Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Filia nr 6
(1)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Kall Jacek
(1)
Korsak Rafał
(1)
Lee Kevin
(1)
Malczyk Małgorzata
(1)
McWade John
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Seda Catherine
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Reklama
(5)
Marketing
(2)
Reklama internetowa
(2)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Język
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Reklama
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski * Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? * Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? * Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki? Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie! Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze! * Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach * Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym * Określanie wartości użytkowników witryny * Tworzenie strategii udanej kampanii PPC * Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników * Wybór słów kluczowych * Maksymalizacja tropu wyszukiwania * Strony konwersji, oferty i budżet * Zarządzanie kampanią * Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych * Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań. [ekonomiczna24].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.[lubimyczytac.pl].
Spis treści: Gatunek: reklama ; Gra nadawcy z odbiorcą w racje i emocje ; Reklamowe zabawy w prawdę ; Jaki ma być komunikat reklamowy ; Funkcje i manipulacje ; Odmiany języka ; Słowa : Frazeologia ; Gramatyka i reklamy ; Składnia ; Slogan ; Tekst Rekalma i kultura ; Społeczny aspekt reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej