Form of Work
Książki
(5)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
unavailable
(12)
available
(5)
Branch
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 10
(3)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(1)
Author
zbiorowa Praca
(2)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana (1969- )
(1)
McStay Andrew
(1)
Mróz Remigiusz (1987- )
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Otaku Bukku
(1)
Paleta Alicja
(1)
Sosnowska Barbara
(1)
Wiśniewski Michał Radomił (1979- )
(1)
Year
2020 - 2022
(4)
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Aplikacja mobilna
(4)
Aplikacje mobilne
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziewczęta
(1)
Gerard Edling
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing mobilny
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Prokuratorzy
(1)
Public relations w internecie
(1)
Smartfon
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szczęście
(1)
Tarot
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Opole (woj. opolskie)
(1)
Genre/Form
Broszura
(1)
Kryminał
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Kwiat paproci : baśń o mądrości / Roksana Jędrzejewska-Wróbel ; ilustracje Marianna Oklejak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Bajka, 2022. - [36] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Siedem szczęśliwych : baśnie nie dość znane / Roksana Jędrzejewska-Wróbel ; 1)
„Siedem szczęśliwych. Baśnie nie dość znane” to siedem opowieści na motywach baśni ludowych, których bohaterkami jest siedem dziewczynek. W każdej historii bohaterka wyrusza w drogę – bardziej lub mniej metaforyczną – aby zdobyć jakąś moc oraz przekonać się, że warto wziąć odpowiedzialność za własne szczęście, wyjść ze strefy komfortu i pokonać wewnętrzne ograniczenia. [nota wydawcy].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. B (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. B (1 egz.)
Book
In basket
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego. [wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Kompletny przewodnik po wszystkich (naprawdę wszystkich) tajemnicach gry Pokémon Go. Niezastąpiony, jeżeli chcesz zacząć, i niezbędny, jeśli chcesz zostać mistrzem.[okł.].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Gry i zabawy (1 egz.)
Book
In basket
Ekstremista / Remigiusz Mróz. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2021. - 453, [10] stron ; 21 cm.
(Filia Mroczna Strona)
(Seria z Gerardem Edlingiem / Remigiusz Mróz)
W Opolu znika maturzystka, a jedynym pozostawionym przez nią śladem jest karta tarota z symbolem sprawiedliwości. Rodzina nie zamierza iść na policję, gdyż twierdzi, że dziewczyna zmagała się z problemami i nieraz deklarowała, że któregoś dnia ucieknie z domu. Jedyną osobą, która dostrzega w tym coś więcej, jest lokalna dziennikarka, Małgorzata Rosa. Od kilku miesięcy śledziła powracający w internecie motyw kart do wróżenia, zdający się mieć związek ze zdarzeniami, w które wplątany był niedawno Gerard Edling. Nie widząc innej możliwości, próbuje szukać pomocy u człowieka, który z nieznanych jej przyczyn nie chce mieć z nią nic wspólnego. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 12 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Kryminał (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. Kp (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
There are copies available to loan: sygn. S (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. K (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
There are copies available to loan: sygn. Kryminał (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. K (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. K (1 egz.)
Book
In basket
Telefon komórkowy – kiedyś symbol statusu, dziś nieodłączny towarzysz każdego z nas. Mały komputerek ukryty w torebce czy kieszeni, bez którego trudno wyobrazić sobie codzienność. Pełny aplikacji porządkujących rzeczywistość – za ich pośrednictwem płacimy, bawimy się, pracujemy. Z nimi zasypiamy i z nimi się budzimy. Żyjemy w czasach trzech ekranów – telewizora, komputera i komórki, które konkurują ze sobą o naszą uwagę. Smartfony zmieniły sposób, w jaki konsumujemy i tworzymy treści. Czy to nie brzmi, jakbyśmy utknęli w grze komputerowej? [lubimyczytac.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Publicystyka (1 egz.)
E-book
In basket
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
In basket
Oddajemy w ręce Czytelników kolejny numer czasopisma „Informatyka Ekonomiczna”. Jak każdy wcześniejszy zeszyt również ten ma unikatowy charakter. Głównymi przesłankami dla stworzenia tego zbioru była chęć zaprezentowania różnorodności poglądów oraz przemyśleń Autorów, wynikających z doświadczeń zdobytych w trakcie wieloletniej praktyki związanej z tworzeniem, doskonaleniem oraz implementacją nowoczesnych technologii w organizacjach. Wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej” opracowania otrzymały pozytywne recenzje. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić wdzięczność wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składa podziękowania Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
In basket
W „Pracach Instytutu Elektrotechniki” publikowane są oryginalne artykuły naukowe, prace przeglądowe, prace habilitacyjne i skrócone prace doktorskie z zakresu szeroko pojętej elektrotechniki. Czasopismo ukazuje się nieprzerwanie od 1951 roku. Początkowo zawierało artykuły oparte na wykonanych w Instytucie Elektrotechniki badaniach tak teoretycznych jak i doświadczalnych. Obecnie na łamach "Prac IEL" bardzo często goszczą autorzy spoza Instytutu – z kraju i zagranicy. Wszystkie artykuły naukowe zgłoszone do publikacji w czasopiśmie były zawsze recenzowane.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again