Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(388)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Gry komputerowe
(276)
Książki
(103)
Proza
(47)
Poradniki i przewodniki
(24)
Komiksy i książki obrazkowe
(14)
Audiobooki
(5)
Filmy i seriale
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(377)
wypożyczone
(77)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(277)
DGiOZ
(1)
Filia nr 2
(13)
Filia nr 4
(5)
Filia nr 5
(20)
Filia nr 6
(11)
Filia nr 9
(22)
Filia nr 10
(59)
Filia nr 12
(16)
Filia nr 13
(20)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(7)
Filia nr 18
(9)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(18)
Cordner Theo
(6)
Warda Małgorzata (1978- )
(6)
Gudsnuk Kristen
(5)
Milton Stephanie
(5)
Gill Anton (1948- )
(4)
Graley Sarah
(4)
Parvela Timo (1964- )
(4)
Pitkänen Pasi
(4)
Soares Paul
(4)
Sortland Bjørn (1968- )
(4)
Barker James
(3)
Bolder Joe
(3)
Burlinson James
(3)
Irzykowski Jarosław
(3)
Kearney Kirsten
(3)
Kopociński Dariusz
(3)
Kostick Conor (1964- )
(3)
Liu Cixin (1963- )
(3)
Monster Sfé R. (1978- )
(3)
Needier Matthew
(3)
Purenins Staf
(3)
Southam Phil
(3)
Wood Keith
(3)
Baddiel David (1964- )
(2)
Bargiel Nina G
(2)
Bieliński Przemysław (1977- )
(2)
Cajgner Wojtek (1987- )
(2)
Chojnowska Ilona (1982- )
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Glynn Steffan
(2)
Karaban Edyta
(2)
Kiuru Iwona
(2)
Kot Aleš (1986- )
(2)
Kowalski Piotr (1973- )
(2)
Maron Jordan
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Olszyński Krzysztof Hubert
(2)
Randall Cecilia
(2)
Sillis Benjamin
(2)
Simpson Brad (1975- )
(2)
Skelly Jennifer
(2)
Wicher Barbara (1970- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ambudkar Utkarsh
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Beck Christophe (1972- )
(1)
Black Jack (1969- )
(1)
Blevins Tyler
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bourg David M
(1)
Brady Dustin (1986- )
(1)
Brady Jesse
(1)
Broma Paulina
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Buta Antonina
(1)
Bylica Dorothea
(1)
Cash Hilarie
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971-)
(1)
Chaloner Paul "Redeye"
(1)
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Cieślik Marek
(1)
Collage Bill
(1)
Comer Jodie
(1)
Cooper Adam
(1)
Cox Aleksander
(1)
Cube Kid (1983- )
(1)
Cuddeback Seth
(1)
Cwynar Klaudyna
(1)
Czarnota Piotr (tłumacz)
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Datello Rachael
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Diver Mike
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Drozdowska Karolina
(1)
Dybula Östholm Marta
(1)
Emerson Marcus
(1)
Enhart Kevin (1982- )
(1)
Farrell Triona
(1)
Farwell Nick
(1)
Feibel Thomas
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Flamma Adam
(1)
Flynn Ian (1982- )
(1)
Ganucheau Savanna
(1)
Gillan Karen (1987- )
(1)
Ginalski Robert
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Golden Christie (1963- )
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Gorządek Ewa
(1)
Gran Meredith (1984- )
(1)
Guthals Sarah
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(92)
2010 - 2019
(199)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(3)
200 - 209
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(202)
Kraj wydania
Polska
(350)
nieokreślony (s.l.)
(13)
Wielka Brytania
(12)
Stany Zjednoczone
(9)
Francja
(5)
Język
polski
(320)
angielski
(68)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(43)
Dzieci
(41)
Młodzież
(33)
14-17 lat
(31)
18+
(27)
6-8 lat
(20)
0-5 lat
(6)
16+
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(27)
Literatura polska
(14)
Literatura angielska
(6)
Film amerykański
(4)
Literatura fińska
(4)
Literatura norweska
(4)
Literatura chińska
(3)
Literatura irlandzka
(3)
Literatura włoska
(2)
Film kanadyjski
(1)
Film polski
(1)
Literatura czeska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(82)
Minecraft
(31)
Gry edukacyjne
(23)
Rzeczywistość wirtualna
(11)
Przyjaźń
(8)
Superbohaterowie
(8)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(7)
Potwory
(7)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(5)
Chłopcy
(5)
Internet
(5)
Nastolatki
(5)
Programowanie (informatyka)
(5)
Wyścigi samochodowe
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Bliźnięta
(4)
Bractwa religijne
(4)
Gracze komputerowi
(4)
Podróże w czasie
(4)
Rodzeństwo
(4)
Tajemnica
(4)
Awatar (rzeczywistość wirtualna)
(3)
Planety
(3)
Podróże międzyplanetarne
(3)
Policja
(3)
Programiści
(3)
Rodzina
(3)
Rzeczywistość alternatywna
(3)
Sporty wirtualne
(3)
Templariusze
(3)
Barbie (lalka)
(2)
Batman (postać fikcyjna)
(2)
Biurowce
(2)
Bloodborne (gra komputerowa)
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Epidemie
(2)
Fortnite (gra komputerowa)
(2)
Graficy
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Istoty pozaziemskie
(2)
Jeziora
(2)
Konsole do gier
(2)
Koszmary senne
(2)
Lara Croft (postać fikcyjna)
(2)
Licea
(2)
National Basketball Association (NBA)
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Osoby zaginione
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Psy
(2)
Samobójstwo
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Sieroty
(2)
Spider-Man (postać fikcyjna)
(2)
Szczenię
(2)
Telewizja
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Wiedźmin (postać fikcyjna)
(2)
Wojownicy
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wycieczki
(2)
Zabójcy
(2)
Zakochanie
(2)
Śmierć rodzica
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Automaty do gier
(1)
Baltie
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Borgiowie (ród)
(1)
Branża gamingowa
(1)
Branża informatyczna
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberpunk
(1)
Cyberpunk 2077 (gra komputerowa)
(1)
Czarnoksiężnicy
(1)
Demony
(1)
Diament
(1)
Dzieci
(1)
Dziedziczność
(1)
Dziewczęta
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Escape rooms
(1)
Fantasy
(1)
Finanse
(1)
Fnatic
(1)
Forster, Marc
(1)
Gears of War (gra komputerowa)
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry on-line
(1)
Gry online
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(2)
007 Quantum of Solace
(1)
Jumanji
(1)
Saga o wiedźminie
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1401-1500
(3)
1201-1300
(2)
1501-1600
(1)
Temat: miejsce
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(3)
Francja
(2)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
Hiszpania
(1)
Imperium Osmańskie
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Gry komputerowe
(293)
Powieść
(29)
Fantastyka
(25)
Poradnik
(25)
Komiks
(13)
Powieść przygodowa
(10)
Publikacja bogato ilustrowana
(9)
Science fiction
(9)
Dystopia
(4)
Fantasy
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Adaptacja literacka
(2)
Film animowany
(2)
Film fabularny
(2)
Film familijny
(2)
Film przygodowy
(2)
Horror
(2)
Komedia
(2)
Podręcznik
(2)
Romans
(2)
Thriller
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Antologia
(1)
Broszura
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Esej
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Film akcji
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film edukacyjny
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry online
(1)
Informator
(1)
Instrukcja
(1)
Katalog
(1)
Komiks przygodowy
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Prequel
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Sequel
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
389 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Five nights at Freddy`s / Scott Cawthon, Andrea Waggener)
Oficjalna książka na podstawie filmowego hitu Pięć koszmarnych nocy, dzięki której doświadczysz niezwykłych emocji jeszcze raz… Tylko mocniej. Mike niechętnie obejmuje posadę ochroniarza w starej pizzerii Freddy’ego. Na pierwszy rzut oka niewiele się tam dzieje, więc korzystając z wolnych chwil, mężczyzna próbuje za pomocą niekonwencjonalnych metod poznać tożsamość porywacza, który lata temu uprowadził z leśnego kempingu jego brata. Nie spodziewa się, że do nowego miejsca pracy trafił nieprzypadkowo, a wszystko, co wydarzy się za drzwiami pizzerii, przybliży go do odkrycia makabrycznych tajemnic… Ale prawda będzie miała swoją cenę, którą nie każdy byłby gotów zapłacić. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nastolatki (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid)
(Escape Book : podejmij wyzwanie, rozwiąż zagadki, wydostań się z książki)
Escape book prowadzi nas w mroczne czeluści przeklętej świątyni, która wyłoniła się z odmętów. Przedstawiamy książkę złożoną z wielu zagadek, wyzwań i zadań. Escape book "Przeklęta MEGAświątynia" oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier – Minecrafta – a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych Pamiętników 8-bitowego wojownika Runta i Kota Netheru – Billy’ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie. Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine’a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni! Nieustraszona Breeze rozpoczęła eksplorację, a Billy, kotek Netheru, gotów jest ci towarzyszyć. Nadeszła więc pora, abyś Ty, dzielny Runcie, spełnił swą obietnicę. Dobądź oręża i walcz! Ta książka to gra i labirynt. Oparta jest na prostych zasadach i sama Cię poprowadzi: w kolejnych podrozdziałach książka proponuje rozwiązania, które pozwolą Ci zmierzać dalej (ale jeśli popełnisz błąd, czasem zagonią w ślepy i cuchnący zaułek). Przykładowo: w paragrafie 66 masz do wyboru jeden z sześciu kubików: 52, 62, 59... (a Twój wybór decyduje o losach Twoich, świata i kota!), możesz też jednak udać się do Mineralium pod numer 58 lub eksplorować inną salę. Rozważnie podejmuj decyzje! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
"Gry sieciowe nie są nowotworem kulturowym, wprost przeciwnie: stanowią logiczny wytwór dawnych gier, używając przy tym najnowszych dostępnych technologii. Mamy do czynienia z książką o każdym z nas, czyli o człowieku funkcjonującym w świecie zdominowanym przez nowe media. Mniej ważna staje się odpowiedź na pytanie: grasz czy nie grasz. Szeregi niegrających, nie takie znowu liczne, topnieją bardzo szybko. Ale co więcej: gry stają się kontekstem dla wielu innych mediów i kontekstów rozmaitych kulturowych aktywności. Tak więc dylemat polega na tym, że nasze oglądanie filmów i czytanie książek staje się czynnością relatywną wobec wcielania się w postać gry. Ani lepszą, ani gorszą - po prostu równoważną". [z wstępu prof. dr hab. Wiesław Godzic]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. [helion.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komputery (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wychowanie w rodzinie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2776)
(Minecraft - świat otwarty ; t. 1)
Sarah dopiero zaczyna swoją przygodę z Minecraftem, a jej brak doświadczenia prowadzi ją do spotkania z wytrawnym graczem Hectorem. Chłopiec nie przywykł jednak do eksplorowania świata z początkującymi... jest więc wycofany i ostrożny. Ale energia Sary i jej zaraźliwy entuzjazm już wkrótce udzielą się i jemu. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiksy (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Komiks/Minecraft (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Minecraft (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Hyperversum / Cecilia Randall ; 1)
Daniel, Ian i Jodie przenoszą się do XIII-wiecznej Francji, żeby w świecie wirtualnym przeżyć największą przygodę swojego życia. W wyniku awarii systemu fikcja miesza się z rzeczywistością, a powrót do teraźniejszości wydaje się niemożliwy. Przed bohaterami pojawiają się nieoczekiwane wyzwania. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sokół i lew / Cecilia Randall ; tłumaczyła Agata Pryciak. - Kraków : Wydawnictwo Esprit, 2014. - 780, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Epika)
(Hyperversum / Cecilia Randall ; 2)
Wyobraź sobie komputerową grę RPG, która pozwala nie tylko śledzić losy bohaterów, ale wejść w ich skórę, która zaciera granice pomiędzy rzeczywistością a światem wirtualnym. Taka gra nazywa się HYPERVERSUM. Kontynuacja bestsellerowej powieści Cecilii Randall - Hyperversum. Po ogromnym sukcesie wydawniczym pierwszej części autorka przedstawia dalsze losy Iana, Daniela i Jodie. W dwa lata po pierwszej podróży oraz po wielu nieudanych próbach, Hyperversum znów zabiera trójkę bohaterów do XIII-wiecznej Francji. Usiłując powrócić do ukochanej Isabeau i zobaczyć swoje pierworodne dziecko, Ian trafia w sam środek buntu angielskich baronów przeciwko Janowi bez Ziemi. Daniel stara się wrócić do swoich czasów, ale wbrew woli zostaje uwięziony w 1215 roku, w szponach zaprzysięgłego wroga Iana, Geoffreya Martewalla, barona Dunchester. HYPERVERSUM. Daj się wciągnąć. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kocham Ten Film)
Wejdź do świata gry komputerowej razem z Barbie! Emotkowy Wirus atakuje kolejne poziomy i niszczy wszystko, co napotyka na swojej drodze. Ktoś musi go pokonać! To zadanie dla Barbie i jej przyjaciół. Przeczytaj tę niezwykłą historię i przekonaj się, kto zwycięży w tej grze![egmont].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Księżniczki (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Ralph Demolka w Internecie / Walt Disney Animation Studios, Walt Disney Pictures. - Warszawa : Galapagos, [2019]. - 1 dysk optyczny (DVD) (108 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Walt Disney Animation Studios przedstawia przezabawną przygodę „Ralph Demolka w Internecie”. Ralph i jego równie osobliwa koleżanka Wandelopa von Cuks ryzykują wszystko, przemierzając Internet w poszukiwaniu części zamiennej niezbędnej, by ocalić grę dziewczyny. Kiedy Wandelopę zaczyna pociągać nowy, ekscytujący świat, Ralph zdaje sobie sprawę, że może stracić jedyną przyjaciółkę. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film animowany (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 5)
Kolejne tajemnice i przerażająca prawda. Dalszy ciąg historii dzieci z planety Kepler62. Po strasznych przeżyciach w wiosce Szeptaczy życie na planecie Kepler62 tylko pozornie wraca do normy. Joni na szczęście czuje się już lepiej, ale nie może wybaczyć sobie tego, co się stało. Ari pilnie strzeże swojego sekretu, a Marie znika na całe dnie i nikt nie wie, gdzie. Kiedy Ari i Marie znajdują tajemniczą wiadomość nadesłaną przez dziwną sondę, orientują się, że jedno z nich wie więcej od pozostałych… Prawda o tym, po co naprawdę zostali wysłani na tę wyprawę, okaże się straszniejsza od najgorszych koszmarów. Tymczasem idzie zima, a ON zaczyna się budzić… Piąta z sześciu części bestsellerowej serii „Kepler62”. Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że seria idealnie nadaje się dla początkujących lub opornych czytelników. Książka wydana w ramach projektu „Bliskie -dalekie sąsiedztwo” Książka wydana dzięki finansowemu wsparciu FILI - Finnish Literature Exchange. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua; Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta; Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania; Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych; Elementy matematyki Rozwiązanie każdego zadania. [helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gracze lubią emocje / Katia Wolska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2017. - 287, [1] strona ; 18 cm.
(Seria pod Gruszę)
Poznań. Berta jest graficzką tworzącą gry komputerowe. Jej zespół pracuje teraz nad nową grą, która na pewno będzie hitem. Berta prowadzi postać księżniczki Weli, a charyzmatyczny Marcin – postać jej rycerza Twera. Na finiszu prac graficy, copywriter, programiści i szef postanawiają zamknąć się w firmie na dwunastym piętrze biurowca, by dzień i noc pracować nad grą. To sprawia, że przenikają się dwa światy – fikcyjny, gdzie pokonuje się demony, a odnajduje miłość i skarby, oraz realny, gdzie istnieje tylko seks i rywalizacja. Z toksycznej relacji z Marcinem ratuje Bertę ucieczka do realnego świata, w ramiona czekającego na nią ukochanego. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pm (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Przygotuj się na turbodoładowaną przygodę! Gdy Barbie zostaje w magiczny sposób wciągnięta w świat swojej ulubionej gry wideo, staje się jedną z pojawiających się w niej, ścigających się na wrotkach postaci. W grze poznaje nowych przyjaciół: uroczego Pana Chmurkę oraz Bellę, księżniczkę na rolkach. Razem dowiadują się, że pewien złośliwy Emotkowy Wirus chce przejąć kontrolę nad całą grą. Podczas wspólnej podróży z poziomu na poziom Barbie musi przemieniać się oraz wykazać się niespotykanymi umiejętnościami i nieszablonowym sposobem myślenia, aby ocalić zespół i wygrać grę! [filmweb.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film animowany (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : podręcznik odkrywcy / [tłumaczenie: Anna Hikiert] ; Mojang Studios. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Harper Collins Polska sp. z o.o., 2023. - 93, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Od prostych przygód po epickie misje - dziĘki zawartym w tej książce informcjom dowiesz sie, jak poruszać się po Świecie Podstawowym, aby odkrywać wygenerowane struktury i zdobywać ukryte skarby czekające w róznych jego zakątkach. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Bjørn Sortland, Timo Parvela ; cz. 6)
Nowe niebezpieczeństwo i niespodziewani sprzymierzeńcy. Czy uda się uratować planetę Kepler-62? Joni zniknął. Dodatkowa kapsuła podróżna została otwarta. Tajemniczy pasażer okazuje się o wiele groźniejszy, niż ktokolwiek przypuszczał. Ma tajną broń i nie zawaha się jej użyć wobec każdego, kto mu się sprzeciwi. Marie, Ari i Joni muszą walczyć z całych sił, by ratować nie tylko siebie samych, ale także fantastyczną i dziką planetę Kepler-62. Ale co może zrobić garstka dzieci wobec takiej potęgi? Pozostaje im tylko mieć nadzieję…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polowanie na robale / [tłumaczenie Ewa Tarnowska]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, © 2021. - 28, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Strażak Sam)
Seria bogato ilustrowanych książek z ulubionym przez dzieci dzielnym, niezawodnym strażakiem Samem. Każde z opowiadań opisuje przygody bohaterów filmu zawarte w poszczególnych odcinkach serialu. Wyraźna czcionka i tekst urozmaicony wypowiedziami postaci zachęcą dzieci do wspólnej lektury. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Druga część sagi osadzonej w realiach bestsellerowej gry wideo, w której mieszkańcy planety Sera, do tej pory zaciekle walczący o przetrwanie, teraz muszą stawić czoła konsekwencjom swoich działań. Po piętnastu latach brutalnej wojny, chcąc powstrzymać Szarańczę, COG zostaje zmuszony do zniszczenia ostatniego bastionu ludzkości - Jacinto. W drodze na lodowe pustkowia uciekinierzy desperacko walczą z żądnymi zemsty niedobitkami Hordy. Marcus Fenix, Dom Santiago i inni Gearzy starają się przeprowadzić ocalałych mieszkańców w bezpieczne miejsca, ale trafiają do świata, gdzie wrogiem nie jest obca rasa, ale inni ludzie - tak samo zdesperowani i niebezpieczni, jak Szarańcza. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Uzależnienie od gier komputerowych / reżyseria i zdjęcia Marcin Wołkowicz. - [Brak miejsca] : Tutto Arts & Media, copyright 2016 - 1 dysk optyczny (DVD) (23 min) : kolorowy, dźwiękowy ; 12 cm.
(Pułapki nowoczesnych technologii ; 1)
Cykl zawiera: Uzależnienie od gier komputerowych ; Uzależnienie od telefonu komórkowego ; Portale społecznościowe - czy można się uzależnić?
“Pułapki nowoczesnych technologii” to pakiet 3 filmów edukacyjnych, adresowanych do uczniów szkół podstawowych i gimnazjum. W obecnym świecie korzystanie z telefonów komórkowych, tabletów, Internetu itp. stało się czymś naturalnym, praktycznie - nieodłącznym elementem codzienności, zarówno dorosłych, jak i młodych ludzi. Kiedy więc możemy mówić o uzależnieniu od gier komputerowych, telefonu komórkowego, portali społecznościowych? Gdzie przebiega ta cienka granica?
Pierwsze dwa filmy, czyli “Uzależnienie od gier komputerowych” oraz “Uzależnienie od telefonu komórkowego” zostały zrealizowane w konwencji filmów popularnonaukowych. Wiedza na temat korzystania z nowoczesnych technologii, zagrożeń, jakie może nieść za sobą wirtualny świat, została przekazana w klarowny i atrakcyjny sposób. Tak, by młody człowiek miał świadomość pułapek, jakie mogą na niego czyhać z powodu nadmiernego korzystania z telefonu komórkowego czy też grania w gry komputerowe. Filmy zostały wzbogacone wypowiedzią eksperta: psychologa Małgorzaty Reiter z FreeMind Centrum Psychoterapii Indywidualnej i Grupowej. Oba filmy zawierają: - wypowiedź psychologa przeznaczoną dla uczniów (czas trwania ok. 5-6 minut) - wypowiedź psychologa przeznaczoną dla rodziców, opiekunów dzieci, które są uzależnione od telefonu lub gier komputerowych. Wypowiedź zawiera wskazówki, jak należy postępować w takiej sytuacji. (czas trwania ok. 4-5 minut)
Trzeci film “Portale społecznościowe – czy można się uzależnić?” został zrealizowany w konwencji filmu dokumentalnego. W filmie zostały przedstawione trzy różne historie młodych ludzi, którzy opowiadają o wpływie portali społecznościowych na ich życie. Każda z tych historii została skomentowana przez eksperta – psychologa Małgorzatę Reiter. Nowa wersja została wzbogacona o kilkuminutowy wstęp. [multieducatio.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika - filmy edukacyjne (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej