Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 10
(8)
Filia nr 13
(1)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Garliński Wiktor
(5)
Wainewright Max
(5)
Barr Adam
(1)
Bednarek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Bentley Joe
(1)
Bremer Aleksander
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Cwirko-Godycki Jerzy
(1)
Czyżewska Hanna
(1)
Garbacz Bartłomiej
(1)
Graham Paul
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Liukas Linda
(1)
Majchrzak Ewa
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Mochnacki Bohdan
(1)
Najman Marta
(1)
Oram Andrew
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Rogóż Marcin
(1)
Rusek Jan
(1)
Rzepniewska Magdalena
(1)
Sopala Andrzej
(1)
Tanenbaum Andrew S. (1944- )
(1)
Vorderman Carol
(1)
Wilson Greg (1963- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(8)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Programowanie (informat.)
(17)
Języki programowania
(5)
Scratch (język programowania)
(4)
LOGO (język programowania)
(3)
HTML
(2)
JavaScript
(2)
Komputery
(2)
Python (informat.)
(2)
Algorytmy
(1)
Analiza numeryczna
(1)
C++
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Multimedia
(1)
Ruby (język programowania)
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Gatunek
Publikacje dla dzieci
(8)
Podręcznik
(6)
Komiks
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 3)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Niezbędnik dla rodziców i nauczycieli, prezentujący i wyjaśniający wszystkie aspekty programowania, omówione w częściach 1-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik zawiera praktyczne wiadomości o multimedialnych możliwościach komputera, które oferuje on domowemu użytkownikowi. Możemy za pomocą komputera i towarzyszących mu urządzeń stworzyć własne studio nagrań, obróbki filmu, przetwarzania obrazu oraz rozrywki. Ksiązka prezentuje sprzęt codziennego użytku, współpracujący z komputerem, m.in.: odtwarzacze MP3, MP4, iPody, aparaty cyfrowe, kamery wideo, telefony komórkowe, magnetowidy, magnetofony, TV, karty rozszerzeń. Dodatkowo ksiązka przedstawia oprogramowanie Media Center, dostępne w systemie operacyjnym od wersji Windows XP. Łączy ono wszystkie funkcje multimedialne komputera: oglądanie TV, słuchanie muzyki, przeglądanie zdjęć, nagrywanie i odtwarzanie wideo. [empik.com]
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Sieć
Książka
W koszyku
ABC programowania w C++ / Jan Rusek. - Gliwice : "Helion", cop. 2002. - 266 s. : rys. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pasjonują cię gry komputerowe i animacje? Chcesz się nauczyć pisać własne programy komputerowe? Książka, wprowadzi dzieci w fascynujący świat programowania komputerowego. Innowacyjne, graficzne podejście do tematu łączy kolorowe ilustracje ze szczegółowymi instrukcjami, dzięki czemu nauka podstaw programowania jest prosta i sprawia radość początkującym. Ten niecodzienny przewodnik w praktycznych ćwiczeniach przedstawia podstawy dwóch języków programowania: Scratch i Python. Za ich pomocą dzieci stworzą własne gry i animacje, ucząc się przez zabawę. Z książką nawet najbardziej skomplikowane tematy stają się łatwe i przystępne. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę! Dzięki tej książce: *poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów ; *dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe ; *nauczysz się tworzyć algorytmy ; *stworzysz niejedną grę Najlepszy wstęp do świata programowania! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 4)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 1)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 2)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Hello Ruby" to niezwykła książka o programowaniu dla dzieci w wieku 4-8 lat, która poprzez zabawę wprowadzi je w fascynujący świat technologii. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Nie jest podręcznikiem uczącym konkretnego języka programowania, ale pomaga rozwijać umiejętności, które przydadzą się w przyszłości każdemu młodemu programiście. Książka składa się z dwóch części: pięknie ilustrowanego opowiadania o przygodach Ruby i jej przyjaciół oraz zestawu ćwiczeń. Zadania przedstawią w praktyce problemy ze świata kodowania: jak stworzyć algorytm (mycia zębów), jak rozpoznać wzór (obrazków na tapecie), jak ułożyć pętlę (figur tanecznych), czy też jak szukać błędu w instrukcji (przygotowania kąpieli). Dzięki nim mali programiści rozwiną swoje umiejętności, przy okazji świetnie się bawiąc!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ne/Rozmaitości (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej