, Ambient media w komunikowaniu marketingowym, Zastosowanie techniki prowokacji w reklamie, Flash mob jako nowatorska technika public relations) ; 7. Oddziaływanie reklamy na potrzeby i motywacje konsumentów ; 8. Wpływ reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne ; 9. Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie ; 10. Reklama w procesie budowania wizerunku marki (Tożsamość a wizerunek marki (firmy) ; 11. Rola cech nadawcy-bohatera w reklamie (Celebrity endorsement: oddziaływanie osób znanych na postawy (i zachowania) konsumentów, Schemat dziecięcości: zastosowanie wizerunku dziecka w reklamie, Motyw rodziny w komunikacie reklamowym, Zwierzęta w przekazie reklamowym) ; 12. Stereotyp płciowy w reklamie (Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie) ; 13. Reklama społeczna: socjotechnika oddziaływania (Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie społecznej, Podstawowe grupy docelowe i techniki oddziaływania) ; 14. Reklama polityczna: socjotechnika oddziaływania (Reklama w procesie komunikowania politycznego i w procesie kreowania wizerunku polityka) ; 15. Etyczne i prawne aspekty oddziaływania reklamy na konsumenta (Uwarunkowania prawne dotyczące reklamy w mediach masowych, Uwarunkowania prawne dotyczące poszczególnych rodzajów produktów, Dzieci jako szczególna grupa odbiorców reklamy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polska na Mazurach : 90-lecie Dr. Feliksa Walichnowskiego. - [Olsztyn] : Wydawnictwo Darczyńcy, [2018]. - 110 stron : faksymilia, fotografie ; 21 cm.
Opracowanie niniejsze przeznaczone jest dla bibliotek akademickich. Składa się z wypisów z moich siedemnastu ksiżżek na temat socjotechniki, napisanych w latach 2000-2017. Autor
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WiM (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WiM (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej