Form of Work
Gry komputerowe
(283)
Książki
(44)
Proza
(23)
Filmy i seriale
(4)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(293)
unavailable
(46)
unknown
(41)
only on-site
(1)
Branch
Planeta 11
(268)
DGiOZ
(1)
Filia nr 2
(5)
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(11)
Filia nr 6
(9)
Filia nr 9
(14)
Filia nr 10
(49)
Filia nr 12
(7)
Filia nr 13
(5)
Filia nr 16
(2)
Filia nr 18
(6)
Planeta 11 - podr.
(1)
Multicentrum - podr.
(1)
Author
Kopociński Dariusz
(3)
Kostick Conor (1964- )
(3)
Milton Stephanie
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(3)
Baddiel David (1964- )
(2)
Bargiel Nina G
(2)
Bolder Joe
(2)
Burlinson James
(2)
Glynn Steffan
(2)
Hikiert Anna
(2)
Karaban Edyta
(2)
Maron Jordan
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Randall Cecilia
(2)
Skelly Jennifer
(2)
Wicher Barbara (1970- )
(2)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barker James
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Blevins Tyler
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bourg David M
(1)
Broma Paulina
(1)
Bylica Dorothea
(1)
Cash Hilarie
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Chojnowska Ilona (1982- )
(1)
Cieślik Marek
(1)
Collage Bill
(1)
Cooper Adam
(1)
Cordner Theo
(1)
Datello Rachael
(1)
Feibel Thomas
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Gill Anton (1948- )
(1)
Gillan Karen (1987- )
(1)
Gillespie Jana
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Goldberg Daniel
(1)
Golden Christie (1963- )
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Gorządek Ewa
(1)
Hart Kevin (1979- )
(1)
Helten Conrad
(1)
Hill Nathan (1975- )
(1)
Houser Sophie
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jackman Henry (1974- )
(1)
Johnson Dwayne (1972- )
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kasdan Jake (1974- )
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kid Cube
(1)
Kincaid S. J
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Laniado Nessia
(1)
Larsson Linus
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Lesslie Michael
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna (1963- )
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lindner Joerg
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963-)
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Malinow Anna
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Mańkowski Piotr (1973- )
(1)
McDaniel Kim
(1)
McKenna Chris
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Mętrak-Ruda Natalia
(1)
Młyńczak Norbert
(1)
Needler Mattew
(1)
Norton Zeke (1970- )
(1)
Ochab Janusz (1971- )
(1)
Olszyński Krzysztof Hubert
(1)
Otaku Bukku
(1)
Pados Gyula (1969- )
(1)
Paleta Alicja
(1)
Partin Will
(1)
Partyka Jacek (tłumacz)
(1)
Pastuszak Włodzimierz
(1)
Pawlak Małgorzata
(1)
Pawski Miłosz
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pietra Gianfilippo
(1)
Pieńkowski Piotr
(1)
Pinkner Jeff
(1)
Pryciak Agata
(1)
Reedy Trent
(1)
Regner Marek
(1)
Reiter Małgorzata
(1)
Rosenberg Scott
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Year
2010 - 2019
(205)
2000 - 2009
(121)
1990 - 1999
(4)
200 - 209
(4)
Time Period of Creation
2001-
(86)
Country
Poland
(289)
No place, unknown, or undetermined
(15)
United Kingdom
(12)
France
(9)
United States
(9)
Language
Polish
(265)
English
(68)
unknown (enk)
(1)
Italian
(1)
Audience Group
18+
(23)
Młodzież
(15)
Dzieci
(12)
14-17 lat
(11)
9-13 lat
(11)
6-8 lat
(8)
0-5 lat
(2)
9-13 at
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(7)
Literatura polska
(7)
Film amerykański
(3)
Literatura angielska
(3)
Literatura irlandzka
(3)
Literatura chińska
(2)
Literatura włoska
(2)
Film polski
(1)
Literatura francuska
(1)
Subject
Gry komputerowe
(36)
Gry edukacyjne
(25)
Rzeczywistość wirtualna
(8)
Minecraft
(7)
Podróże w czasie
(5)
Internet
(4)
Przyjaźń
(4)
Templariusze
(4)
Awatar (rzeczywistość wirtualna)
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Rodzeństwo
(3)
Rodzina
(3)
Zabójcy
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(2)
Barbie (lalka)
(2)
Chłopcy
(2)
Jeziora
(2)
Konsole do gier
(2)
Lara Croft
(2)
Licea
(2)
Nastolatki
(2)
Piłka nożna
(2)
Policja
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Scratch
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wiedźmin
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wycieczki
(2)
Zemsta
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Baltie
(1)
Barbie
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Bractwa religijne
(1)
Dzieci
(1)
Dziedziczność
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Forster, Marc
(1)
Gears of War (gra komputerowa)
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Harry Potter
(1)
Houser, Sophie
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Język angielski
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kultura masowa
(1)
Matki i synowie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mieszane sztuki walki
(1)
Osoby zaginione
(1)
Persson, Markus Alexej
(1)
Pisarze
(1)
Programiści
(1)
Przemoc
(1)
Python (język programowania)
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Runt
(1)
Samobójstwo
(1)
Second Life
(1)
Sieroty
(1)
Spider-Man
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Telewizja
(1)
Testy na iloraz inteligencji
(1)
Uczniowie
(1)
Van Allsburg, Chris
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Wojownicy
(1)
Współdziałanie
(1)
Zabójstwa seryjne
(1)
Zakochanie
(1)
Subject: work
007 Quantum of Solace
(1)
Jumanji
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1201-1300
(2)
1401-1500
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(4)
Francja
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone, stan llinois)
(1)
Hiszpania
(1)
Imperium Osmańskie
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Gry komputerowe
(294)
Dokumenty elektroniczne
(241)
Powieść
(12)
Science fiction
(8)
Fantastyka
(6)
Poradniki
(4)
Powieść przygodowa
(4)
Opowiadania i nowele
(3)
Podręcznik
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Film animowany
(2)
Film familijny
(2)
Film przygodowy
(2)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film edukacyjny
(1)
Film fabularny
(1)
Komedia
(1)
Komiks
(1)
Literatura młodzieżowa polska
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Prequel
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Sequel
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
336 results Filter
Book
In basket
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. Socjologia; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 2: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 5: można wypożyczyć sygn. 004; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 6: można wypożyczyć sygn. 004; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 13: można wypożyczyć sygn. 004; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 18: można wypożyczyć sygn. 004; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
"Gry sieciowe nie są nowotworem kulturowym, wprost przeciwnie: stanowią logiczny wytwór dawnych gier, używając przy tym najnowszych dostępnych technologii. Mamy do czynienia z książką o każdym z nas, czyli o człowieku funkcjonującym w świecie zdominowanym przez nowe media. Mniej ważna staje się odpowiedź na pytanie: grasz czy nie grasz. Szeregi niegrających, nie takie znowu liczne, topnieją bardzo szybko. Ale co więcej: gry stają się kontekstem dla wielu innych mediów i kontekstów rozmaitych kulturowych aktywności. Tak więc dylemat polega na tym, że nasze oglądanie filmów i czytanie książek staje się czynnością relatywną wobec wcielania się w postać gry. Ani lepszą, ani gorszą - po prostu równoważną". [z wstępu prof. dr hab. Wiesław Godzic]
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Socjologia (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. Informatyka (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Wychowanie w rodzinie (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Psychologia dziecka (1 egz.)
Book
In basket
(Hyperversum / Cecilia Randall ; 1)
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. F; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 6: można wypożyczyć sygn. F; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 9: można wypożyczyć sygn. SF; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Daniel, Ian i Jodie przenoszą się do XIII-wiecznej Francji, żeby w świecie wirtualnym przeżyć największą przygodę swojego życia. W wyniku awarii systemu fikcja miesza się z rzeczywistością, a powrót do teraźniejszości wydaje się niemożliwy. Przed bohaterami pojawiają się nieoczekiwane wyzwania. [nota wydawcy]
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. F (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. F (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. SF (1 egz.)
Book
In basket
Sokół i lew / Cecilia Randall ; tłumaczyła Agata Pryciak. - Kraków : Wydawnictwo Esprit, 2014. - 780, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Epika)
(Hyperversum / Cecilia Randall ; 2)
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. F; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Wyobraź sobie komputerową grę RPG, która pozwala nie tylko śledzić losy bohaterów, ale wejść w ich skórę, która zaciera granice pomiędzy rzeczywistością a światem wirtualnym. Taka gra nazywa się HYPERVERSUM. Kontynuacja bestsellerowej powieści Cecilii Randall - Hyperversum. Po ogromnym sukcesie wydawniczym pierwszej części autorka przedstawia dalsze losy Iana, Daniela i Jodie. W dwa lata po pierwszej podróży oraz po wielu nieudanych próbach, Hyperversum znów zabiera trójkę bohaterów do XIII-wiecznej Francji. Usiłując powrócić do ukochanej Isabeau i zobaczyć swoje pierworodne dziecko, Ian trafia w sam środek buntu angielskich baronów przeciwko Janowi bez Ziemi. Daniel stara się wrócić do swoich czasów, ale wbrew woli zostaje uwięziony w 1215 roku, w szponach zaprzysięgłego wroga Iana, Geoffreya Martewalla, barona Dunchester. HYPERVERSUM. Daj się wciągnąć. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F (1 egz.)
Book
In basket
(Kocham Ten Film)
Filia nr 6: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Wejdź do świata gry komputerowej razem z Barbie! Emotkowy Wirus atakuje kolejne poziomy i niszczy wszystko, co napotyka na swojej drodze. Ktoś musi go pokonać! To zadanie dla Barbie i jej przyjaciół. Przeczytaj tę niezwykłą historię i przekonaj się, kto zwycięży w tej grze![egmont].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. N (1 egz.)
Movie
DVD
In basket
Ralph Demolka w Internecie / Walt Disney Animation Studios, Walt Disney Pictures. - Warszawa : Galapagos, [2019]. - 1 dysk optyczny (DVD) (108 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Egzemplarze w opracowaniu: Filia nr 10
Walt Disney Animation Studios przedstawia przezabawną przygodę „Ralph Demolka w Internecie”. Ralph i jego równie osobliwa koleżanka Wandelopa von Cuks ryzykują wszystko, przemierzając Internet w poszukiwaniu części zamiennej niezbędnej, by ocalić grę dziewczyny. Kiedy Wandelopę zaczyna pociągać nowy, ekscytujący świat, Ralph zdaje sobie sprawę, że może stracić jedyną przyjaciółkę. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Egzemplarze w opracowaniu
Movie
DVD
In basket
Filia nr 10: można wypożyczyć sygn. Film animowany; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Przygotuj się na turbodoładowaną przygodę! Gdy Barbie zostaje w magiczny sposób wciągnięta w świat swojej ulubionej gry wideo, staje się jedną z pojawiających się w niej, ścigających się na wrotkach postaci. W grze poznaje nowych przyjaciół: uroczego Pana Chmurkę oraz Bellę, księżniczkę na rolkach. Razem dowiadują się, że pewien złośliwy Emotkowy Wirus chce przejąć kontrolę nad całą grą. Podczas wspólnej podróży z poziomu na poziom Barbie musi przemieniać się oraz wykazać się niespotykanymi umiejętnościami i nieszablonowym sposobem myślenia, aby ocalić zespół i wygrać grę! [filmweb.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Film animowany (1 egz.)
Movie
DVD
In basket
Uzależnienie od gier komputerowych / reżyseria i zdjęcia Marcin Wołkowicz. - [Brak miejsca] : Tutto Arts & Media, copyright 2016 - 1 dysk optyczny (DVD) (23 min) : kolorowy, dźwiękowy ; 12 cm.
(Pułapki nowoczesnych technologii ; 1)
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. Pedagogika - filmy edukacyjne; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Cykl zawiera: Uzależnienie od gier komputerowych ; Uzależnienie od telefonu komórkowego ; Portale społecznościowe - czy można się uzależnić?
“Pułapki nowoczesnych technologii” to pakiet 3 filmów edukacyjnych, adresowanych do uczniów szkół podstawowych i gimnazjum. W obecnym świecie korzystanie z telefonów komórkowych, tabletów, Internetu itp. stało się czymś naturalnym, praktycznie - nieodłącznym elementem codzienności, zarówno dorosłych, jak i młodych ludzi. Kiedy więc możemy mówić o uzależnieniu od gier komputerowych, telefonu komórkowego, portali społecznościowych? Gdzie przebiega ta cienka granica?
Pierwsze dwa filmy, czyli “Uzależnienie od gier komputerowych” oraz “Uzależnienie od telefonu komórkowego” zostały zrealizowane w konwencji filmów popularnonaukowych. Wiedza na temat korzystania z nowoczesnych technologii, zagrożeń, jakie może nieść za sobą wirtualny świat, została przekazana w klarowny i atrakcyjny sposób. Tak, by młody człowiek miał świadomość pułapek, jakie mogą na niego czyhać z powodu nadmiernego korzystania z telefonu komórkowego czy też grania w gry komputerowe. Filmy zostały wzbogacone wypowiedzią eksperta: psychologa Małgorzaty Reiter z FreeMind Centrum Psychoterapii Indywidualnej i Grupowej. Oba filmy zawierają: - wypowiedź psychologa przeznaczoną dla uczniów (czas trwania ok. 5-6 minut) - wypowiedź psychologa przeznaczoną dla rodziców, opiekunów dzieci, które są uzależnione od telefonu lub gier komputerowych. Wypowiedź zawiera wskazówki, jak należy postępować w takiej sytuacji. (czas trwania ok. 4-5 minut)
Trzeci film “Portale społecznościowe – czy można się uzależnić?” został zrealizowany w konwencji filmu dokumentalnego. W filmie zostały przedstawione trzy różne historie młodych ludzi, którzy opowiadają o wpływie portali społecznościowych na ich życie. Każda z tych historii została skomentowana przez eksperta – psychologa Małgorzatę Reiter. Nowa wersja została wzbogacona o kilkuminutowy wstęp. [multieducatio.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Pedagogika - filmy edukacyjne (1 egz.)
Book
In basket
Armia graczy / Trent Reedy ; przekład Marek Cieślik. - Łodź : Wydawnictwo JK, 2018. - 356, [3] strony ; 21 cm.
(Feeria Young)
Filia nr 2: można wypożyczyć sygn. F(dz); Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Dwunastoletni Rogan Webber jest mistrzem w Laser-Kobrze, swojej ulubionej grze wideo. Kiedy światowej sławy twórca gier zaprasza go, by wraz z czworgiem innych najlepszych pro graczy w kraju wziął udział w ekskluzywnym turnieju, jest megaszczęśliwy. Cała piątka ma zamieszkać w apartamentach i testować najnowocześniejszy sprzęt do gier wirtualnych – marzenie każdego gracza… i największe możliwe wyróżnienie! Teraz jako potężne roboty bojowe biorą udział w cyfrowej bitwie, jednak ich misje stają się coraz trudniejsze. Gracze po kolei odpadają, a pozostali zaczynają podejrzewać, że gra nie jest tym, czym wydawała się na początku… [lubimyczytac.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. F(dz) (1 egz.)
Book
In basket
(Pamiętnik 8-bitowego Wojownika / Cube Kid ; 4)
Filia nr 6: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Czwarty tom popularnej serii opowiadającej o przygodach 8-bitowego wojownika. Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski. Szkolenie Runta zbliża się do końca! To koniec. Wyglądało na to, że nasza wioska wkrótce przestanie istnieć. Nasza niesamowita wioska, ostatnia linia brony w promieniu tysięcy bloków, najzwyczajniej w świecie upadnie. Najbardziej absurdalne jest to, że moby nie miały z tym nic wspólnego. Do klęski przyczynił się jeden z najlepszych uczniów. Runt ma poważne kłopoty. Młody wojownik musi przetrwać jeden z najbardziej brutalnych ataków w historii i stanąć do walki ze znanym sobie uczniem. Jakby tego było mało, zostało mu już tylko kilka dni na przygotowanie się do sprawdzianu z redstone’u, a póki co nic jeszcze nie umie. Kiedy Lola, geniusz redstone’u, nieoczekiwanie dołącza do jego drużyny, problem wydaje się rozwiązany. Ale związana z tym dziwna sytuacja może kosztować Runta jego marzenia…
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. F (1 egz.)
Movie
DVD
In basket
Jumanji : przygoda w dżungli / reżyseria Jake Kasdan ; scenariusz Chris McKenna, Erik Sommers, Scott Rosenberg, Jeff Pinkner. - Warszawa : Imperial CinePix, copyright 2018. - 1 dysk optyczny (DVD) (114 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm + książka.
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. Film przygodowy; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Kiedy dzieciaki odkrywają starą konsolę gier wideo z grą "Jumanji", o której nigdy dotąd nie słyszały, natychmiast przenoszą się w świat niebezpiecznej dżungli. To właśnie w niej dzieje się akcja gry, a one stają się awatarami postaci, które wybrały: zapalony gracz Spencer staje się odważnym łowcą przygód (Dwayne Johnson), fan piłki Fridge zamienia się (według własnych słów) w Einsteina (Kevin Hart), Bethany - popularna dziewczyna z sąsiedztwa - staje się profesorem w średnim wieku (Jack Black), natomiast niepozorna Martha przybiera postać nieustraszonej wojowniczki (Karen Gillan). Wkrótce odkrywają, że w Jumanji chodzi nie tylko o grę, ale przede wszystkim o przetrwanie. Aby wygrać i powrócić do realnego świata, będą musieli wyruszyć w najbardziej niebezpieczną przygodę życia, odkrywając prawdę o sobie, albo pozostać w świecie gry na zawsze…[filmweb.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Film przygodowy (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Biblioteka (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Biblioteka (1 egz.)
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu
E-book
In basket
Drodzy Autorzy i Czytelnicy, po raz kolejny mamy przyjemność złożyć na Wasze ręce opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. W przedkładanym numerze znalazły się teksty Autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych z Polski, a także opracowania powstałe w ścisłej współpracy z doświadczonymi praktykami gospodarczymi. Niezmiernie wartościową cechą opracowań wydanych w czasopiśmie „Informatyka Ekonomiczna” jest to, że stanowią one prezentację różnorodnych punktów widzenia i poglądów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań z obszaru ICT. Perspektywy i opinie prezentowane przez Autorów tekstów niejednokrotnie po¬zwalają Czytelnikom na poszerzenie przemyśleń dotyczących ich poglądu na temat możliwości i kierunków zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w praktyce gospodarczej. Nie wszystkie artykuły nadesłane do naszego czasopisma spełniają jednak jego wymogi formalno-merytoryczne, co zwiększa znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i poglądami. Ponadto składa podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych tekstów. Iwona Chomiak-Orsa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Dzięki rewolucyjnej technologii dostępu do genetycznych wspomnień Callum Lynch może przeżyć wydarzenia z życia swojego przodka Aguilara de Nerha, który w piętnastowiecznej Hiszpanii należał do tajemnego stowarzyszenia asasynów. Wzbogacony o wspomnienia, wiedzę i umiejętności Aguilara, Callum zmierzy się z potężną i złowrogą organizacją templariuszy w czasach współczesnych. [nota wydawcy]
Book
In basket
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. Nastolatki; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
„Superkoderki” to historia Andy i Sophie. Dziewczyny poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie stworzyły zgrany duet i wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami! Książka ukazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. [superkoderki.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Nastolatki (1 egz.)
Book
In basket
Niksy / Nathan Hill ; przekład Jerzy Kozłowski. - Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, copyright 2017. - 861, [1] strona ; 22 cm.
Planeta 11: można wypożyczyć sygn. Ob; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 4: wszystkie egzemplarze są wypożyczone Zamawiam wydanie
Filia nr 6: można wypożyczyć sygn. Ob; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 9: można wypożyczyć sygn. Ob; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Filia nr 16: można wypożyczyć sygn. Ob; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę. Nathan Hill z maestrią łączy skandynawską mitologię ze światem gier komputerowych, zderza chicagowskie zamieszki z 1968 roku z ponadczasową miłością, tworząc wielowymiarowy obraz świata przenikniętego autentycznymi emocjami. Od tej powieści nie sposób się oderwać. [lubimyczytac.pl]
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. Ob (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. Ob (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Ob (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Ob (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. Ob (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again