Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Autor
Zagrodzki Michał
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Lambkin Mary
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(4)
Integracja europejska
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: 1.1. Internet we współczesnym świecie (Przemiany cywilizacyjne, Internet jako współczesne medium komunikacji rynkowej, Zmiany w dostępie i korzystaniu z internetu w krajach Unii Europejskiej) ; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni (Charakterystyka e-konsumenta, Prosument w sieci, Konsument w dobie kryzysu) ; 3. E-usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja) (E-administracja jako przejaw budowania partnerskich relacji między urzędem a klientem, E-zdrowie szansą na poprawę opieki zdrowotnej i poziomu wiedzy o zdrowiu, E-edukacja szansą na upowszechnianie wiedzy) ; 4. E-usługi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel, e-turystyka, e-kultura) ; 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia) ; 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów (Prawa dotyczące korzystania z e-usług, Usługi prokonsumenckie jako element budowania zaufania konsumentów do e-biznesu, Znaczenie e-edukacji konsumenckiej dla wzmacniania pozycji konsumentów na rynku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej