Wizerunek przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Autor
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(4875)
Przyjaźń
(2897)
Rodzina
(2789)
Relacje międzyludzkie
(2363)
Tajemnica
(1673)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1651)
Miłość
(1649)
Dzieci
(1433)
Zwierzęta
(1388)
Zabójstwo
(1323)
Rodzeństwo
(1277)
Śledztwo i dochodzenie
(1253)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1102)
Dziewczęta
(1062)
Magia
(1053)
Uczucia
(987)
Życie codzienne
(979)
Uczniowie
(940)
Psy
(883)
Małżeństwo
(864)
Policjanci
(818)
Lektura szkolna
(774)
Ludzie a zwierzęta
(742)
Trudne sytuacje życiowe
(710)
Koty
(685)
Władcy
(684)
Relacja romantyczna
(682)
Osoby zaginione
(669)
Boże Narodzenie
(657)
Sekrety rodzinne
(647)
Matki i córki
(645)
Przedsiębiorstwo
(643)
Żydzi
(630)
Dziennikarze
(619)
Piosenka
(605)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Budownictwo
(589)
Chłopcy
(578)
Uprowadzenie
(575)
Język polski
(568)
Prywatni detektywi
(559)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Pisarze polscy
(535)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(532)
Podróże
(530)
Poszukiwania zaginionych
(502)
Arystokracja
(499)
Wybory życiowe
(465)
Seryjni zabójcy
(447)
Wakacje
(447)
Zemsta
(447)
Dziadkowie i wnuki
(435)
Polacy za granicą
(420)
Zarządzanie
(418)
Samorealizacja
(415)
Ojcowie i córki
(412)
Literatura
(385)
Walka dobra ze złem
(376)
Zabójstwo seryjne
(376)
Pisarze
(368)
Gry i zabawy
(365)
Obyczaje i zwyczaje
(364)
Lekarze
(363)
Zakochanie
(360)
Dojrzewanie
(358)
Historia
(349)
Wsie
(339)
Polityka
(338)
Wojna
(330)
Śmierć
(329)
Politycy
(326)
Filozofia
(322)
Ojcowie i synowie
(313)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(301)
Spisek
(301)
Dinozaury
(298)
Matematyka
(298)
Samotność
(295)
Aktorzy polscy
(294)
Ludzie bogaci
(289)
Życie seksualne
(289)
Czarownice i czarownicy
(283)
Młodzież
(281)
Wojsko
(281)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Samopoznanie
(275)
Holokaust
(272)
Odżywianie
(272)
Zjawiska paranormalne
(267)
Kradzież
(265)
Opieka nad zwierzętami
(264)
Przyroda
(263)
Miasta
(262)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Pomaganie
(257)
Duchy
(256)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2009. - 393,[1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylusprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej