Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(3)
Placówka
Planeta 11
(6)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(18)
Filia nr 13
(1)
Autor
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Chapman C. C
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Handley Ann
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Kramer Józefa
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Mac Amber
(1)
Macierzyński Michał
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Olszak Celina
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Tkaczuk Cezary (marketing)
(1)
Unold Jacek
(1)
Voytovych Nataliya
(1)
Wielki Janusz
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(22)
Media społecznościowe
(5)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Public relations
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Analiza danych
(1)
Banki internetowe
(1)
Business Intelligence
(1)
Case, Steve (1958- )
(1)
Content marketing
(1)
Futurologia
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Photoshop
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postęp techniczny
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Start-up
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Poradnik
(7)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Lubelska)
Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych zaczyna odgrywać coraz większą rolę w strategiach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa. Ze względu na ogromną popularność medium jakim jest Internet, działania prowadzone w jego obrębie są doskonałą formą dotarcia do grupy docelowej odbiorców. Zastosowanie odpowiednich technik marketingu w wyszukiwarkach, jak również tego prowadzonego w mediach społecznościowych ma niebagatelne znaczenie. Ich implementacja pozwala na zwiększenie widoczności danej strony internetowej, czy też profilu na wybranym portalu społecznościowym, co przekłada się bezpośrednio na liczbę potencjalnych klientów mających możliwość zapoznania się z ofertą danego przedsiębiorstwa. Wyszukiwarki internetowe zyskały ogólnoświatową popularność wśród ich użytkowników. Nie inaczej jest jednak w kontekście przedsiębiorstw. Również w ich przypadku medium to stało się niezwykle często wykorzystywanym kanałem dotarcia z komunikatem marketingowym do odbiorców. Obserwuje się dlatego wysoki stopień konkurencji. Setki stron internetowych walczą o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania,stąd też ich optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest tak istotna. Równie popularnym narzędziem co wyszukiwarki, stały się media społecznościowe. Przyciągają one całą rzeszę użytkowników swoimi niezwykłymi funkcjonalnościami. Istnieje wiele rodzajów takich mediów, a każde z nich może być polem do implementacji różnorakich narzędzi z zakresu marketingu. [ze streszczenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odwołując się do swojego kilkudziesięcioletniego doświadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania, Steve Case oświadcza, że wkraczamy w nową erę. Nadchodzi trzecia fala internetu, która radykalnie zmieni najważniejsze gałęzie gospodarki i doprowadzi do odrodzenia przedsiębiorczości. Podczas pierwszej fali AOL i inne firmy zapewniły konsumentom połączenia internetowe. W trakcie drugiej fali takie firmy jak Google czy Facebook wyposażyły internet w nowe możliwości wyszukiwania informacji i budowy sieci kontaktów, a takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram umożliwiły błyskawiczny sukces smartfonowej rewolucji. Zdaniem Case’a teraz wkraczamy w trzecią falę: okres, w którym przedsiębiorcy posłużą się technologią, by dokonać przełomu w najważniejszych gałęziach realnej gospodarki - m.in. w ochronie zdrowia, edukacji, transporcie, energetyce i żywieniu - i aby radykalnie przekształcić nasze życie. "Trzecia fala" to częściowo pamiętnik, częściowo manifest, a częściowo instrukcja na przyszłość, to ważna lektura dla każdego, kto chce przetrwać - i rozwijać się - w tej szybko zmieniającej się epoce cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między internacjonalizacją przedsiębiorstw a ich innowacyjnością, z uwzględnieniem procesów cyfryzacji gospodarki. Badania przeprowadzone w dwudziestu siedmiu państwach Unii Europejskiej wykazały, że występuje związek przyczynowo-skutkowy między innowacyjnością a internacjonalizacją przedsiębiorstw w tych krajach, a wspomniana zależność jest istotna statystycznie. Książka jest adresowana do studentów, pracowników naukowych oraz praktyków gospodarczych, działających w firmach międzynarodowych i przedsiębiorstwach innowacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej