Karwecka Róża
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Filia nr 10
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(546)
Karwecka Róża
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(503)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Christie Agatha (1890-1976)
(409)
Roberts Nora (1950- )
(408)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(385)
Zarawska Patrycja
(377)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(374)
Popławska Anna (filolog)
(371)
Steel Danielle (1947- )
(370)
Fabianowska Małgorzata
(365)
Disney Walt (1901-1966)
(362)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(332)
Beaumont Émilie (1948- )
(324)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zimnicka Iwona (1963- )
(309)
King Stephen (1947- )
(299)
Gawryluk Barbara (1957- )
(280)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(274)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(270)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(267)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(267)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(260)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(259)
Prus Bolesław (1847-1912)
(254)
Krasicki Ignacy
(251)
Goscinny René (1926-1977)
(245)
Shakespeare William (1564-1616)
(245)
Tuwim Julian (1894-1953)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Szulc Andrzej
(244)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(233)
Rzehak Wojciech (1967- )
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Włodarczyk Barbara
(231)
Widmark Martin (1961- )
(226)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(220)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(220)
Mazan Maciejka
(220)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(218)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(214)
Fabisińska Liliana (1971- )
(209)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Webb Holly
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz (1971- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(195)
Bélineau Nathalie
(194)
Marlier Marcel (1930-2011)
(193)
Ross Tony (1938- )
(192)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(190)
Willis Helena (1964- )
(189)
Czechowicz Józef
(188)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(184)
Supeł Barbara
(184)
Kraśko Jan (1954- )
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(178)
Coben Harlan (1962- )
(177)
Marciniakówna Anna
(177)
Szal Marek
(175)
Stanecka Zofia (1972- )
(172)
Skalska Katarzyna
(171)
Astley Neville
(169)
Baker Mark (1959- )
(169)
Ławnicki Lucjan
(169)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(166)
Kozak Jolanta (1951- )
(166)
Masterton Graham (1946- )
(166)
Kiss Jacek
(164)
Górski Wojciech (ilustrator)
(163)
Karpiński Marek (1948- )
(163)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(162)
Milne A. A. (1882-1956)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Grimm Jacob (1785-1863)
(160)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(160)
Grisham John (1955- )
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(157)
Mortka Marcin (1976- )
(157)
Możdżyńska Aldona
(157)
Onichimowska Anna (1952- )
(156)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(156)
Zarawska Patrycja (1970- )
(156)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Harcerze
(2)
Nauczyciele
(2)
Temat
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gatunek
Scenariusz zajęć
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W piątym numerze Zucherka zapraszamy was na wieś. Taka wycieczka może być pełna niespodzianek dla jej uczestników, a wyjątkowo atrakcyjna, jeśli dzieci mieszkają w dużym mieście. Bo, przyznajmy to szczerze, jeżeli dziecko nie ma babci lub kuzynów na wsi i ich z rodzicami nie odwiedza, nie wie, jak wyglądają wiejskie zabudowania, obora, kurnik, chlew. Nie widziało pługu i brony, nie dotknęło końskiej uprzęży Nie wie, co to jest skiba lub miedza. Może się zdawać, że obecnie w dobie telewizji i internetu można wszystko poznać klikając w nazwę miejscowości. Ale czy na pewno obraz na ekranie jest tym samym, co postawienie nogi w danym miejscu i zobaczenie czegoś na własne oczy? Wyjście w teren połączone jest z emocjami, których właśnie w terenie możemy dostarczyć dzieciom. Wycieczka otwiera serca dzieci, wzmacnia uczucia do własnego kraju, pogłębia miłość do ojczyzny. Aby dzieci świadomie to rozumiały, trzeba im umożliwić poznanie Polski. Poznawanie ojczyzny odbywa się także przez kontakt z ludźmi, którzy mają dużą wiedzę o otaczającym nas świecie. Wycieczka jest jedną z najbardziej wszechstronnych form pracy z dziećmi i młodzieżą.Może być wzbogacona i poszerzona o inne formy, takie jak: gry i zabawy, ćwiczenia, wywiady, teatr, piosenki, majsterkę czy pożyteczne prace dla innych. [bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika-Gry i zabawy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scenariusze zajęć tematycznych to zbiór scenariuszy z propozycjami zajęć z dziećmi w wieku 6-11 lat na wszystkie pory roku. W tym zeszycie proponujemy zajęcia wiosenne. Zuchmistrz. Scenariusze zajęć tematycznych ma przez zabawę dostarczyć nauczycielom, wychowawcom i instruktorom pracującym z dziećmi rozmaitych pomysłów, umożliwiających świadomą, kreatywną, prowadzącą do twórczych rozwiązań pracę z uczestnikami zajęć przez zabawę. Uniwersalność proponowanych zajęć z elementami polskich obrzędów, zwyczajów i tradycji nie ogranicza książki tylko do jednego rodzaju odbiorcy dotyczy wszystkich aktywności w przedziale wiekowym 6-11 lat. Zajęcia nadają się do realizacji zarówno na zbiórkach zuchowych, na lekcjach w szkole, w świetlicy, w przedszkolu, na obozach czy koloniach. Bardzo ważnym elementem w Zuchmistrzu. Scenariusze zajęć tematycznych są Worki pomysłów, które pełnią rolę skrzyni skarbów. Worki umieściliśmy po każdym cyklu zajęć tematycznych i znajdują się w nim uzupełniające wiadomości, pomagające w pracy z dziećmi, materiały do gawęd, piosenki, wierszyki, gry i zabawy, majsterki. Metody są tak dobrane, aby wyzwalały aktywność i zaangażowanie uczestników przy realizacji wspólnych celów, jakie przyjmuje grupa, a także ułatwiały wymianę myśli i odczuć bez lęku przed oceną ze strony innych. Ma to sprzyjać m.in. uświadomieniu sobie i zrozumieniu konkretnego problemu i wspólnemu poszukiwaniu jego rozwiązań, a także przekazywaniu określonych treści i uczeniu się. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika-Gry i zabawy (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej