Sorting
Source
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(5)
Branch
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(4)
Author
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Cybulko Anna
(1)
Kaczmarek Janusz (1961- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kierszka Magdalena
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moore Christopher W. (1947- )
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Zieliński Marcin (tłumacz)
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Subject
Firma (nazwa)
(2)
Marketing
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Okup
(1)
Prawo
(1)
Public relations
(1)
Symbole
(1)
Uprowadzenie
(1)
Znak towarowy
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Adresaci: Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations . [ksiegarnia.pwn].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13.5 (1 egz.)
Book
In basket
Porwania dla okupu / Janusz Kaczmarek, Magdalena Kierszka. - 2. Wydanie. Stan prawny na 10 kwietnia 2008r. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2008. - 311,[1] strona ; 21 cm.
Książka składa się z dwóch części. W pierwszej znalazła się zarówno analiza teoretycznoprawna przepisów związanych z typem czynu zabronionego, zwanym przestępstwem wzięcia zakładnika, jak i przedstawienie oblicza współczesnego polskiego przestępstwa uprowadzenia. Część druga pracy stanowi próbę przedstawienia tego przestępstwa jako zjawiska społecznego, ze wskazaniem okoliczności faktycznych, w jakich zazwyczaj jest ono dokonywane, zasygnalizowanie właściwości sprawców takich czynów i cech ofiar, a także prawdziwych zdarzeń z ostatnich lat. W rozdziale Dziecko jako ofiara została też przedstawiona kwestia psychicznego oddziaływania tego przestępstwa na osobę porwaną i jej najbliższych [Gandalf.com.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 74 (1 egz.)
Book
In basket
Książka Christophera W. Moore'a to praktyczny poradnik dla osób zaangażowanych w rozwiązywanie konfliktów. Autor szczegółowo relacjonuje proces mediacji i krok po kroku omawia działania podejmowane przez interwenta. Moore opisuje różne rodzaje podejść do rozwiązywania sytuacji konfliktowych i wskazuje, kiedy mediacja może być zastosowana i kiedy daje szanse powodzenia. Dzięki lekturze tej kiążki dowiesz się jak prowadzić negocjacje, jakie taktyki mediacyjne wybrać, jak zbierać informacje o stronach konfliktu, w jaki sposób doprowadzić do satysfakcjonującej ugody, jak radzić sobie z sytuacjami szczególnymi. Publikacja przeznaczona jest dla mediatorów praktyków, osób bezpośrednio związanych z negocjacjami oraz tych, które na co dzień stają przed problemem rozwiązywania konfliktów: prawników, menedżerów, terapeutów, nauczycieli, pracowników socjalnych. Pomocna będzie także studentom kierunków społecznych i ekonomicznych. [z okł.]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Zarządzanie - Magazyn (1 egz.)
Book
In basket
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Book
In basket
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: W poszukiwaniu wizji ; Realizowanie wizji ; Działalność ukierunkowana na markę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again