Sorting
Source
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(4)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(5)
Author
Gędek Marek (1965-2018)
(1)
Lipska-Toumi Marzena (1969- )
(1)
Przyłuska Judyta
(1)
Sławicki Piotr
(1)
Tutak Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Emigracja
(1)
Imigracja
(1)
Negocjacje
(1)
Polityka migracyjna
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo islamskie
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo krajowe a prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo państwowe
(1)
Reklama
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Układ z Schengen (1985)
(1)
Umowa
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Domain
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Audience Group
Subject
Genre/Form
Instytucja
Książka, w założeniu podręcznik akademicki do nauki reklamy, pisana jest przez pryzmat własnych badań i wieloletnich doświadczeń autora związanych z reklamą, marketingiem i mediami. Ma charakter syntezy umożliwiającej orientację w coraz większym gąszczu zagadnień związanych z reklamą i jej powiązaniem z otoczeniem. Z konieczności więc pozostaje na pewnym poziomie ogólności z rzadka schodząc, celem ilustracji określonych tez lub zagadnień, na niższe bardziej szczegółowe poziomy. Ale właśnie ta synteza stanowi w przekonaniu autora największy walor książki - stanowi swojego rodzaju uporządkowany przewodnik. Przypisy i bibliografia mają poprowadzić zainteresowanego tematem reklamy Czytelnika po rozległej literaturze, umożliwiając samodzielne poszukiwania i pogłębienie tematu. Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym omówiona została istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje-racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania.[www.ksiegarnia-europejska.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 13.6 (1 egz.)
Book
In basket
Spis treści: Rozdział I Charakterystyka ubezpieczeń na życie (Istota, definicje i cel ubezpieczenia, Klasyfikacja ubezpieczeń według określonych kryteriów, Podstawowe produkty ubezpieczeń na życie, Warunki umowy ubezpieczenia na życie) ; Rozdział II Polski rynek ubezpieczeń na życie (Historyczne formy ubezpieczeń życiowych, Ubezpieczenia na życie w Polsce do 1991 roku, Rozwój polskiego rynku ubezpieczeń w latach 1991-2000, Okres stagnacji na rynku ubezpieczeń na życie po 2000 roku) ; Rozdział III Przedmiot i metody badań (Przedmiot i cel badań, Problemy i hipotezy badawcze, Opis metod i narzędzi badawczych, Charakterystyka badanego środowiska i specyfika respondentów, Charakterystyka wybranych ubezpieczycieli) ; Rozdział IV Prezentacja wyników badań (Dystrybucja produktów ubezpieczeniowych, Prezentacja narzędzi wspomagających sprzedaż ubezpieczeń, Analiza wniosków o ubezpieczenie, Analiza czynników społecznych i ekonomicznych badań ankietowych) ; Rozdział V Dyskusja i wnioski wynikające z badań (Ocena czynników społecznych i ekonomicznych wynikających z badań, Wpływ świadomości ubezpieczeniowej na skłonność do zakupu polisy, Strategie ubezpieczycieli na kolejne lata).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 69 (1 egz.)
Book
In basket
Monografia ma na celu zaprezentowanie kompleksowego podejścia do zagadnienia polityki imigracyjnej Polski w latach 2004-2015 poprzez uwzględnienie najważniejszych elementów o charakterze historycznym, gospodarczym, prawnym, społeczno-kulturowym oraz z zakresu bezpieczeństwa. [...] Autor podjął się niemałego trudu uporządkowania faktograficznego omawianych zagadnień, co z kolei przyczyniło się do powstania zwartej, kompleksowej i dobrze podbudowanej źródłowo analizy problemu, opartej na najnowszej literaturze.[24naukowa.com].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 28.5 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 84 (1 egz.)
Book
In basket
W niniejszej pracy dokonana zostanie próba wykazania, że negocjacje są procesem komunikacyjnym, którego zasadniczym celem w obrębie obrotu prawnego jest osiągnięcie porozumienia co do elementów przyszłego stosunku umownego, jaki ma wiązać partnerów tych rokowań. Znamionuje to szczególną funkcję negocjacji jako sposobu zawarcia umowy w odróżnieniu od potocznego ich rozumienia jako trybu zmierzającego do likwidacji istniejącego między stronami sporu. Ponadto zostanie podjęta próba odpowiedzi na pytanie, czy obowiązująca regulacja rokowań ma charakter kompletny, realizuje podstawowe założenia modelowych propozycji rozwiązań w tym zakresie i odpowiada potrzebom obrotu prawnego. W związku z tym koniecznym będzie wykazanie prawidłowości tez szczegółowych. Po pierwsze, w przypadku zastosowania dyrektywy interpretacyjnej wynikającej z art. 72 ‹ 1 KC, oświadczenia woli są składane przez strony jednocześnie i mają identyczny zakres. Jednakże mogą one określić chwilę zawarcia umowy, a tym samym moment wzajemnego złożenia oświadczeń woli, w sposób dyspozytywny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37.1 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again