Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje naukowe
(5)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(27)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 16
(1)
Autor
Gorynia Marian (1956- )
(4)
Hauke-Lopes Aleksandra
(2)
Jankowska Barbara (ekonomia)
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Ratajczak-Mrozek Milena
(2)
Wach Krzysztof (1976- )
(2)
Alińska Agnieszka
(1)
Balak-Hryńkiewicz Magdalena
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bernat Tomasz
(1)
Black Edwin
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Głodowska Agnieszka
(1)
Kowalski Arkadiusz Michał
(1)
Koćwin Lesław (1941- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kwieciński Leszek
(1)
Latoszek Ewa (1954- )
(1)
Markiewicz Magdalena (1976- )
(1)
Marx Elisabeth
(1)
Nojszewska Ewelina
(1)
Puślecki Zdzisław W. (1947- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Soniewicki Marcin
(1)
Weresa Marzenna
(1)
Wieczerzycki Marcin
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Wróblewski Marek
(1)
Yip George S
(1)
Zawiślińska Izabela
(1)
Zembura Renata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(28)
Zarządzanie
(5)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(4)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Globalizacja
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Ekonomiści
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
IBM
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kolaboracja
(1)
Monopole
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Sens życia
(1)
Statystyka
(1)
Stres
(1)
Sukces
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Wielokulturowość
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie za granicą
(1)
Żydzi
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Afryka
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(3)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Handel zagraniczny : transformacja biznesu międzynarodowego / Zdzisław W. Puślecki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 469, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu międzynarodowego oraz aktualnymi nowymi zjawiskami w tej dziedzinie. W książce omówione są zagadnienia, takie jak: • globalne uwarunkowania konkurencyjności Unii Europejskiej w XXI wieku, • określenie pozycji Unii Europejskiej wobec USA i Japonii, • wskazanie roli innowacji i zatrudnienia we wzroście konkurencyjności UE, • pozycji Wspólnej Polityki Rolnej w warunkach wzrostu konkurencyjności, • ukazanie wzrostu roli usług, pozycji Unii Europejskiej wobec konkurencyjności Brazylii, Rosji, Indii i Chin (BRIC) oraz funkcjonowania Unii Europejskiej w ramach reguł WTO. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą, szczególnie jako literatura do przedmiotów, takich jak: handel międzynarodowy, międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa. Jest to kolejna, w obszernym dorobku naukowym, pozycja Zdzisława W. Puśleckiego, którego badania mają charakter i zasięg światowy. Tym razem ukazuje wielopłaszczyznową i spójną prezentację transformacji biznesu międzynarodowego. Niewątpliwą zaletą publikacji jest realizowany z żelazną konsekwencją sposób ujęcia analizowanej materii w logiczną i klarowną strukturę. Zaletą pracy jest również sposób narracji, który umożliwia czytelnikowi uznanie wiarygodności interpretacji przedstawionych teorii, faktów, pojęć, argumentacji, związków przyczynowo-skutkowych oraz prezentacji i analiz faktów w oparciu o aktualne teorie biznesu międzynarodowego. (…) Zrozumieniu treści pomagają liczne tabele, wykresy, schematy i unikatowe mapy badanych obszarów - zarówno historyczne, jak i współczesne. Kolejną zaletą książki jest wykorzystanie imponującej ilościowo i jakościowo literatury przedmiotu i źródeł. Znalazły się tu liczące się w świecie naukowym: monografie i opracowania, artykuły drukowane i on-line w naukowych czasopismach nie tylko polskich, ale i amerykańskich, brytyjskich, niemieckich, francuskich oraz chińskich. Prof. dr hab. Jerzy Rymarczyk Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. [ksiegarnia,pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne ; 338)
Publikacja jest przeznaczona dla studentów uczęszczających na zajęcia z marketingu oraz dla osób, które chciałyby rozwijać praktyczne umiejętności tworzenia i wdrażania strategii marketingowej firmy na rynku zagranicznym.
Spis treści : Studia przypadków (IKEA, Disneyland, LEGO, OKNOPLAST, Peroni Nastro Azzurro, Netguru, brand24, OTCF) ; Zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka monografii (...) dotyczy niezwykle ważnego aspektu, jakim jest problem ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Choć w literaturze przedmiotu można spotkać wiele tytułów dotyczących internacjonalizacji przedsiębiorstw, problem ten nie jest często omawiany w kontekście przedsiębiorczości międzynarodowej. Jest to element wyróżniający recenzowaną publikację na rynku wydawniczym. Stanowi o jej oryginalności, aktualności, a także aplikacyjności prowadzonych rozważań. Książka bowiem może być niezwykle użyteczna zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, badaczy zajmujących się omawianą problematyką, jak i dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach zagranicznych i tych, które dopiero zamierzają rozpocząć działania tego typu. Odnosząc się do wszystkich rozdziałów monografii, należy podkreślić, że każdy jest bardzo interesującym opracowaniem prezentującym aktualne zjawiska i problemy dotyczące internacjonalizacji oraz przedsiębiorczości międzynarodowej. Razem tworzą oryginalne na rynku wydawniczym opracowanie na ten temat. Na podkreślenie zasługuje wysoki poziom merytoryczny poszczególnych rozdziałów i całości. Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.[ksiegarnia-ekonomiczna.com].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca stanowi kompendium wiedzy o przedsiębiorczości krajowej w ujęciu międzynarodowym. Jako taka jest pokaźnym zbiorem głównie literatury zagranicznej, odnoszącej się do zaprezentowanej tematyki. Jest także dobrze wykonaną pracą badawczą, pokazującą na tle badań światowych osiągnięcia własne Autorki (...) Badania przedstawione w monografii (...) są efektem drobiazgowej, wręcz mrówczej pracy. Autorka powołuje się na liczne prace najważniejszych badaczy tematu, wykorzystując je jako podstawę swoich własnych dociekań. [ Z recenzji dr hab. Tomasza Bernata, prof.. US]
Spis treści: Przedsiębiorczość jako przedmiot badań naukowych ; Badania porównawcze w perspektywie przedsiębiorczości międzynarodowej ; Poziom przedsiębiorczości krajowej w Unii Europejskiej - analiza porównawcza ; Determinanty przedsiębiorczości krajowej w Unii Europejskiej ; Przedsiębiorczość a wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Polska: Raport o Konkurencyjności ; 2023)
Monografia składa się z trzech części podzielonych na rozdziały. W części pierwszej (rozdziały 1–2) nakreślono tło teoretyczne i przybliżono pojęcie konkurencyjności, charakter czynników ją determinujących, w tym cyfryzacji, zrównoważonego gospodarowania i przedsiębiorczości, oraz rolę startupów. Podkreślono też znaczenie i wskazano na wielowymiarowość obydwu koncepcji oraz różne podejścia do definiowania tych terminów. Wykazano także, że badania na dowolnym poziomie, czy to skoncentrowane na firmie (mikroekonomiczne), czy na klastrach (mezoekonomiczne) lub gospodarce narodowej (makroekonomiczne), prowadzą do wniosku, że istnieje silny i jednocześnie bardzo złożony związek między przedsiębiorczością a konkurencyjnością. (fragment Przedmowy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej