Sorting
Source
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Author
Bogusz Katarzyna
(1)
Taylor David (1945- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Subject
Firma (nazwa)
(1)
Marketing
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: W poszukiwaniu wizji ; Realizowanie wizji ; Działalność ukierunkowana na markę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 13.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again