Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Czech Magdalena
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Jawień Robert
(1)
Maney Kevin
(1)
Pringle Hamish
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing strategiczny
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Jakość produktu
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znak towarowy UE
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Praca
Książka
W koszyku
(Punkty przełomowe)
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwanie odpowiedzi rozpoczyna się w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar. Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu? Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu. Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu dobre maniery i właściwe zachowanie.[empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej