Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(11)
Autor
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Dodge H. Robert (1929- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gajewski Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Nessim Hanna
(1)
Nowakowski Marcin Konstanty
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Tomaszewski Adrian
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zembura Renata
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Temat
Marketing
(9)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Banki
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Kultura
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odpoczynek
(1)
Opakowania
(1)
Polityka cenowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Rynek
(1)
Socjotechnika
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Unia Europejska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Reklama
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama w procesie komunikowania marketingowego ; 2. Budowanie kampanii reklamowej ; 3. Proces przetwarzania informacji reklamowych ; 4. Reklama jako komunikat symboliczny (Znak i znaczenie, Podstawowe funkcje reklamy jako komunikatu symbolicznego, Oddziaływanie reklamowe jako generowanie znaczenia, Rola reklamy w tworzeniu i transmisji znaczeń kulturowych, Programowanie znaczenia (wartości) produktu za pośrednictwem jego nazwy i znaku graficznego) ; 5. Tradycyjne media reklamowe: cechy, techniki i struktura przekazu (Reklama telewizyjna, kinowa, radiowa, prasowa, zewnętrzna) ; 6. Nowe formy komunikowania marketingowego (Wykorzystanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Wykorzystanie nowych mediów w działalności reklamowej, Reklama internetowa: nowe sposoby dotarcia do konsumenta, Media mobilne: nowatorskie podejście do komunikowania marketingowego, Zastosowanie idei marketingu partyzanckiego w komunikowaniu marketingowym, Ambient media w komunikowaniu marketingowym, Zastosowanie techniki prowokacji w reklamie, Flash mob jako nowatorska technika public relations) ; 7. Oddziaływanie reklamy na potrzeby i motywacje konsumentów ; 8. Wpływ reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne ; 9. Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie ; 10. Reklama w procesie budowania wizerunku marki (Tożsamość a wizerunek marki (firmy) ; 11. Rola cech nadawcy-bohatera w reklamie (Celebrity endorsement: oddziaływanie osób znanych na postawy (i zachowania) konsumentów, Schemat dziecięcości: zastosowanie wizerunku dziecka w reklamie, Motyw rodziny w komunikacie reklamowym, Zwierzęta w przekazie reklamowym) ; 12. Stereotyp płciowy w reklamie (Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie) ; 13. Reklama społeczna: socjotechnika oddziaływania (Zastosowanie mechanizmu dysonansu poznawczego w reklamie społecznej, Podstawowe grupy docelowe i techniki oddziaływania) ; 14. Reklama polityczna: socjotechnika oddziaływania (Reklama w procesie komunikowania politycznego i w procesie kreowania wizerunku polityka) ; 15. Etyczne i prawne aspekty oddziaływania reklamy na konsumenta (Uwarunkowania prawne dotyczące reklamy w mediach masowych, Uwarunkowania prawne dotyczące poszczególnych rodzajów produktów, Dzieci jako szczególna grupa odbiorców reklamy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Rozdział I Placówki kulturalno-rekreacyjne a polityka władz lokalnych w Wielkiej Brytanii (Nowe inwestycje w infrastrukturę czasu wolnego w Wielkiej Brytanii (1970-1985), Zmiana w podejściu do dotowania kultury i rekreacji (1985-1993). Rozdział II Uczestnictwo w kulturze i rekreacji a rynek czasu wolnego w Polsce (Wykorzystanie czasu wolnego, Wydatki na kulturę i rekreację, Wyposażenie gospodarstw domowych, Turystyka, Zróżnicowanie dostępu do kultury i rekreacji a profile konsumentów). Rozdział III Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych (na przykładzie sektora kultury i rekreacji). Rozdział IV Popyt na dobra i usługi kulturalno-rekreacyjne. Rozdział V Planowanie i prognozowanie popytu na usługi kulturalno-rekreacyjne. Rozdział VI Produkcja i koszty (Efektywność, Podaż dóbr i usług kulturalno-rekreacyjnych, Zdolność wytwórcza obiektów świadczących usługi kulturalno-rekreacyjne, Nakłady na wytwarzanie dóbr i usług kulturalno-rekreacyjnych, Wydajność, Koszty produkcji dóbr i świadczenia usług kulturalno-rekreacyjnych, Koszty krótkookresowe, Alokacja kosztów (cost centering), Koszty długookresowe). Rozdział VII Ustalanie cen na usługi kulturalno-rekreacyjne. Rozdział VIII Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej w przedsiębiorstwach kulturalno-rekreacyjnych. Rozdział IX Projekty inwestycyjne w sferze kultury i rekreacji. Rozdział X Informacja menedżerska a ocena wyników działalności placówek kulturalno-rekreacyjnych. Rozdział XI Kontrakty menedżerskie w usługach kulturalno-rekreacyjnych (Wprowadzenie kontraktów menedżerskich w Wielkiej Brytanii, Nieporozumienia wokół "kontraktu menedżerskiego", Umowy formalne i nieformalne, Specyfika inwestycji i aktywów, Niedoskonały rynek a niedoskonały rząd).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej