Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(28)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(12)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 10
(10)
Filia nr 12
(3)
Filia nr 13
(5)
Filia nr 18
(2)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Garliński Wiktor
(5)
Wainewright Max
(5)
Jońca Rafał
(3)
Lis Marcin
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Anacki Krzysztof
(1)
Bochenek Adam
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Broma Paulina
(1)
Castro Elizabeth
(1)
Cendrowska Dorota
(1)
Cornell Gary
(1)
Cowell John
(1)
Czogalik Bogdan
(1)
Davis Stephen R. (1956- )
(1)
Eckel Bruce
(1)
Evamy Michael
(1)
Freeze Wayne
(1)
Fryz Łukasz
(1)
Gerner Jason (1978- )
(1)
Glass Michael K
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Goodman Danny
(1)
Gwiz Ewa
(1)
Holmes James
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Houser Sophie
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Kobalczyk Szymon
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Krępski Artur
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Le Scouarnec Yann
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Liukas Linda
(1)
Missala Marek
(1)
Najman Marta
(1)
Naramore Elizabeth
(1)
Niemira Karolina
(1)
Norton Peter [ i in.]
(1)
Nowak Adrian
(1)
Pałczyński Marek
(1)
Pełka Piotr
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Ritchie Dennis M. (1941-2011)
(1)
Rzepniewska Magdalena
(1)
Schildt Herbert
(1)
Stelting Stephen
(1)
Sternik Michał
(1)
Stolz Jeremy
(1)
Synak Piotr
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(14)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
Programiści
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Java (język programowania)
(8)
Języki programowania
(7)
Programowanie (informat.)
(7)
Scratch (język programowania)
(6)
Gry komputerowe
(4)
HTML
(4)
LOGO (język programowania)
(4)
Programowanie (informatyka)
(4)
Informatyka
(3)
JavaScript
(2)
Python (informat.)
(2)
XHTML (język programowania)
(2)
Apache (serwer HTTP)
(1)
Baltie
(1)
Bazy danych
(1)
C (język programowania)
(1)
C++ (język programowania)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Houser, Sophie
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Komputery
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Microsoft Visual Basic 6 (język programowania)
(1)
Minecraft
(1)
MySQL (program komputerowy)
(1)
PASCAL (język programowania)
(1)
PHP 5 (język programowania)
(1)
Programiści
(1)
Programowanie funkcyjne (informatyka)
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Python
(1)
Python (język programowania)
(1)
Ruby (język programowania)
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Publikacje dla dzieci
(6)
Komiks
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Historia
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 1)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 2)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 3)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę! Dzięki tej książce: *poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów ; *dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe ; *nauczysz się tworzyć algorytmy ; *stworzysz niejedną grę Najlepszy wstęp do świata programowania! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod ; cz. 4)
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
Niezbędnik dla rodziców i nauczycieli, prezentujący i wyjaśniający wszystkie aspekty programowania, omówione w częściach 1-4.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka została zaktualizowana o wszystkie elementy, które pojawiły się w wersji szóstej platformy Java Standard Sdition. Dowiesz się jakie prawa rządzą programowaniem obiektowym oraz jak wykorzystać interfejsy i obsługę wyjątków. Dodatkowo bedziesz mieć możliwość zapoznania sie z elementami projektowania i tworzenia interfejsu użytkownika.[okł.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java / Marcin Lis. - Wyd. 2. - Gliwice : "Helion", cop. 2006. - 186 s.; 22 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Java / Marcin Lis. - Gliwice : "Helion", cop. 2002. - 163 s. : il. ; 24 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ / Stephen R. Davis ; przekład: Michał Sternik. - Wydanie VII. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 460 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy średnio zaawansowanym programistą, który chce doszlifować swoje umiejętności, dzięki C++ dla bystrzaków możesz zostać sprawnym programistą. Ten podręcznik, zaktualizowany, uwzględniający zmiany z rozszerzenia do języka C++ z 2014 roku, pomoże Ci zrozumieć klasy, dziedziczenie, pokaże, jak sprawić, by Twój program wykonywał się w sposób bezpieczny - i wiele więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. [helion.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komputery (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej