Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Bem Hanna
(1)
Brown Stephen
(1)
Bruce-Mitford Miranda
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Pringle Hamish
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Firma (nazwa)
(1)
Książka
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Symbole
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znak towarowy UE
(1)
Znaki
(1)
Znaki towarowe
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(3)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93/94 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ciekawostki (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94/dz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stephen Brown jest wykładowcą marketingu i autorem wielu publikacji poświęconych procesowi kreowania marki, a jednocześnie fanem Harry'ego Potera. W swej barwnej i pełnej humoru książce opowiada o magii i czarodziejskich sztuczkach stosowanych przez kreatorów marek, które podbiły światowe rynki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Reklama
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 33
Książka
W koszyku
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu dobre maniery i właściwe zachowanie.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej