Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Bukowska Urszula
(1)
Dolot Anna
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Koczyński Marek
(1)
Kopeć Jacek (zarządzanie)
(1)
Szydło Robert (zarządzanie)
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Wiśniewska Sylwia (ekonomia)
(1)
Zając Piotr (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Doradcy personalni
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Controlling personalny
(1)
Grywalizacja
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Organizacja
(1)
Praca
(1)
Płaca
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, niezbędnych do osiągania jej strategicznych celów. Kompetencje będąc narzędziem integrującym poszczególne procesy zarządzania zasobami ludzkimi (rekrutację i selekcję pracowników, ich adaptację, ocenianie, rozwój, wynagradzanie) decydują o spójnej ich realizacji. Całość rozważań została przedstawiona w trzech częściach, w ramach których wyróżniono dziewięć obszarów badawczych stanowiących kolejne rozdziały monografii, które prezentują metody oraz instrumenty zarządzania kompetencjami, stanowiące obszar zainteresowania zarówno teoretyków jak i praktyków zarządzania.[beck.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (5), ISSN 2719-8065 Monografia zawiera teoretyczne i praktyczne rozważania na temat motywacji w edukacji językowej ukazanej przez autorów zarówno z perspektywy nauczającego i uczącego się w różnych grupach wiekowych, na różnych poziomach zaawansowania językowego, a tym samym w różnych kontekstach edukacji językowej: w szkole, na studiach neofilologicznych czy też niefilologicznych (lektoraty językowe). Całość zebranych tekstów podzielona została na trzy części tematyczne obejmujące pojęcie motywacji i czynników motywacyjnych w glottodydaktyce, motywację w różnych kontekstach edukacyjnych oraz zastosowanie nowych technologii w rozwijaniu motywacji w ujęciu praktycznym. Wybór tekstów powinien skłonić Czytelnika do refleksji nad tym czym jest motywacja, jakie czynniki na nią wpływają, jaką rolę odgrywa w jej kształtowaniu nauczyciel glottodydaktyk.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej