Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(11)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 10
(6)
Filia nr 12
(3)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Dickins Rosie
(2)
Kietzman Krzysztof
(2)
Lis Marcin
(2)
Nielsen Shaw
(2)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Broma Paulina
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Czogalik Bogdan
(1)
Davis Stephen R. (1956- )
(1)
Dubrawski Albert
(1)
Dubrawski Andrzej
(1)
Dżdża Joanna (1988- )
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Freeze Wayne
(1)
Gerner Jason (1978- )
(1)
Glass Michael K
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Graham Paul
(1)
Hatter Clyde
(1)
Houser Sophie
(1)
Hunt Andrew (1964- )
(1)
Hutt Sarah
(1)
Jagaciak Konrad
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Le Scouarnec Yann
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Martin Robert C
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Moch Wojciech
(1)
Naramore Elizabeth
(1)
Niemira Karolina
(1)
Pełka Piotr
(1)
Polewiak Patryk
(1)
Ritchie Dennis M. (1941-2011)
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sternik Michał
(1)
Stolz Jeremy
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Thomas David (1956- )
(1)
Thompson Clive
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Turowski Piotr
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Dzieci
(8)
9-13 lat
(6)
14-17 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Młodzież
(3)
Programiści
(3)
0-5 lat
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Architekci
(1)
Dziewczęta
(1)
Elektrycy
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(16)
Gry komputerowe
(5)
Informatyka
(5)
Komputery
(3)
Java (język programowania)
(2)
Programiści
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Algorytmy
(1)
Apache (serwer HTTP)
(1)
Automatyka
(1)
Babbage, Charles (1791-1871)
(1)
Baltie
(1)
Bazy danych
(1)
Budownictwo inteligentne
(1)
C (język programowania)
(1)
C++ (język programowania)
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Houser, Sophie
(1)
Informatycy
(1)
Instalacje KNX
(1)
Internet
(1)
Lovelace, Ada King (1815-1852)
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Matematycy
(1)
Matematyka
(1)
Microsoft Visual Basic 6 (język programowania)
(1)
Minecraft
(1)
MySQL (program komputerowy)
(1)
PHP 5 (język programowania)
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Programowanie funkcyjne (informatyka)
(1)
Projektowanie
(1)
Python (język programowania)
(1)
Sterowanie programowalne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Biografia
(1)
Broszura
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(17)
Historia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. [helion.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komputery (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od ambitnego do najlepszego - czyli jak stać się programistą wydajnym, dociekliwym i gotowym do wszelkich zawodowych wyzwań! Poznaj najlepsze praktyki i najczęstsze pułapki procesu wytwarzania oprogramowania Naucz się pisać elastyczny, dynamiczny i łatwy w dostosowywaniu kod Opanuj sprawdzone techniki efektywnego testowania oprogramowania Twórcy rozmaitych narzędzi programistycznych nieustannie próbują nas przekonać o niewiarygodnych możliwościach swoich produktów, a specjaliści od metodyk obiecują, że to właśnie ich techniki zagwarantują nam największą wydajność. Każdy oczywiście twierdzi, że jego język programowania jest najlepszy. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsze linie kodu powstawały w połowie ubiegłego wieku. Komputery, na które tworzono te programy, w bardzo niewielkim stopniu przypominały współczesne maszyny. Niezależnie od upływu lat, postępu technologii i powstawania wymyślnych narzędzi, języków programowania czy frameworków pewne zasady tworzenia kodu pozostają niezmienne. Są takie same jak w czasie, gdy Alan Turing pisał pierwszy kod maszynowy w 1946 roku. Respektowanie tych zasad to warunek, że uzyska się oprogramowanie o czystej architekturze, czyli poprawne strukturalnie, łatwe w utrzymaniu i rozwijaniu, a przede wszystkim działające zgodnie z oczekiwaniami. W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przedsięwzięcia. Publikacja jest wypełniona bardzo praktycznymi rozwiązaniami problemów, z którymi musi się mierzyć wielu programistów. Szczególnie cenne są uwagi dotyczące zapobiegania częstemu problemowi, jakim jest stopniowa utrata jakości kodu w miarę postępu projektu. Ta książka obowiązkowo powinna się znaleźć w podręcznej biblioteczce każdego architekta oprogramowania, analityka systemowego, projektanta i menedżera! Z książki dowiesz się: Do czego muszą dążyć architekci oprogramowania i w jaki sposób mogą osiągać te cele Jak brzmią najważniejsze zasady projektowania oprogramowania związane z adresowaniem funkcji, separacją komponentów i zarządzaniem danymi W jaki sposób paradygmaty oprogramowania wzmagają dyscyplinę pracy Co podczas tworzenia oprogramowania jest więcej, a co jest mniej ważne W jaki sposób implementować optymalne struktury dla sieci WWW, baz danych, konsoli i aplikacji osadzonych Czysta architektura - doskonały kod! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie nie musi być skomplikowane, a tym bardziej nudne! Kolejny tom bardzo popularnej serii o zgranej grupie dziewczyn (Dziewczyny kodują. Kod przyjaźni), które prócz tego, że mają zwykłe „dziewczyńskie" problemy, to jeszcze zajmują się kodowaniem. Książka zawiera sporo praktycznych informacji związanych z kodowaniem, ale nie brakuje też wątków emocjonalnych - tak ważnych dla nastolatek. Książka szczególnie poszukiwana przez rodziców, którym zależyna wszechstronnej edukacji dzieci. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej