Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(388)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Gry komputerowe
(276)
Książki
(103)
Proza
(47)
Poradniki i przewodniki
(24)
Komiksy i książki obrazkowe
(14)
Audiobooki
(5)
Filmy i seriale
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(376)
wypożyczone
(78)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(277)
DGiOZ
(1)
Filia nr 2
(13)
Filia nr 4
(5)
Filia nr 5
(20)
Filia nr 6
(11)
Filia nr 9
(22)
Filia nr 10
(59)
Filia nr 12
(16)
Filia nr 13
(20)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(7)
Filia nr 18
(9)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(18)
Cordner Theo
(6)
Warda Małgorzata (1978- )
(6)
Gudsnuk Kristen
(5)
Milton Stephanie
(5)
Gill Anton (1948- )
(4)
Graley Sarah
(4)
Parvela Timo (1964- )
(4)
Pitkänen Pasi
(4)
Soares Paul
(4)
Sortland Bjørn (1968- )
(4)
Barker James
(3)
Bolder Joe
(3)
Burlinson James
(3)
Irzykowski Jarosław
(3)
Kearney Kirsten
(3)
Kopociński Dariusz
(3)
Kostick Conor (1964- )
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Monster Sfé R. (1978- )
(3)
Needier Matthew
(3)
Purenins Staf
(3)
Southam Phil
(3)
Wood Keith
(3)
Baddiel David (1964- )
(2)
Bargiel Nina G
(2)
Bieliński Przemysław (1977- )
(2)
Cajgner Wojtek (1987- )
(2)
Chojnowska Ilona (1982- )
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Glynn Steffan
(2)
Karaban Edyta
(2)
Kiuru Iwona
(2)
Kot Aleš (1986- )
(2)
Kowalski Piotr (1973- )
(2)
Maron Jordan
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Olszyński Krzysztof Hubert
(2)
Randall Cecilia
(2)
Sillis Benjamin
(2)
Simpson Brad (1975- )
(2)
Skelly Jennifer
(2)
Wicher Barbara (1970- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ambudkar Utkarsh
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Beck Christophe (1972- )
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Blevins Tyler
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bourg David M
(1)
Brady Dustin (1986- )
(1)
Brady Jesse
(1)
Broma Paulina
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Buta Antonina
(1)
Bylica Dorothea
(1)
Cash Hilarie
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971-)
(1)
Chaloner Paul "Redeye"
(1)
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Cieślik Marek
(1)
Collage Bill
(1)
Comer Jodie
(1)
Cooper Adam
(1)
Cox Aleksander
(1)
Cube Kid (1983- )
(1)
Cuddeback Seth
(1)
Cwynar Klaudyna
(1)
Czarnota Piotr (tłumacz)
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Datello Rachael
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Diver Mike
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Östholm Marta
(1)
Emerson Marcus
(1)
Enhart Kevin (1982- )
(1)
Farrell Triona
(1)
Farwell Nick
(1)
Feibel Thomas
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Flamma Adam
(1)
Flynn Ian (1982- )
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Gillan Karen (1987- )
(1)
Ginalski Robert
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Golden Christie (1963- )
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Gorządek Ewa
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Guthals Sarah
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(92)
2010 - 2019
(199)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(3)
200 - 209
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(202)
Kraj wydania
Polska
(350)
nieokreślony (s.l.)
(13)
Wielka Brytania
(12)
Stany Zjednoczone
(9)
Francja
(5)
Język
polski
(320)
angielski
(68)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(43)
Dzieci
(41)
Młodzież
(33)
14-17 lat
(31)
18+
(27)
6-8 lat
(20)
0-5 lat
(6)
16+
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(27)
Literatura polska
(14)
Literatura angielska
(6)
Film amerykański
(4)
Literatura fińska
(4)
Literatura norweska
(4)
Literatura chińska
(3)
Literatura irlandzka
(3)
Literatura włoska
(2)
Film kanadyjski
(1)
Film polski
(1)
Literatura czeska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(82)
Minecraft
(31)
Gry edukacyjne
(23)
Rzeczywistość wirtualna
(11)
Przyjaźń
(8)
Superbohaterowie
(8)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(7)
Potwory
(7)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(5)
Chłopcy
(5)
Internet
(5)
Nastolatki
(5)
Programowanie (informatyka)
(5)
Wyścigi samochodowe
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Bliźnięta
(4)
Bractwa religijne
(4)
Gracze komputerowi
(4)
Podróże w czasie
(4)
Rodzeństwo
(4)
Tajemnica
(4)
Awatar (rzeczywistość wirtualna)
(3)
Planety
(3)
Podróże międzyplanetarne
(3)
Policja
(3)
Programiści
(3)
Rodzina
(3)
Rzeczywistość alternatywna
(3)
Sporty wirtualne
(3)
Templariusze
(3)
Barbie (lalka)
(2)
Batman (postać fikcyjna)
(2)
Biurowce
(2)
Bloodborne (gra komputerowa)
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Epidemie
(2)
Fortnite (gra komputerowa)
(2)
Graficy
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Istoty pozaziemskie
(2)
Jeziora
(2)
Konsole do gier
(2)
Koszmary senne
(2)
Lara Croft (postać fikcyjna)
(2)
Licea
(2)
National Basketball Association (NBA)
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Osoby zaginione
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Psy
(2)
Samobójstwo
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Sieroty
(2)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(2)
Szczenię
(2)
Telewizja
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Wiedźmin (postać fikcyjna)
(2)
Wojownicy
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wycieczki
(2)
Zabójcy
(2)
Zakochanie
(2)
Śmierć rodzica
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Automaty do gier
(1)
Baltie
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Borgiowie (ród)
(1)
Branża gamingowa
(1)
Branża informatyczna
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberpunk
(1)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Demony
(1)
Diament
(1)
Dzieci
(1)
Dziedziczność
(1)
Dziewczęta
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Escape rooms
(1)
Fantasy
(1)
Finanse
(1)
Fnatic
(1)
Forster, Marc
(1)
Gears of War (gra komputerowa)
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry on-line
(1)
Gry online
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(2)
007 Quantum of Solace
(1)
Jumanji
(1)
Saga o wiedźminie
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1401-1500
(3)
1201-1300
(2)
1501-1600
(1)
Temat: miejsce
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(3)
Francja
(2)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
Hiszpania
(1)
Imperium Osmańskie
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Gry komputerowe
(293)
Powieść
(29)
Fantastyka
(25)
Poradnik
(25)
Komiks
(13)
Powieść przygodowa
(10)
Publikacja bogato ilustrowana
(9)
Science fiction
(9)
Dystopia
(4)
Fantasy
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Adaptacja literacka
(2)
Film animowany
(2)
Film fabularny
(2)
Film familijny
(2)
Film przygodowy
(2)
Horror
(2)
Komedia
(2)
Podręcznik
(2)
Romans
(2)
Thriller
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Antologia
(1)
Broszura
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Esej
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Film akcji
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film edukacyjny
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry online
(1)
Informator
(1)
Instrukcja
(1)
Katalog
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Prequel
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Sequel
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
389 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Objawienia / Oliver Bowden ; przełożył Przemysław Bieliński. - Kraków : Insignis Media, copyright 2012. - 473, [2] strony : mapa ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Kolejna część bestsellerowych powieści z serii Assassin's Creed! Starszy, mądrzejszy i jeszcze bardziej niebezpieczny niż dotąd Mistrz Asasynów Ezio Auditore da Firenze wyrusza na poszukiwania zaginionej biblioteki Altaira, w której być może znajduje się klucz do pokonania Templariuszy raz na zawsze. Tam jednak czeka go wstrząsające odkrycie. Biblioteka skrywa nie tylko tajemną wiedzę, ale także najstraszniejszy sekret, jaki kiedykolwiek znał świat; tajemnicę, którą Templariusze pragną wykorzystać, aby zawładnąć losami ludzkości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy? [lubimyczytac.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Feeria Young)
Dwunastoletni Rogan Webber jest mistrzem w Laser-Kobrze, swojej ulubionej grze wideo. Kiedy światowej sławy twórca gier zaprasza go, by wraz z czworgiem innych najlepszych pro graczy w kraju wziął udział w ekskluzywnym turnieju, jest megaszczęśliwy. Cała piątka ma zamieszkać w apartamentach i testować najnowocześniejszy sprzęt do gier wirtualnych – marzenie każdego gracza… i największe możliwe wyróżnienie! Teraz jako potężne roboty bojowe biorą udział w cyfrowej bitwie, jednak ich misje stają się coraz trudniejsze. Gracze po kolei odpadają, a pozostali zaczynają podejrzewać, że gra nie jest tym, czym wydawała się na początku… [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F(dz) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; 1740)
Po przebudzeniu w mieście dotkniętym plugawą zarazą, gdzie w cieniach czyhają potworne bestie, a ulice są mokre od krwi przeklętych, bezimienny Łowca wyrusza na niebezpieczną misję w poszukiwaniu Bladej Krwi. Tylko dzięki niej będzie mógł się wyrwać z niekończącej się Nocy Łowów! Odkryj przerażające tajemnice Starego Yharnam w nowej serii komiksowej opartej na bestsellerowej grze komputerowej Bloodborne. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks dla dorosłych (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; 1828)
Drugi tom serii komiksów opartej na bestsellerowej grze komputerowej. Yharnam pada ofiarą potwornej choroby. Po ulicach miasta krążą krwiożercze bestie, które muszą zostać zabite przez łowców. Eileen Wrona poluje z kolei na łowców, których również dotknęła klątwa starej krwi. Jednak nawet jej nie udaje się uniknąć obłędu… Tymczasem świat starych bogów zaczyna przenikać do rzeczywistości. Pewien podróżnik szuka sensu w tym szaleństwie, liczy bowiem na to, że odkryje tajemnice wszechświata… Autorem scenariusza komiksu jest Aleš Kot, a rysunki stworzył polski grafik Piotr Kowalski („Gail”). [czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks dla dorosłych (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberpunk 1982-2020 / Michał Wojtas. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2020. - 365, [3] strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 22 cm.
Mamy rok 2019, w którym toczy się akcja filmów Łowca androidów i Akira. Producent gier komputerowych z mało istotnego kraju w środku Europy na najważniejszych dla branży targach ogłasza datę premiery swojego nowego tytułu i angażuje jednego z najbardziej rozpoznawalnych hollywoodzkich aktorów. Kluczowej postaci w grze swej twarzy i głosu użyczy Keanu Reeves. Na grę czekają na całym świecie dziesiątki milionów ludzi, zarówno nastolatków, jak i weteranów RPG, którzy doskonale znają jej pierwowzór sprzed 30 lat. Nowy projekt, który tak rozpala wyobraźnię graczy od Los Angeles po Tokio, będzie osadzony w świecie alternatywnej przyszłości opisywanej dotychczas przez tysiące autorów, a nazwę tego podgatunku ma w swoim tytule: Cyberpunk 2077. Wszystko zaczęło się jednak znacznie wcześniej, bo już na początku lat 80. w kanadyjskim Vancouver. Książka, którą trzymasz w ręku, opowiada kompletną historię cyberpunka. Ta historia swój wielki finał znajdzie tu, w Polsce, wraz z premierą gry, na którą czeka cały świat.[lubimyczytac.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Renesans / Oliver Bowden ; przełożył Tomasz Brzozowski. - Kraków : Insignis, copyright 2010. - 485, [2] strony ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Młody szlachcic, zdradzony przez panujące rody Italii, wyrusza w poszukiwaniu zemsty. Aby stawić czoła spiskowcom i przywrócić rodzinie honor, będzie musiał poznać sztukę zabijania. W swojej misji Ezio skorzysta z pomocy światłych umysłów, takich jak Leonardo da Vinci czy Niccolo` Machiavelli, świadom, że jego przeżycie zależy od nabytych umiejętności. Dla swoich sprzymierzeńców stanie się siłą przemian, bojownikiem o wolność i sprawiedliwość. Dla wrogów będzie śmiertelnym zagrożeniem, siejącym postrach wśród tyranów, którzy ciemiężą lud Italii. Tak rozpoczyna się epicka opowieść o władzy, zemście i spisku. PRAWDA BĘDZIE SPISANA KRWIĄ Na podstawie bestsellerowej gry firmy Ubisoft Assassin's Creed II. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberpunk 2077. Jedyna oficjalna książka o świecie gry Cyberpunk 2077 Marcin Batylda Dla tych, którzy tak bardzo czekali na oficjalną premierę gry od CD PROJEKT RED, poradnik Cyberpunk 2077. Jedyna oficjalna książka o świecie gry Cyberpunk 2077 to pozycja niemal obowiązkowa. W tej książce znajdziesz najważniejsze informacje o uniwersum i niezbędne szczegóły dotyczące mechaniki gry, które ułatwią ci rozgrywkę i zapewnią jeszcze większą przyjemność. Książka o świecie gry CD PROJEKT RED Cyberpunk 2077. Jedyna oficjalna książka o świecie gry Cyberpunk 2077 to kompleksowy, starannie przygotowany poradnik dla graczy, w którym otrzymasz solidną dawkę wiedzy zebraną w jednym miejscu. Wyjaśnienie terminologii, szczegółowy opis Night City, a także historia miasta - to tylko część informacji, które można tu znaleźć. W tej bogato ilustrowanej książce w obszerny sposób został ujęty także przekrój społeczeństwa: od najbogatszych przez klasę średnią aż do tych wykluczonych. Wskazówki i ważne informacje dla graczy W poradniku znalazły się również dokładne opisy dostępnych postaci, a także poszczególnych dzielnic oraz gangów, które nimi rządzą. Gracze mogą dowiedzieć się więcej o stróżach prawa i nomadach. Dodatkowo w książce Cyberpunk 2077. Jedyna oficjalna książka o świecie gry Cyberpunk 2077 zostały przedstawione najnowocześniejsze technologie wykorzystywane w tym świecie, takie jak cyberwszczepy, bronie czy pojazdy. Poznaj historię Night City, czyli miejsca, w którym dzieje się cała akcja nowej gry od CD PROJEKT RED, odkrywaj postacie i zdobądź wszystkie niezbędne informacje, aby cieszyć się rozgrywką na najwyższym poziomie. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niksy / Nathan Hill ; przekład Jerzy Kozłowski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Znak, copyright 2017. - 861, [1] strona ; 22 cm.
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę. Nathan Hill z maestrią łączy skandynawską mitologię ze światem gier komputerowych, zderza chicagowskie zamieszki z 1968 roku z ponadczasową miłością, tworząc wielowymiarowy obraz świata przenikniętego autentycznymi emocjami. Od tej powieści nie sposób się oderwać. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ob (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Jumanji : przygoda w dżungli / reżyseria Jake Kasdan ; scenariusz Chris McKenna, Erik Sommers, Scott Rosenberg, Jeff Pinkner. - Warszawa : Imperial CinePix, copyright 2018. - 1 dysk optyczny (DVD) (114 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm + książka.
Kiedy dzieciaki odkrywają starą konsolę gier wideo z grą "Jumanji", o której nigdy dotąd nie słyszały, natychmiast przenoszą się w świat niebezpiecznej dżungli. To właśnie w niej dzieje się akcja gry, a one stają się awatarami postaci, które wybrały: zapalony gracz Spencer staje się odważnym łowcą przygód (Dwayne Johnson), fan piłki Fridge zamienia się (według własnych słów) w Einsteina (Kevin Hart), Bethany - popularna dziewczyna z sąsiedztwa - staje się profesorem w średnim wieku (Jack Black), natomiast niepozorna Martha przybiera postać nieustraszonej wojowniczki (Karen Gillan). Wkrótce odkrywają, że w Jumanji chodzi nie tylko o grę, ale przede wszystkim o przetrwanie. Aby wygrać i powrócić do realnego świata, będą musieli wyruszyć w najbardziej niebezpieczną przygodę życia, odkrywając prawdę o sobie, albo pozostać w świecie gry na zawsze…[filmweb.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film przygodowy (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Biblioteka (1 egz.)
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Biblioteka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podziemie/ Oliver Bowden ; przełożył Paweł Podmiotko. - Kraków : Insignis, copyright 2014. - 469, [1] strona ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Zhańbiony asasyn. Tajny agent. Misja - odkupienie. Londyn, rok 1862. Rewolucja przemysłowa trwa, powstaje pierwsza podziemna kolej. Kiedy w tunelu zostaje znalezione ciało, rozpoczyna się najnowszy, zabójczy rozdział odwiecznej wojny między asasynami a templariuszami.Działający potajemnie asasyn skrywa mroczne sekrety. Jego misją jest pokonać templariuszy i pozbawić ich pełnej kontroli nad stolicą narodu.Wkrótce Bractwo dowie się, że jest to Henry Green, mentor Jacoba i Evie Frye. Ale teraz jest on po prostu Duchem. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oficjalny przewodnik Fortnite : jak rysować / [przekład Jakub Szpak]. - Pierwsze wydanie. - Kraków : Insignis, sierpień 2019. - 111, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
Z tej oficjalnej publikacji Epic Games nauczysz się rysować dziesiątki kultowych strojów, broni, materiałów budowlanych i pojazdów, które znasz i lubisz dzięki grze "Fortnite". Przeprowadzimy cię krok po kroku, w łatwych do prześledzenia etapach, od wstępnego szkicu do bogatego w detale gotowego rysunku. Poradnik zainspiruje zarówno nowicjuszy, jak i doświadczonych rysowników do sięgnięcia po ołówek i szkicowania. W środku: najbardziej odjazdowe pojazdy w grze, 16 kultowych strojów, 8 budzących respekt broni, przewodnik po rysowaniu, okiem rysownika. Oficjalna książka Epic Games, twórcy "Fortnite" – największej marki w świecie gier. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Malarstwo i rysunek (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Superkoderki” to historia Andy i Sophie. Dziewczyny poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie stworzyły zgrany duet i wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami! Książka ukazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. [superkoderki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nastolatki (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bractwo / Oliver Bowden ; przełożył Przemysław Bieliński. - Kraków : Insignis Media, copyright 2011. - 460, [2] strony ; 21 cm.
(Assassin's Creed)
Wyruszę do czarnego serca zepsutego imperium, by zetrzeć w proch moich wrogów. Rzymu nie zbudowano jednak w jeden dzień i nie odbuduje go samotny asasyn. Jestem Ezio Auditore da Firenze. Oto moje Bractwo." Rzym, niegdyś potężny, dziś leży w ruinach. W mieście pleni się cierpienie i nędza jego obywatele żyją w strachu przed bezlitosną rodziną Borgiów. Tylko jeden człowiek może ich uwolnić spod jarzma tyranii - Ezio Auditore, mistrz asasynów. By sprostać wyzwaniu, Ezio będzie musiał użyć wszystkich swoich sił. Cesare Borgia, człowiek jeszcze bardziej niegodziwy i groźny niż jego ojciec, papież, nie spocznie, póki nie podbije całej Italii. A w tak zdradzieckich czasach intrygi czają się wszędzie, nawet w szeregach samego Bractwa? [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki rewolucyjnej technologii dostępu do genetycznych wspomnień Callum Lynch może przeżyć wydarzenia z życia swojego przodka Aguilara de Nerha, który w piętnastowiecznej Hiszpanii należał do tajemnego stowarzyszenia asasynów. Wzbogacony o wspomnienia, wiedzę i umiejętności Aguilara, Callum zmierzy się z potężną i złowrogą organizacją templariuszy w czasach współczesnych. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, 2020. - 503 strony : ilustracje ; 23 cm.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asterix dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął wyżyny popularności. Stał się ikoną gatunku fantasy i najpopularniejszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Wiedźmina na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, kilkakrotnie powołując go do życia , nie pomylił się ani razu. W bogato ilustrowanej, zawierającej masę ciekawostek i nieznanych faktów książce znajduje się również 17 wywiadów z twórcami (m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach), dzięki którym o Białym Wilku słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną. To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą przecież zasłużył. I na którą wszyscy czekali.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Literatura (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82(091) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1(091) (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Autorzy i Czytelnicy, po raz kolejny mamy przyjemność złożyć na Wasze ręce opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. W przedkładanym numerze znalazły się teksty Autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych z Polski, a także opracowania powstałe w ścisłej współpracy z doświadczonymi praktykami gospodarczymi. Niezmiernie wartościową cechą opracowań wydanych w czasopiśmie „Informatyka Ekonomiczna” jest to, że stanowią one prezentację różnorodnych punktów widzenia i poglądów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań z obszaru ICT. Perspektywy i opinie prezentowane przez Autorów tekstów niejednokrotnie po¬zwalają Czytelnikom na poszerzenie przemyśleń dotyczących ich poglądu na temat możliwości i kierunków zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w praktyce gospodarczej. Nie wszystkie artykuły nadesłane do naszego czasopisma spełniają jednak jego wymogi formalno-merytoryczne, co zwiększa znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i poglądami. Ponadto składa podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych tekstów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej