Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(85)
IBUK Libra
(15)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje dydaktyczne
(31)
E-booki
(15)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(84)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(8)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(71)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 15
(4)
Autor
Gierszewska Grażyna
(5)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Krupski Rafał
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Pringle Hamish
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Allaire Yvan
(1)
Andrzejczak Małgorzata
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bowman Cliff
(1)
Breś Witold
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Caslione John A
(1)
Christensen Clayton
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cieśliński Wojciech
(1)
Covey Sean
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Dereń Aldona Małgorzata
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle David P. (1952- )
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dziedzic Sylwia
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edersheim Elizabeth Haas
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Faulkner David (1938- )
(1)
Filipczuk Janusz
(1)
Firsirotu Mihaela E. (1946- )
(1)
Fraś Piotr
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gawroński Henryk (ekonomia)
(1)
Gierusz Anna
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hauke-Lopes Aleksandra
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Hejduk Irena K. (1949-2018)
(1)
Huling Jim
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jaksa Michael
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Joachimsthaler Erich
(1)
Juszczyk Michał
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kaleta Andrzej (1952- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Magdalena
(1)
Kozik Renata
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krauze-Maślankowska Patrycja
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Krawiec Frank
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Lareau William
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipka Michał
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(100)
Język
polski
(99)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(32)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Inwestorzy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(76)
Przedsiębiorstwo
(23)
Planowanie strategiczne
(12)
Zarządzanie
(8)
Firma (nazwa)
(6)
Marketing
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Controlling
(4)
Globalizacja
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkcja
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Znaki towarowe
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Innowacje
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Miasta
(2)
Polityka regionalna
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przywództwo
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Benchmarking
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budownictwo
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Controlling personalny
(1)
Decyzje
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje ekologiczne
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Jakość produktu
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Model biznesowy
(1)
Monopole
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Strategia
(1)
Sukces
(1)
Symbole
(1)
Teoria chaosu
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie rozwojem
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Znak towarowy
(1)
Znak towarowy UE
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Unia Europejska
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(42)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Inżynieria i technika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
100 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 377 s. : schem., tab., wykr. ; 25 cm.
Spis treści WSTĘP ROZDZIAŁ I. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO 1. Pojęcie zarządzania strategicznego 2. Determinanty systemu zarządzania strategicznego 3. Geneza zarządzania strategicznego 4. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym 5. Zasady zarządzania strategicznego, Przypisy do rozdziału I ; ROZDZIAŁ II. TYPOLOGIA STRATEGII ZARZĄDZANIA 1. Pojęcie strategii zarządzania 2. Cele firmy 2.1 Formuły celu działania 2.2 Zasady projektowania systemu celów 2.3 Klasyfikatory celów 2.4 Cele a funkcje 3. Wizja i misja firmy 4. Podział strategii zarządzania 4.1 Ramowy podział strategii zarządzania 4.2 Strategie podstawowe 4.3 Strategie dziedzin gospodarowania 4.4 Strategie konkurencji a strategie marketingowe 4.5 Strategie funkcjonalne 5. Opcja strategiczna 6. Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP) ; Przypisy do rozdziału II. ROZDZIAŁ III. KIERUNKI WYKORZYSTANIA ANALIZY PREFERENCJI W ZARZĄDZANIU STRATEGICZNYM 1. Istota analizy preferencji 2. Zasady analizy preferencji 3. Sfera przygotowawcza analizy preferencji 4. Metoda rangowania 4.1 Tok postępowania badawczego w metodzie rangowania 4.2 Badanie zgodności opinii ekspertów 4.3 Metoda rangowania w ocenie bezpieczeństwa strategicznego firmy 5. Metoda punktacji 5.1 Ogólna charakterystyka metody punktacji 5.2 Systemy oceniania przez punktację 5.3 Ocena sprawdzająca 5.4 Agregacja dysjunktywna i bilansująca 5.5 Ranking 5.6 Kategoryzacja firmy 5.7Metoda punktacji w obliczaniu prawdopodobieństwa subiektywnego ; Przypisy do rozdziału III ROZDZIAŁ IV ANALIZA STRATEGICZNA 1. Istota i zakres analizy strategicznej 2. Przegląd metod analizy makrootoczenia 2.1 Prognozy 2.2 Analiza luki strategicznej 2.3 Ocena ekspercka 2.4 Metoda scenariuszowa 3. Przegląd metod analizy sektorowej 3.1 Analiza sektorowej luki strategicznej 3.2 Analiza pięcioczynnikowa M. Portera 3.3 Metoda punktacji ważonej w ocenie atrakcyjności sektora 3.4 Mapa grup strategicznych 3.5 Krzywa doświadczeń 4. Przegląd metod analizy strategicznej firmy 4.2 Analiza kluczowych czynników sukcesu (KCS) 4.3 Model łańcucha wartości 4.3 Model cyklu życia produktu i technologii 4.4 Metody portfelowe 4.5 Analiza SWOT 4.6 Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy 5. Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy 5.1 Analiza strategiczna w praktyce zarządzania firmą 5.2 Analiza strategiczna typu ASTRA ; Przypisy do rozdziału IV ROZDZIAŁ V. PLANOWANIE STRATEGICZNE 1. Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy 2. Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego 2.1 Planowanie rozwoju w warunkach szerokiego otwarcia rynku 2.2 Specyfika planowania strategicznego w wymiarze międzynarodowym 2.3 Statystyka najlepszych i największych firm 3. Analiza zdolności rozwojowej firmy 3.1 Problem zmiany i rozwoju w działalności praktycznej 3.2 Zarządzanie rozwojem firmy 3.3 Zdolność rozwojowa 4. Restrukturyzacja firmy 4.1 Strategie restrukturyzacji 4.2 Wskaźniki efektywności czynników wytwórczych firmy 4.3 Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstw i banków w świetle przepisów prawnych 4.4 Sprawozdanie z przebiegu restrukturyzacji 5. Programowanie strategiczne 5.1 Programowanie zmian w firmie 5.2 Project Management jako narzędzie programowania strategicznego 5.3 Uniwersalne modele programowania strategicznego 6. Plan biznesowy firmy 6.1 Struktura planów biznesowych 6.2 Zagregowany plan biznesowy 6.3 Organizacja planowania w firmie ; Przypisy do rozdziału V. ROZDZIAŁ VI. IMPLEMENTACJA STRATEGII I KONTROLA STRATEGICZNA 1. Charakterystyka procesu implementacji 2. Kontrola strategiczna w praktyce firmy 2.1 Nadzór a kontrola 2.2 Organizacja systemu kontroli 2.3 Controlling menedżerski 3. Analiza produktywności 3.1 Produktywność standardowa, a produktywność strukturalna 3.2 Założenia koncepcji produktywności strukturalnej 3.3 Systematyka kosztów zbędnych 3.4 Procedura obliczeniowa w rachunku produktywności 3.5 Źródła informacji dla badań empirycznych 3.6 Strategia poprawy produktywności 4. Instrumenty analizy działalności operacyjnej 4.1 Podstawowe kierunki badań dla potrzeb kontroli strategicznej 4.2 Rachunek kosztów docelowych działalności firmy 4.3 Zarządzenie kosztami w cyklu życia produktu 4.4 Doskonalenie struktury łańcucha wartości 4.5 Metoda produktywności progowej 4.6 Rachunek dyskontowy w programowaniu działalności operacyjnej 4.7 Controlling jakości w działalności operacyjnej 5. Analiza dziedziny zasobów ludzkich 5.1 Kierunki doskonalenia systemu motywacyjnego 5.2 Podstawy badań analitycznych 5.3 Analiza potencjału pracy 6. Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy 6.1 Agregatowa ocena kondycji finansowej firmy 6.2 Ocena ogólnej zdolności rozwojowej firmy ; Przypisy do rozdziału VI. Zakończenie, Bibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 954/659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Praca (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Przedmiot zarządzania strategicznego 1.1. Swoistość zarządzania strategicznego 1.2. Postawa systemowa 1.3. Sprawność działalności 1.4. Przedsiębiorstwo w strukturze społeczno-gospodarczej 1.5. Otoczenie i przedsiębiorstwo 1.6. Sytuacja strategiczna 1.7. Pozycja strategiczna 2. Podstawy zarządzania strategicznego 2.1. Wprowadzenie do zagadnienia 2.2. Geneza koncepcji i praktyki zarządzania strategicznego 2.3. Kontrowersje wokół interpretacji zarządzania strategicznego 2.4. Istota zarządzania strategicznego 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa 3.1. Aspekty metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa 3.2. Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa 3.3. Konkurenci 3.4. Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa 3.5. Zdolność do konkurowania 4. Formułowanie strategii 4.1. Istota projekcji strategicznej 4.2. Cele strategiczne przedsiębiorstwa 4.3. Formułowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strategiczną (wielkie strategie rozwoju) 4.4. Formułowanie strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa 4.5. Formułowanie strategii konkurowania 4.6. Formułowanie strategii funkcjonalnych 4.7. Inkrementalny proces strategiczny 5. Implementacja strategii 5.1. Istota i zadania implementacji 5.2. Operacjonalizacja celów i alokacja zasobów 5.3. Organizacja 5.4. Budżety 5.5. System zarządzania wspierający implementację 5.6. Kultura organizacji a implementacja strategii 5.7. System motywacji 5.8. Strategiczne przywództwo 5.9. Kontrola strategiczna i ciągłość zarządzania strategicznego 6. Kontrola strategiczna 6.1. Istota i funkcje kontroli strategicznej 6.2. Źródła i sposoby pozyskiwania informacji na potrzeby kontroli strategicznej 6.3. Metody i techniki kontroli strategicznej 6.4. System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego Literatura Skorowidz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena ; 2)
Książka omawia ważne instrumenty operatyne i strategiczne, jakie należy zastosować w przedsiębiorstwie dla zwiększenia jego zdolności konkurencyjnej w przyszłości. Dzięki wprowadzeniu instrumentów conrtolingu przedsiębiorstwo staje się bardziej przejrzyste.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Strategiczne ; t. 1)
arządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.[PWN]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania ; Nr 136)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: Wstęp 1. Determinanty strategii przedsiębiorstw Miejsce strategii w działaniach przedsiębiorstw Pojęcie strategii Podstawowe poziomy zarządzania w działaniu przedsiębiorstw Wrażliwość przedsiębiorstw na zmiany jako kryterium wyodrębnienia strategii Ogólna charakterystyka strategii zmian Strategie rozwoju Strategie stabilizacji Strategie wycofania się Strategia marketingowa jako przykład zintegrowanej strategii zmian 2. Miejsce dywersyfikacji w strategiach przedsiębiorstw Charakterystyka strategii dywersyfikacji Modele rozwoju przedsiębiorstwa i wynikające z nich alternatywne strategie rozwojowe Strategia koncentracji Definicja i rodzaje strategii dywersyfikacji Źródła finansowania strategii dywersyfikacji Dywersyfikacja opierająca się na zasobach wewnętrznych Dywersyfikacja opierająca się na fuzjach i akwizycjach 3. Metody portfelowe jako narzędzia alokacji zasobów w strategii dywersyfikacji Systematyka narzędzi alokacji zasobów w strategii dywersyfikacji Metody portfelowe jako uniwersalne narzędzia alokacji na różnych poziomach zarządzania Modele opierające się na cyklu życia produktu lub przemysłu Modele opierające się na pozycji konkurencyjnej Modele mieszane Kształtowanie równowagi portfela w strategii dywersyfikacji Wykorzystanie narzędzi finansowych w decyzjach alokacyjnych przedsiębiorstw Uwarunkowania wykorzystania metod finansowych w decyzjach alokacyjnych Metody alokacji zwiększające wartość księgową przedsiębiorstw Metody alokacji zwiększające wartość rynkową przedsiębiorstw 4. Aspekty finansowe strategii dywersyfikacji Sposoby pomiaru skali dywersyfikacji przedsiębiorstwa Miary opierające się na kodach statystycznych przemysłu Miary opierające się na subiektywnej ocenie stopnia zależności Porównanie miar dywersyfikacji opierających się na kodach SIC i metodzie subiektywnej Rumelta Inne narzędzia umożliwiające dywersyfikację Ryzyko towarzyszące decyzjom kształtowania portfela Ryzyko w wyborze strategii działania Podstawowe rodzaje ryzyka Finansowe teorie budowy portfela inwestycyjnego Możliwości adaptacji modeli finansowych w tworzeniu portfela SJB Ogólny model budowy portfela produktowego z uwzględnieniem ryzyka Pozostałe wybrane aspekty finansowe i rynkowe strategii dywersyfikacji Tempo wzrostu sprzedaży w strategii dywersyfikacji Wpływ struktury kosztów na wybór strategii dywersyfikacji Udział w rynku i rentowność działalności a strategia dywersyfikacji Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O oddawanej do rąk czytelnika książce można przede wszystkim powiedzieć, że jest nowatorska. Nowatorska, gdyż podejmowanie zagadnień z zakresu coachingu, a precyzyjniej business coachingu, w sposób właściwy dla standardów pracy naukowej, przynajmniej w perspektywie polskiego rynku wydawniczego, wydaje się wciąż nieproporcjonalnie nikłe w stosunku do zapotrzebowania na tego typu publikacje. Książka, która powstała pod redakcją dr Lidii D. Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem. Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach można powiedzieć, że wręcz prowokują do dalszej dyskusji nad podejmowanymi w nich kwestiami. Nie zatrzymują czytelnika na sobie, lecz raczej prowadzą do dalszych przemyśleń, studiów, dyskusji¬ a to chyba najcenniejsze w publikacjach naukowych. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej