Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(32)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Proza
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Muzyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(10)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(6)
Filia nr 2
(3)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(4)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(3)
Filia nr 10
(2)
Filia nr 12
(4)
Filia nr 13
(4)
Filia nr 16
(2)
Filia nr 18
(1)
Autor
Cichawa Paweł
(3)
Robbins Anthony
(3)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Matuszyńska Aldona
(2)
Matuszyński Witold
(2)
Małecka Małgorzata
(2)
Peale Norman Vincent (1898-1993)
(2)
Turopolski Witold
(2)
Umińska Marta
(2)
Armstrong Lance (1971- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balińska Marta Aleksandra (1965- )
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Braunstein Maria (1942- )
(1)
Browne Sylvia (1936-2013)
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Cegielski Adam (1967- )
(1)
Cichowska Gabriela (1984- )
(1)
Ciecierski Marek
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Coyle Daniel
(1)
Domino Zbigniew (1929-2019)
(1)
Doyle Bob
(1)
Geremek Bronisław (1932-2008)
(1)
Giżewski Igor (1946- )
(1)
Gościński Jerzy
(1)
Grocholski Szymon
(1)
Harrison Lindsay
(1)
Hartwig Julia (1921-2017)
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jagodziński Andrzej (1953- )
(1)
Jenkins Sally
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Keith Abraham
(1)
Kisilowska Izabela
(1)
Kisilowski Maciej
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Krasicki Michał
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Laine Emil (1943-1978)
(1)
Laloux Frédéric (1969- )
(1)
Law Stephen
(1)
Leach Peter G. L
(1)
Mars Victoria B
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Metrycki Marek
(1)
Miron Jacek
(1)
Newport Cal
(1)
Nogacki Robert
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Okudżawa Bułat (1924-1997)
(1)
Orfinger Henryk
(1)
Pell Artur R
(1)
Piotrowska Dorota (tłumaczka)
(1)
Postgate Daniel
(1)
Przybył Grzegorz (1960- )
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Schwab Klaus (1938- )
(1)
Sławik Wiesław (1951- )
(1)
Tallar Grażyna (1951- )
(1)
Vujicic Nick (1982- )
(1)
Warcaba Andrzej
(1)
Wiśniewska Krystyna (lektor)
(1)
Załóg Ireneusz
(1)
Zittlau Jörg (1960- )
(1)
Łastik Aneta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura australijska
(1)
Temat
Samorealizacja
(9)
Sukces
(8)
Psychoterapia
(3)
Samowychowanie
(3)
Armstrong, Lance (1971- )
(2)
Bogactwo
(2)
Innowacje
(2)
Kolarze
(2)
Motywacja
(2)
Protestantyzm
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Samopoznanie
(2)
Wiara
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Belka, Marek (1952- )
(1)
Branson, Richard (1950- )
(1)
Browne, Sylvia
(1)
Case, Steve (1958- )
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Coaching
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Ekonomiści
(1)
Epidemiolodzy
(1)
Etyka biznesu
(1)
Filozofia
(1)
Futurologia
(1)
Gandhi, Mohandas Karamchand (1869-1948)
(1)
Gospodarka
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Kolarstwo
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kształcenie głosu
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie
(1)
Metamorfoza postaci
(1)
Osobowość
(1)
Owady
(1)
Parapsychologia
(1)
Pewność siebie
(1)
Polacy
(1)
Politycy
(1)
Postęp techniczny
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Ptaki
(1)
Public relations
(1)
Rajchman, Ludwik (1881-1965)
(1)
Reklama
(1)
Start-up
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczęście
(1)
Tour de France
(1)
Uczucia
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Vujicic, Nick (1982- )
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wysiedlanie
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Wyścigi kolarskie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Francja
(1)
Indie
(1)
Polska
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Wydawnictwa popularne
(4)
Opracowanie
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Biografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Pieśń i piosenka
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
"Mój powrót do życia..." to opowieść o triumfie, tragedii, transformacji i transcendencji kolarza wszech czasów, Lance'a Armstronga, jego dzieciństwie, wczesnych sukcesach, walce z rakiem, leczeniu, powrocie do życia, małżeństwie i pierwszych chwilach ojcostwa. Zwycięstwo Lance'a Armstronga w kolarskim wyścigu Tour de France zastało okrzyknięte "pamiętnym wydarzeniem w historii sportu ostatniego wieku". W 1996 roku Lance Armstrong założył fundację swojego imienia - organizację charytatywną, wspierającą wszelkie działania, których celem jest walka z choroba nowotworową. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Selfie / Marek Belka. - Warszawa : Studio Emka, 2016. - 278 s., [16] k. tab. kolor. : il. ; 21 cm.
Motywem przewodnim Selfie jest biografia Marka Belki; bogata, niekonwencjonalna, a równocześnie konsekwentna, osnuta wokół dwóch pasji profesora – nauki i polityki. W kolejnych rozdziałach książki mamy relację jej bohatera niesłychanie osobistą i nadzwyczaj skromną. Autor nie portretuje tylko siebie, ale też wiele osób, które spotkał na swojej rodzinnej, naukowej i politycznej drodze. Jak sam wyznaje, jego pasją jest „kolekcjonowanie ludzi” – znanych i nieznanych, zawsze jednak nietuzinkowych. Jednym i drugim poświęca wiele uwagi oraz ciepłego zainteresowania. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Polityka - biografie (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest, tak po prostu, kolejna książka o biznesie. To rzecz o tym, jak na lepsze zmieniać świat. W tym swoistym manifeście naszych czasów Branson stawia generalną tezę, że na naszych oczach dobiega końca era industrialna a zaczyna era ludzi. Przywołuje historie przedsiębiorców, którzy wytyczają nowe szlaki przekształcając swoje firmy tak, by stanowiły siłę, czyniącą dobro i społeczny pożytek z korzyścią dla nas wszystkich, całego globu - „Ziemi, planety ludzi”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka Dale’a Carniegie’go jest znakomitym przewodnikiem po wszystkich aspektach przemówień publicznych, od sposobu mówienia, oddychania, postawy przed audytorium, po budowę mowy, i sposób jej wygłoszenia. Autor kładzie także szczególny nacisk na psychologiczny aspekt wystąpień publicznych, na oddziaływanie na emocje słuchaczy. Książka zawiera też bardzo dużo przykładów mów, które przeszły do historii (nie tylko amerykańskiej czy angielskiej) ale też wierszy, fragmentów dzieł literackich czy powiedzeń sławnych ludzi – a wszystko po, by jaśniej i atrakcyjniej przedstawić i udokumentować tezy autora. Jest to jakby książka w książce, tak wiele znakomitych nazwisk przywołał Carnegie. Czyta się ten poradnik jak dobrą powieść, gęsto inkrustowaną poczuciem humoru. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi / Dale Carnegie. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2006. - 1 płyta audio (CD) (7 godz. 10 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. Każda rada w niej zawarta wydaje nam się oczywista. Wiedza o życiu, człowiecza mądrość tkwi w naszej podświadomości. Sztuką jest wydobycie tej mądrości i zastosowanie w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - poradniki (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odwołując się do swojego kilkudziesięcioletniego doświadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania, Steve Case oświadcza, że wkraczamy w nową erę. Nadchodzi trzecia fala internetu, która radykalnie zmieni najważniejsze gałęzie gospodarki i doprowadzi do odrodzenia przedsiębiorczości. Podczas pierwszej fali AOL i inne firmy zapewniły konsumentom połączenia internetowe. W trakcie drugiej fali takie firmy jak Google czy Facebook wyposażyły internet w nowe możliwości wyszukiwania informacji i budowy sieci kontaktów, a takie aplikacje jak Snapchat czy Instagram umożliwiły błyskawiczny sukces smartfonowej rewolucji. Zdaniem Case’a teraz wkraczamy w trzecią falę: okres, w którym przedsiębiorcy posłużą się technologią, by dokonać przełomu w najważniejszych gałęziach realnej gospodarki - m.in. w ochronie zdrowia, edukacji, transporcie, energetyce i żywieniu - i aby radykalnie przekształcić nasze życie. "Trzecia fala" to częściowo pamiętnik, częściowo manifest, a częściowo instrukcja na przyszłość, to ważna lektura dla każdego, kto chce przetrwać - i rozwijać się - w tej szybko zmieniającej się epoce cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacyjne biznesu jest dzisiaj kwestią kluczową. Dzieje się tak z prostej przyczyny: informacja stała się strategicznym niematerialnym zasobem przedsiębiorstw. Współczesny biznes preferuje bardzo szybkie i zarazem odpowiedzialne działania oparte na aktualnej, trafnej, terminowej informacji, która w konsekwencji jest atutem w walce konkurencyjnej, daje szansę, aby zdobyć lepszą pozycję rynkową i pokonać konkurentów.
Ta książka nie jest rozprawą naukową. Nie było zamiarem ani ambicją autorów, aby rynek wydawniczy ujrzał kolejne opracowanie, w którym warstwa teoretyczna dominuje nad praktyczną, bo nie takiego kompendium oczekuje współczesny biznes. Dlatego pisząc, nie silili się oni na skomplikowany wywód, na mentorski, akademicki ton, nie obciążali nadmiarem przypisów. Starali się natomiast zwrócić uwagę czytelnika na zagrożenia wynikające z nie docenienia bezpieczeństwa informacji w działalności biznesowej. Ta książka adresowana jest do kadry zarządzającej wszystkich szczebli w przedsiębiorstwach wytwarzających, przechowujących i przetwarzających ważne informacje, których utrata mogłaby wpłynąć na pozycję konkurencyjną. Powinni ją przeczytać liczni już dzisiaj specjaliści w dziedzinie bezpieczeństwa informacyjnego, reprezentujący komórki bezpieczeństwa, wywiadu i kontrwywiadu w przedsiębiorstwach, „wywiadownie” gospodarcze, firmy windykacyjne itp. Publikacja ta może być pomocna przedsiębiorcy, który planuje rozpocząć działalność gospodarczą lub zamierza wkroczyć na nowe, zaawansowane informacyjnie obszary biznesu. Z grona potencjalnych czytelników nie sposób wykluczyć prawników, którzy na co dzień pracują w przedsiębiorstwach, reprezentując i chroniąc ich interesy. To przemyślana, instruktywna, dobrze napisana książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Walka z losem, sławą, miłością, śmiercią, skandalem i kilkoma innymi rywalami na drodze do Tour de France. Jesienią 1996 roku u Lance a wykryto raka jąder. Leczył się przez kilka miesięcy, przeszedł chemioterapię, nikt nie dawał mu szans na powrót do sportu. Armstrong wrócił na szosę w 1998 roku i w 1999 roku wygrał swój pierwszy Tour de France, najtrudniejszy i najbardziej prestiżowy wyścig kolarstwa zawodowego. Triumfował w nim sześciokrotnie (i to za każdym razem bezdyskusyjnie) jako jedyny kolarz w historii. "To będzie mój ostatni Tour de France, czy go wygram, czy przegram", stwierdził Armstrong w tym roku. 2 lipca 2005 rusza po raz kolejny słynny Tour - ostatni z udziałem L. Armstronga? [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 769/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Syberiada polska / Zbigniew Domino. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2013. - 511, [1] strona ; 21 cm.
W cyklu : cz. 1 "Syberiada polska", cz. 2 "Czas kukułczych gniazd", cz. 3 "Młode ciemności".
Pierwsza część cyklu o dramacie polskiej ludności, wyrzuconej ze swych domów i masowo deportowanej z Zachodniej Ukrainy na Syberię i do Kazachstanu. Śledząc losy głównego bohatera Staszka Doliny, poznajemy niedolę uwięzionych w nieludzkich warunkach przesiedleńców, nie tylko Polaków, toczących heroiczną walkę o przetrwanie i zachowanie życia, na tle dzikiej choć wspaniałej przyrody syberyjskiej tajgi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Rób to, co kochasz, a znajdziesz w sobie siłę" przedstawia praktyczne podejście do przejęcia kontroli nad swoim życiem i realizacji pragnień. Bob Doyle wyjaśnia krok po kroku, jak możesz świadomie tworzyć swoje życie. Udowadnia, że prawo przyciągania nie jest narzędziem rozwoju osobistego, które można dobrze lub źle zastosować, tylko głęboką zasadą działania energii we wszechświecie. Skuteczne wykorzystanie tego prawa wymaga bacznej uwagi, świadomości swojego miejsca i zdecydowanego dążenia do realizacji naszych pragnień. Bo najważniejsza jest pasja, wizja i cel.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zguba Michałka / Julia Hartwig ; ilustracje Gabriela Cichowska. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2016. - 30, [3] strony : ilustracje ; 30 cm.
Drodzy Rodzice czytając książkę, dziecko przeżywa losy bohaterów, a przy okazji uczy się oceniać postępowanie przedstawionych postaci, odróżniać to, co jest dobre od tego, co złe. Czytając wspólnie wpływacie na harmonijny rozwój waszego dziecka. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Op/mag. (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABY ŻYĆ PRAWDZIWIE, TRZEBA ŻYĆ Z PASJĄ Większość ludzi cały swój czas poświęca pomnażaniu dochodów, zamiast mądrze zaplanować swoje życie. Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, czy można mieć z życia więcej niż masz ty? W głębi ducha towarzyszy ci myśl, że życie jest zbyt krótkie, by przemierzyć je bez celu, nie mając żadnych pasji. Jaki więc jest twój plan na życie? Czy udaje ci się osiągnąć wszystko to, czego pragniesz? Jaką masz pasję? Może jest nią twój zawód, twoja praca? Czy chciałbyś więcej mieć, bardziej być, ale nie potrafisz zmienić okoliczności w jakich przyszło ci żyć? Jeśli tak jest, to gwarantuję ci, że Życie z pasją dostarczy rozwiązań, których poszukujesz, póki co bez zadowalających rezultatów. Mając tę książkę za przewodnika, masz szansę: • Iść w dobrym kierunku, aby marzenia stały się rzeczywistością. • Odkryć w sobie pasje i nazwać po imieniu te, które masz. • Potrafić zerwać ze złym nawykiem odkładania spraw - raz na zawsze. • Poznać sprawdzone procesy, które pomogą ci zrozumieć i w pełni wykorzystać nadarzające się okazje – tak w życiu zawodowym jak i osobistym. • Odnaleźć cele, którymi będziesz mógł się kierować, tworząc plany. Często słyszymy, jak ludzie mówią, że życie nie może być łatwe; ja jednak uważam, że powinno być właśnie pełne pasji niczym ekscytująca podróż. Keith Abraham [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Rozwój osobisty (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy książki to absolwenci Yale Law School, jest to jeden z najbardziej prestiżowych ośrodków multidysciplinarnych myślenia o państwie i prawie. Autorzy odwołują się do wyników pogłębionych badań i praktycznych doświadczeń ze współpracy z sektorem publicznym w Polsce i innych państwach Europy Środkowej. Celem przewodnim przyświecającym publikacji jest modernizacja instytucji państwa polskiego, by stały się kreatywnym wsparciem dla wspinaczki do globalnie konkurencyjnej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pracować inaczej / Frederic Laloux ; przełożył Marek Konieczniak. - Warszawa : Studio EMKA, copyright 2015. - 410 stron : ilustracje ; 23 cm.
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które działają na rynku przynajmniej 5 lat i zatrudniają przynajmniej 100 pracowników. Wszystkie firmy działają w oparciu o nowy poziom świadomości człowieka, która przekłada się na całkowicie odmienny sposób zarządzania organizacjami. Wyróżnione są trzy przełomowe aspekty: samo-zarządzanie, oparcie na pełni człowieka, szukanie ewolucyjnego celu organizacji, który zastępuje próby przewidywania i kontrolowania przyszłości. Laloux osadza intrygujące studia przypadków w przestrzeni teorii ewolucji człowieka i jego świadomości, od materii do ducha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wierzysz w latające talerze? Czy możliwa jest podróż w czasie? Czy zabicie człowieka kiedykolwiek może być słuszne? Jak twoim zdaniem zaczął się świat? W tekście iskrzącym się dowcipem i pomysłowością Stephen Law penetruje kolejne wielkie zagadki, jakie nas otaczają i zadaje pytanie: a TY co o tym myślisz? Błyskotliwa kontynuacja pierwszej części Wycieczek filozoficznych, która pozwoli ci wyjść poza konwencjonalny sposób myślenia.[lubimyczytac.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niektóre z najlepiej prosperujących firm - zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w innych krajach - zarządzane są przez rodziny i od pokoleń pozostają w ich rękach. Wiele przedsiębiorstw rodzinnych jest dobrze znanych, globalnie i lokalnie. Najważniejsze atuty tych firm to zaangażowanie, przywiązanie do rodzinnych wartości i duma; zarazem muszą się one mierzyć z poważnymi problemami, wywoływanymi koniecznością godzenia celów biznesowych z oczekiwaniami familijnymi. Peter Leach, odwołując się do swego bogatego doświadczenia w pracy doradczej, świadczonej także dla największych rodzin biznesowych na świecie, opisuje uniwersalne konflikty, sprzeczne interesy i potrzeby, napięcia i pułapki, które bywają przyczynami upadku wielopokoleniowych nieraz przedsięwzięć rodzinnych. W książce Firmy rodzinne. Wszystko, co istotne autor przekonuje, że większości tych problemów da się uniknąć, można się też z nimi uporać i zarazem zapewnić trwałość i stabilność firmy oraz bezpieczeństwo rodziny na wiele lat. Dzieli się z czytelnikami wieloma cennymi spostrzeżeniami, przedstawia też techniki i strategie, które mogą pomóc w skutecznym rozwijaniu rodzinnego przedsiębiorstwa. Prowadzenie udanego rodzinnego biznesu jest zawsze wielkim wyzwaniem. Zaproponowane w tej książce rozwiązania i wskazówki pozwalają zarówno utrzymać rozwijającą się firmę, jak i zjednoczyć wokół niej rodzinę - działającą prężnie i z poszanowaniem sprzecznych nieraz interesów, jakie ujawniają się na różnych obszarach, składających się na każde rodzinne przedsięwzięcie. [studioemka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Audiobook
Muzyka
CD
W koszyku
Autorka opracowała własną metodę pracy z ludźmi, ktorzy mają kłopoty z własnym głosem. Wie, jak rozszyfrować ukryte emocje, które głos blokują. Wie też, bo do tego doszła przez doświadczenie, że kto ma z głosem problemy, ma też je z samym sobą, z własną tożsamością, że droga do odkrycia sekretów zablokowania głosu prowadzi przez ćwiczenia relaksujące, wymowy oddechowe, na wyobraźnię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - Poradniki (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skoro automatyzacja i outsourcing zmieniają zasadniczo warunki naszej pracy, jakiej jeszcze umiejętności potrzebujemy? Umiejętności pracy głębokiej. Nowa, fascynująca książka Cala Newporta pokazuje, jak dzięki intensywnej koncentracji i uwolnieniu się od rzeczy rozpraszających uwagę można szybko się uczyć i tworzyć wartościowe rzeczy. Traktuj pracę głęboką jak gimnastykę umysłu i już dziś rozpocznij program ćwiczeń. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie / David Ogilvy ; [przekład Agnieszka Rogalińska]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2008. - 228 stron : ilustracje ; 25 cm.
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn "Time"). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali, sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy, jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt, seks w reklamie, 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne, przyszłość reklamy. [lubimyczytac.pl].
Spis treści: Jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt? Praca w reklamie - jak ją zdobyć ; Jak prowadzić agencję reklamową ; Jak znaleźć klientów ; List otwarty do klienta poszukującego agencji ; Poszukiwany: renesans reklamy drukowanej ; Jak robić reklamy telewizyjne, które się sprzedają ; Reklama korporacyjna ; Jak reklamować turystykę zagraniczną ; Sekrety sukcesu w reklamie business-to-business ; Direct-mail - moja pierwsza milość i moja sekretna broń ; Reklama społeczna ; Rywalizacja z Procter & Gamble ; Osiemnaście cudownych pożytków z badań rynkowych ; Odrobina wiedzy, którą mam na temat marketingu ; Czy Ameryka jest wciąż na czele? Lasker, Resor. Rubicam, Burnett, Hopkins i Bernbach ; Co jest złego w reklamie? Przewiduję trzynaście zmian ; Lista lektur ; Tłumaczenie wybranych lektur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porady i podpowiedzi, jak przestać się martwić, co zrobić, aby ludzie Cię szanowali i lubili, jak naładować życie energią aby stać się człowiekiem żywotnym i pełnym inicjatywy, tak by móc realizować swoje ambicje i ziszczać nadzieje. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej