Haffer Rafał
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(546)
Haffer Rafał
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(503)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Christie Agatha (1890-1976)
(409)
Roberts Nora (1950- )
(408)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(385)
Zarawska Patrycja
(377)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(374)
Popławska Anna (filolog)
(371)
Steel Danielle (1947- )
(370)
Fabianowska Małgorzata
(365)
Disney Walt (1901-1966)
(362)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(332)
Beaumont Émilie (1948- )
(324)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zimnicka Iwona (1963- )
(309)
King Stephen (1947- )
(299)
Gawryluk Barbara (1957- )
(279)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(274)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(271)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(267)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(267)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(266)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(260)
Prus Bolesław (1847-1912)
(254)
Krasicki Ignacy
(251)
Goscinny René (1926-1977)
(245)
Shakespeare William (1564-1616)
(245)
Tuwim Julian (1894-1953)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Szulc Andrzej
(244)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(233)
Rzehak Wojciech (1967- )
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Włodarczyk Barbara
(231)
Widmark Martin (1961- )
(225)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(220)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(220)
Mazan Maciejka
(220)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(218)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(214)
Fabisińska Liliana (1971- )
(209)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Webb Holly
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz (1971- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(195)
Bélineau Nathalie
(194)
Marlier Marcel (1930-2011)
(193)
Ross Tony (1938- )
(192)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(190)
Czechowicz Józef
(188)
Willis Helena (1964- )
(188)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(184)
Kraśko Jan (1954- )
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Supeł Barbara
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(178)
Coben Harlan (1962- )
(177)
Marciniakówna Anna
(177)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(176)
Szal Marek
(175)
Stanecka Zofia (1972- )
(172)
Skalska Katarzyna
(171)
Astley Neville
(169)
Baker Mark (1959- )
(169)
Ławnicki Lucjan
(169)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(166)
Kozak Jolanta (1951- )
(166)
Masterton Graham (1946- )
(166)
Kiss Jacek
(164)
Górski Wojciech (ilustrator)
(163)
Karpiński Marek (1948- )
(163)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(162)
Milne A. A. (1882-1956)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Grimm Jacob (1785-1863)
(160)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(160)
Grisham John (1955- )
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(157)
Mortka Marcin (1976- )
(157)
Możdżyńska Aldona
(157)
Onichimowska Anna (1952- )
(156)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(156)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści Wstęp; Rozdz. I. Przewaga konkurencyjna i instrumenty służące jej osiąganiu : 1.1. Ogólny model osiągania przez przedsiębiorstwa sukcesu na rynku 1.2 Cele strategiczne współczesnych przedsiębiorstw 1.3. Rynek jako miejsce realizacji celów strategicznych przedsiębiorstw 1.4. Przewaga konkurencyjna jako warunek sukcesu przedsiębiorstw 1.4.1. Istota przewagi konkurencyjnej w kontekście modelu osiągania przez przedsiębiorstwa sukcesu rynkowego 1.4.2. Podejście pozycyjne i zasobowe do przewagi konkurencyjnej 1.4.3. Synteza podejść pozycyjnego i zasobowego do przewagi konkurencyjnej 1.4.4. Parametry przewagi konkurencyjnej 1.5. Strategie osiągania przewag konkurencyjnych 1.5.1. Istota strategii przedsiębiorstwa 1.5.2. Strategie na poziomie korporacji (corporate level strategies) 1.5.3. Strategie na poziomie przedsiębiorstwa (business level strategies) 1.6. Instrumenty osiągania przewag konkurencyjnych 1.7. Jakość jako instrument dostarczania klientom wyższej od konkurentów wartości 1.7.1. Pojęcie i istota wartości dla klienta 1.7.2. Pojęcie i istota jakości produktu i jakości totalnej; Rozdz. II. Źródła i mierniki przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw : 2.1. Zróżnicowanie teoretycznych podejść do źródeł przewag konkurencyjnych 2.1.1. Źródła postrzeganej przewagi konkurencyjnej 2.1.2. Zasobowe źródła przewagi konkurencyjnej 2.1.3. Źródła przewag konkurencyjnych a stosowane strategie osiągania przewag konkurencyjnych 2.2. Strategiczne zasoby przedsiębiorstw 2.3. Sfery zasobów przedsiębiorstw 2.4. Trwałość przewagi konkurencyjnej 2.5. Mechanizm osiągania przewag konkurencyjnych przez przedsiębiorstwa 2.6. Mierniki przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw ; Rozdz. III. Systemy zarządzania jakością jako źródła przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw: 3.1. Geneza i rozwój systemów zarządzania jakością 3.2. Tradycyjne systemy zarządzania jakością 3.3. Systemy zarządzania jakością według norm ISO 3.3.1. Rodzina norm ISO serii 9000 3.3.2. Elementy systemu zarządzania jakością zgodnego z normami ISO serii 9000 3.3.3. Dokumentacja systemu zarządzania jakością zgodnego z normami ISO serii 9000 oraz normami branżowymi 3.3.4. Ocena i certyfikacja systemu zarządzania jakością zgodnego z normami ISO serii 9000 3.3.5. Standard ISO serii 9000 - wersja 2000 3.3.6. System zarządzania środowiskowego zgodny z normami ISO serii 14000 3.4. Systemy kompleksowego zarządzania jakością 3.5 Cechy kompleksowych systemów zarządzania jakością 3.6 Systemy ISO i TQM a przewaga konkurencyjna ; Rozdział IV. Zastosowane metody badań i charakterystyka próby badawcze: 4.1 Metodyka i procedura badań empirycznych 4.2 Budowa kwestionariuszy ankiet i wywiadu 4.3. Metoda ekspertów 4.4. Charakterystyka próby badanych przedsiębiorstw ; Rozdz. V. Miejsce i rola sfery zarządzania jakością w kreowaniu instrumentów osiągania przewag konkurencyjnych badanych przedsiębiorstw: 5.1. Instrumenty konkurowania przedsiębiorstw i ich głównych konkurentów 5.2. Skuteczność stosowanych instrumentów konkurowania 5.3. Wpływ sfer funkcjonalno-zasobowych przedsiębiorstw na zdolność kreowania instrumentów konkurowania 5.4. Ocena ważności sfer funkcjonalno-zasobowych dla kreowania instrumentów konkurowania uwzględniająca zróżnicowanie przedsiębiorstw 5.5. Rola sfery zarządzania jakością w kreowaniu instrumentów konkurowania przedsiębiorstw ; Rozdz. VI. Wpływ cech systemów zarządzania jakością na osiągane przewagi konkurencyjne badanych przedsiębiorstw : 6.1. Systemy zarządzania jakością stosowane przez przedsiębiorstwa 6.2. Stosowane systemy zarządzania jakością a osiągane przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw 6.3. Wewnętrzne i zewnętrzne efekty wprowadzania systemów zarządzania jakością 6.4. Cechy systemów zarządzania jakością stosowanych przez przedsiębiorstwa 6.5. Związki korelacyjne cech systemów zarządzania jakością z uzyskiwanymi przewagami konkurencyjnymi przedsiębiorstw 6.6. Kluczowe cechy systemów zarządzania jakością przedsiębiorstw ; Rozdz. VII. Podstawy i warunki budowania skutecznych systemów kompleksowego zarządzania jakością polskich przedsiębiorstw : 7.1. Poziom zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach 7.2. Zakres możliwości imitowania kompleksowych systemów zarządzania jakością 7.3. Ogólny model budowy systemu kompleksowego zarządzania jakością w przedsiębiorstwach 7.4. Wewnętrzne warunki budowania skutecznych systemów kompleksowego zarządzania jakością w przedsiębiorstwach 7.5. Zewnętrzne warunki budowania skutecznych systemów kompleksowego zarządzania jakością w przedsiębiorstwach ; Zakończenie ; Spis tabel ; Spis rysunków ; Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej