Grzybek Renata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Proza
(11)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(2)
Placówka
Filia nr 2
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(10)
Filia nr 10
(11)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(546)
Grzybek Renata
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(503)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(425)
Christie Agatha (1890-1976)
(409)
Roberts Nora (1950- )
(408)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(385)
Zarawska Patrycja
(377)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(374)
Popławska Anna (filolog)
(371)
Steel Danielle (1947- )
(370)
Fabianowska Małgorzata
(365)
Disney Walt (1901-1966)
(362)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(332)
Beaumont Émilie (1948- )
(324)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Zimnicka Iwona (1963- )
(309)
King Stephen (1947- )
(299)
Gawryluk Barbara (1957- )
(279)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(274)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(271)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(270)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(267)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(267)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(266)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(260)
Prus Bolesław (1847-1912)
(254)
Krasicki Ignacy
(251)
Goscinny René (1926-1977)
(245)
Shakespeare William (1564-1616)
(245)
Tuwim Julian (1894-1953)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Szulc Andrzej
(244)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(233)
Rzehak Wojciech (1967- )
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Włodarczyk Barbara
(231)
Widmark Martin (1961- )
(225)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(220)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(220)
Mazan Maciejka
(220)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(218)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(214)
Fabisińska Liliana (1971- )
(209)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Webb Holly
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz (1971- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(195)
Bélineau Nathalie
(194)
Marlier Marcel (1930-2011)
(193)
Ross Tony (1938- )
(192)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(190)
Czechowicz Józef
(188)
Willis Helena (1964- )
(188)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(184)
Kraśko Jan (1954- )
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Supeł Barbara
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(178)
Coben Harlan (1962- )
(177)
Marciniakówna Anna
(177)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(176)
Szal Marek
(175)
Stanecka Zofia (1972- )
(172)
Skalska Katarzyna
(171)
Astley Neville
(169)
Baker Mark (1959- )
(169)
Ławnicki Lucjan
(169)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(168)
Siemianowski Roch (1950- )
(168)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(166)
Kozak Jolanta (1951- )
(166)
Masterton Graham (1946- )
(166)
Kiss Jacek
(164)
Górski Wojciech (ilustrator)
(163)
Karpiński Marek (1948- )
(163)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(162)
Milne A. A. (1882-1956)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Grimm Jacob (1785-1863)
(160)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(160)
Grisham John (1955- )
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(157)
Mortka Marcin (1976- )
(157)
Możdżyńska Aldona
(157)
Onichimowska Anna (1952- )
(156)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(156)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
6-8 lat
(11)
Dzieci
(11)
0-5 lat
(7)
Rodzice
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Czytanie globalne
(7)
Wielkanoc
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(11)
Materiały pomocnicze
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta niewielka książeczka zawiera mnóstwo informacji na temat polskich zwyczajów i obrzędów wielkanocnych praktykowanych w wielu rejonach naszego kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Zwyczaje i obyczaje (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; 2)
Seria Czytam globalnie jest przeznaczona dla dzieci wieku od pierwszego roku do szóstego roku życia. Teksty w książeczkach z tej serii bazują głównie na wyrazach trzyliterowych, które szczególnie łatwo zapadają dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także z uwagą przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom. W ich pamięci utworzą się obrazy czytanych przez Ciebie słów. Starsze dzieci szybko zapamiętają, dzięki częstym powtórzeniom wyrazów w tekście, co który wyraz oznacza. Już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Seria Czytam globalnie charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją stron. Na dole każdej z nich widnieje margines ze wskazanymi na nim nowo wprowadzanymi wyrazami. Ponieważ analiza wzrokowa małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce tej zastosowano szersze spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych (oprócz pytajników), a wszystkie wyrazy (oprócz imion) zostały zapisane od małej litery. Wyrazy, które pojawią się w kolejnych częściach serii, nie są już traktowane jako nowe, dlatego zalecamy zapoznawanie się z książeczkami w takiej kolejności, jaką sugeruje numeracja na ich okładkach. Pamiętaj! Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne od zaraz musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Wierzymy, że z naszą serią właśnie taką zabawą będzie! [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; 1)
Seria Czytam globalnie jest przeznaczona dla dzieci wieku od pierwszego roku do szóstego roku życia. Teksty w książeczkach z tej serii bazują głównie na wyrazach trzyliterowych, które szczególnie łatwo zapadają dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także z uwagą przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom. W ich pamięci utworzą się obrazy czytanych przez Ciebie słów. Starsze dzieci szybko zapamiętają, dzięki częstym powtórzeniom wyrazów w tekście, co który wyraz oznacza. Już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Seria Czytam globalnie charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją stron. Na dole każdej z nich widnieje margines ze wskazanymi na nim nowo wprowadzanymi wyrazami. Ponieważ analiza wzrokowa małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce tej zastosowano szersze spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych (oprócz pytajników), a wszystkie wyrazy (oprócz imion) zostały zapisane od małej litery. Wyrazy, które pojawią się w kolejnych częściach serii, nie są już traktowane jako nowe, dlatego zalecamy zapoznawanie się z książeczkami w takiej kolejności, jaką sugeruje numeracja na ich okładkach. Pamiętaj! Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne od zaraz musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Wierzymy, że z naszą serią właśnie taką zabawą będzie! [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie! [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; 3)
Seria Czytam globalnie jest przeznaczona dla dzieci wieku od pierwszego roku do szóstego roku życia. Teksty w książeczkach z tej serii bazują głównie na wyrazach trzyliterowych, które szczególnie łatwo zapadają dziecku w pamięć. Najmłodsze dzieci będą oglądać obrazki i słuchać, jak czytasz. Będą także z uwagą przyglądać się wskazywanym przez Ciebie wyrazom. W ich pamięci utworzą się obrazy czytanych przez Ciebie słów. Starsze dzieci szybko zapamiętają, dzięki częstym powtórzeniom wyrazów w tekście, co który wyraz oznacza. Już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Seria Czytam globalnie charakteryzuje się wyjątkową konstrukcją stron. Na dole każdej z nich widnieje margines ze wskazanymi na nim nowo wprowadzanymi wyrazami. Ponieważ analiza wzrokowa małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce tej zastosowano szersze spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych (oprócz pytajników), a wszystkie wyrazy (oprócz imion) zostały zapisane od małej litery. Wyrazy, które pojawią się w kolejnych częściach serii, nie są już traktowane jako nowe, dlatego zalecamy zapoznawanie się z książeczkami w takiej kolejności, jaką sugeruje numeracja na ich okładkach. Pamiętaj! Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne od zaraz musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Wierzymy, że z naszą serią właśnie taką zabawą będzie! [taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. [edukacyjna.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N/Już czytam (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Czytam (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sympatyczna Maja, poznając świat, zadaje pytania, na które mama Zuzia i tata Wojtek próbują odpowiedzieć w prosty i ciekawy sposób. Czym różnią się chłopcy od dziewczynek? Co to jest płeć? Dlaczego dorośli muszą pracować? Co to jest Internet? Dlaczego trzeba jeść różne potrawy? [z okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sympatyczna Maja, poznając świat, zadaje pytania, na które mama Zuzia i tata Wojtek próbują odpowiedzieć w prosty i ciekawy sposób. czy jestem ładna? Dlaczego każdy musi umrzeć? Boję się dentysty! Chcę mieć zwierzątko! Co przyniesie przyszłość? [z okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sympatyczna Maja, poznając świat, zadaje pytania, na które mama Zuzia i tata Wojtek próbują odpowiedzieć w prosty i ciekawy sposób. czym różnią się chłopcy od dziewczynek? Co to jest płeć? Dlaczego dorośli muszą pracować? Co to jest Internet? Dlaczego trzeba jeść różne potrawy? [z okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wystrzałowe opowieści (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sympatyczna Maja, poznając świat, zadaje pytania, na które mama Zuzia i tata Wojtek próbują odpowiedzieć w prosty i ciekawy sposób. Czy jestem ładna? Dlaczego każdy musi umrzeć? Boję się dentysty! Chcę mieć zwierzątko! Co przyniesie przyszłość? [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej