Języki programowania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Planeta 11
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 10
(5)
Autor
Garliński Wiktor
(4)
Wainewright Max
(4)
Anacki Krzysztof
(1)
Borowik Barbara
(1)
Borowik Bohdan
(1)
Borowik Wanda
(1)
Chromatic
(1)
Conway Damian
(1)
Jońca Rafał
(1)
Krępski Artur
(1)
Missala Marek
(1)
Najman Marta
(1)
Norton Peter [ i in.]
(1)
Poe Curtis "Ovid"
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Kobieta
(4871)
Przyjaźń
(2886)
Rodzina
(2776)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Tajemnica
(1667)
Języki programowania
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1647)
Miłość
(1644)
Dzieci
(1432)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1314)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1103)
Dziewczęta
(1054)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(974)
Uczniowie
(937)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(812)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(707)
Koty
(683)
Władcy
(682)
Relacja romantyczna
(681)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Przedsiębiorstwo
(649)
Sekrety rodzinne
(644)
Matki i córki
(643)
Żydzi
(628)
Dziennikarze
(620)
Piosenka
(605)
Budownictwo
(593)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(574)
Język polski
(569)
Prywatni detektywi
(558)
Przestępczość zorganizowana
(549)
Pisarze polscy
(536)
Mężczyzna
(535)
Język angielski
(534)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(499)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(461)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(432)
Zarządzanie
(427)
Polacy za granicą
(419)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(374)
Zabójstwo seryjne
(374)
Gry i zabawy
(365)
Pisarze
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(363)
Lekarze
(362)
Zakochanie
(358)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Wsie
(336)
Polityka
(335)
Wojna
(330)
Śmierć
(327)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Matematyka
(298)
Aktorzy polscy
(297)
Dinozaury
(297)
Samotność
(295)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(274)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(264)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(256)
Duchy
(255)
Gatunek
Publikacje dla dzieci
(5)
Komiks
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Programowanie
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Programowanie
Książka
W koszyku
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę! Dzięki tej książce: *poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów ; *dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe ; *nauczysz się tworzyć algorytmy ; *stworzysz niejedną grę Najlepszy wstęp do świata programowania! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 1)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 2)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 3)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 4)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej