Normy ISO 9001
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Autor
Kafel Piotr
(1)
Nowicki Paweł (towaroznawstwo)
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Stadnicka Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4871)
Przyjaźń
(2886)
Rodzina
(2776)
Relacje międzyludzkie
(2364)
Tajemnica
(1667)
Normy ISO 9001
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1647)
Miłość
(1644)
Dzieci
(1432)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1314)
Rodzeństwo
(1276)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1103)
Dziewczęta
(1054)
Magia
(1050)
Uczucia
(984)
Życie codzienne
(974)
Uczniowie
(937)
Psy
(883)
Małżeństwo
(863)
Policjanci
(812)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(707)
Koty
(683)
Władcy
(682)
Relacja romantyczna
(681)
Osoby zaginione
(666)
Boże Narodzenie
(657)
Przedsiębiorstwo
(649)
Sekrety rodzinne
(644)
Matki i córki
(643)
Żydzi
(628)
Dziennikarze
(620)
Piosenka
(605)
Budownictwo
(593)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(574)
Język polski
(569)
Prywatni detektywi
(558)
Przestępczość zorganizowana
(549)
Pisarze polscy
(536)
Mężczyzna
(535)
Język angielski
(534)
Podróże
(529)
Poszukiwania zaginionych
(499)
Arystokracja
(497)
Wybory życiowe
(461)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(446)
Zemsta
(443)
Dziadkowie i wnuki
(432)
Zarządzanie
(427)
Polacy za granicą
(419)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(411)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(374)
Zabójstwo seryjne
(374)
Gry i zabawy
(365)
Pisarze
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(363)
Lekarze
(362)
Zakochanie
(358)
Dojrzewanie
(357)
Historia
(349)
Wsie
(336)
Polityka
(335)
Wojna
(330)
Śmierć
(327)
Politycy
(326)
Filozofia
(321)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(300)
Matematyka
(298)
Aktorzy polscy
(297)
Dinozaury
(297)
Samotność
(295)
Życie seksualne
(289)
Ludzie bogaci
(288)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Odżywianie
(274)
Holokaust
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(264)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(264)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(256)
Duchy
(255)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
System zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001 jest bardzo popularny. Jest on najczęściej wdrażanym i certyfikowanym systemem zarządzania na świecie, obejmującym ponad milion certyfikowanych obiektów. System zarządzania jakością przedstawiony w normie ISO 9001 może być wdrożony i funkcjonować w dowolnej organizacji, bez względu na jej wielkość i rodzaj. Istnieją jednak wymagania dotyczące dokumentowania wybranych działań mających miejsce w organizacji, które muszą być określone, aby wskazać zgodność w normą. Każda organizacja posługuje się ponadto dokumentacją dotyczącą prowadzonej działalności, ponieważ bez niej niemożliwe byłoby sprawne funkcjonowanie. W pracy podjęto próbę wskazania najważniejszych zasad odnoszących się do opracowywania i wykorzystania dokumentacji, tak aby była ona zgodna z wymaganiami systemu zarządzania jakością. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym przedstawiono wymagania dotyczące dokumentacji systemów zarządzania jakością. Rozdział drugi zawiera omówienie wybranych procedur i instrukcji, które dotyczą elementów systemu zarządzania zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001 oraz systemów jakości stanowiących uzupełnienie tego systemu. W trzecim rozdziale przedstawiono zagadnienia dotyczące audytu wewnętrznego będącego podstawowym narzędziem doskonalenia organizacji w ramach funkcjonującego systemu zarządzania. [wydawca]
Spis treści: Dokumentacja systemu zarządzania jakością ; Charakterystyka wybranych procesów systemu zarządzania jakością ; Audyt systemu zarzadzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Każda organizacja dąży do optymalizacji mechanizmów prowadzonej działalności. Może to oznaczać zwiększenie udziału w rynku, zmniejszenie kosztów, wdrożenie efektywniejszego zarządzania czynnikami ryzyka czy podniesienie poziomu zadowolenia klienta. System zarządzania jakością stanowi strukturę, która umożliwia monitorowanie i zwiększanie efektywności działań w każdym obszarze. Naprzeciw tym dążeniom wychodzą normy ISO serii 9000. Norma ISO 9001 to bez wątpienia standard cieszący się największym uznaniem na świecie spośród norm dotyczących systemowego zarządzania jakością. Korzysta z niej około 1 mln 200 tys. organizacji w 161 krajach. Jej założenia odnoszą się nie tylko do zarządzania jakością, lecz także do ogólnych kwestii związanych z systemowym zarządzaniem. Pomaga organizacjom w osiąganiu większego zadowolenia klienta i lepszej motywacji pracowników oraz ułatwia ciągłe udoskonalanie mechanizmów działania. Zmieniające się konteksty, w jakich przychodzi funkcjonować organizacjom, wymuszają na komitecie opracowującym normy ISO serii 9000 (TC 176) aktualizowanie norm. Ostatnia taka nowelizacja miała miejsce w 2015 r. W jej ramach wprowadzono m.in. podejście oparte na ryzyku, podejście procesowe stało się wymaganiem, a dokumentacja została zminimalizowana. W związku z tym organizacje posiadające system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 będą zmuszone w trzyletnim okresie przejściowym dostosować posiadany system do wymagań normy ISO 9001:2015. Organizacje pragnące wdrożyć taki system też będą musiały poznać wymagania znowelizowanego systemu. Książka jest dedykowana zarówno organizacjom posiadającym już ten sytem, jak i wszystkim jednostkom zainteresowanym systemowym zarządzaniem jakością. Publikacja jest przeznaczona nie tylko dla osób praktycznie pragnących wprowadzić wymagania ISO 9001:2015, lecz także dla studentów studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i słuchaczy studiów podyplomowych. ksiegarnia.edu.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej