Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(108)
Forma i typ
Książki
(102)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(59)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Audiobooki
(5)
Publikacje dla niewidomych
(4)
Proza
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(180)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(54)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(21)
Filia nr 2
(7)
Filia nr 4
(6)
Filia nr 5
(20)
Filia nr 6
(25)
Filia nr 9
(14)
Filia nr 10
(7)
Filia nr 12
(19)
Filia nr 13
(15)
Filia nr 15
(5)
Filia nr 16
(7)
Filia nr 18
(7)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Niedźwiecki Marek (1954- )
(4)
Wiśniewski Michał Radomił (1979- )
(3)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Hołownia Szymon (1976- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Kucharski Adam
(2)
Lis Tomasz (1966- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Prokop Marcin (1977- )
(2)
Wojtacha Anna (1980- )
(2)
Wąsik Andrzej (1959- )
(2)
Zapaśnik Honorata
(2)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Apps Monika
(1)
Aro Jessikka
(1)
Banach Iwona (1960- )
(1)
Bater Wiktor (1966-2020)
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bałuk Kamil
(1)
Becker Elizabeth (1947- )
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Bober Tomasz
(1)
Boniecki Adam (1934- )
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Brzozowski Andrzej Zb. (1955- )
(1)
Carlsson Sven
(1)
Carroll Henry
(1)
Ceplin Joanna
(1)
Chajzer Filip (1984- )
(1)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(1)
Chojnacki Marek (1963- )
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chłosta Jan (1938- )
(1)
Cyd Leela
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czarnecki Jacek (1963- )
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czerniec Iwona
(1)
Czerska Anna (tłumaczka)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Derengowska Anna
(1)
Diamond Stuart
(1)
Durczok Kamil (1968-2021)
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Figurski Michał (1973- )
(1)
Fisher Max
(1)
Foroohar Rana
(1)
Frier Sarah
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gałązka Tomasz S
(1)
Gnoiński Leszek (1966- )
(1)
Grabarczyk Beata (1971- )
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gucio Kaja
(1)
Hastings Reed (1960 - )
(1)
Hen Józef (1923- )
(1)
Herzyk Aleksandra
(1)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(1)
Huxley Aldous (1894-1963)
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jamrożek Jarema
(1)
Janerka Lech (1953- )
(1)
Janowski Robert (1961- )
(1)
Janusz Mikołaj
(1)
Jethon Magdalena
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Kania Dorota (1964- )
(1)
Kiec Izolda (1965- )
(1)
Kietliński Radosław (1974- )
(1)
Kofta Piotr (1973- )
(1)
Kolczyński Krzysztof
(1)
Korolko Mirosław (1935-2006)
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Kubisiowska Katarzyna (1971- )
(1)
Kulik Małgorzata (1985- )
(1)
Laskowska Marta (historia)
(1)
Leijonhufvud Jonas (1974- )
(1)
Leksy Karina
(1)
Lupa Iwona
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
Mac Amber
(1)
Madejski Radosław
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mann Wojciech (1948- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Marosz Maciej
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
Melnyk Magdalena
(1)
Meyer Erin
(1)
Mirzoeff Nicholas (1962- )
(1)
Murdoch Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(100)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(108)
Język
polski
(108)
Odbiorca
Niedowidzący
(4)
Niewidomi
(4)
Rodzice
(4)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Szkoły wyższe
(3)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
14-17 lat
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Redaktorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(32)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura włoska
(2)
Literatura fińska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Dziennikarze
(27)
Media społecznościowe
(16)
Środki masowego przekazu
(13)
Internet
(11)
Propaganda
(7)
Dezinformacja
(6)
Dziennikarstwo
(6)
Instagram
(6)
Korespondenci wojenni
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Facebook
(4)
Fake news
(4)
Kobieta
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(4)
Program Trzeci Polskiego Radia
(4)
Public relations
(4)
Aktorzy polscy
(3)
Cyberkultura
(3)
Język polski
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Podróże
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Socjotechnika
(3)
Sukces
(3)
Telewizja
(3)
Życie seksualne
(3)
Aplikacja mobilna
(2)
Autoprezentacja
(2)
Blog
(2)
Blogerzy
(2)
Celebryci
(2)
Choroby zakaźne ludzi
(2)
Demokracja
(2)
Duchowieństwo katolickie
(2)
Dzieci
(2)
Dziennikarze muzyczni
(2)
Dziennikarze radiowi
(2)
E-konsumenci
(2)
Epidemie
(2)
Erotyzm
(2)
Google
(2)
Hołownia, Szymon (1976- )
(2)
Influencerzy
(2)
Kariera
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Lis, Tomasz (1966- )
(2)
Lista przebojów
(2)
Marketing
(2)
Media strumieniowe
(2)
Muzyka rozrywkowa
(2)
Młodzież
(2)
Negocjacje
(2)
PRL
(2)
Pokolenie Y
(2)
Pornografia
(2)
Portale internetowe
(2)
Program telewizyjny
(2)
Prokop, Marcin (1977- )
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Smartfon
(2)
Start-up
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Telekomunikacja
(2)
Uchodźcy
(2)
Wojna
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wyszukiwarka internetowa
(2)
Zachowania prozdrowotne
(2)
Zarządzanie
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akty mowy
(1)
Analiza treści i zawartości mediów
(1)
Bater, Wiktor (1966-2020)
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biznesplan
(1)
Boniecki, Adam (1934- )
(1)
Boysbandy
(1)
Chajzer, Filip (1984- )
(1)
Chajzer, Zygmunt (1954- )
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cukrzyca typu I
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberseks
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czasopismo dla młodzieży
(1)
Czasopismo katolickie
(1)
Czasopismo nielegalne
(1)
Temat: dzieło
Larwa (czasopismo)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-
(62)
1901-2000
(40)
1989-2000
(32)
1945-1989
(22)
1939-1945
(3)
Temat: miejsce
Polska
(43)
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Rosja
(3)
Włochy
(2)
Bagdad (Irak)
(1)
Białoruś
(1)
Boston (Stany Zjednoczone)
(1)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Finlandia
(1)
Kambodża
(1)
Korea Południowa
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Mazury
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Syria
(1)
Sztokholm (Szwecja)
(1)
Warmia
(1)
Watykan
(1)
Wietnam
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Pamiętniki i wspomnienia
(19)
Opracowanie
(18)
Poradnik
(18)
Publicystyka
(11)
Reportaż
(10)
Wywiad dziennikarski
(8)
Esej
(6)
Autobiografia
(5)
Biografia
(5)
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Antologia
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Wywiad-rzeka
(3)
Bajki i baśnie
(1)
Blog
(1)
Broszura
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Literatura
(1)
Literatura o regionie
(1)
Mowy
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Program radiowy
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3728)
Edukacja i pedagogika
(1651)
Podróże i turystyka
(1318)
Socjologia i społeczeństwo
(1285)
Literaturoznawstwo
(978)
Media i komunikacja społeczna
(108)
Psychologia
(938)
Medycyna i zdrowie
(885)
Kultura i sztuka
(859)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(665)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(653)
Biologia
(635)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(553)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(502)
Rozwój osobisty
(408)
Religia i duchowość
(380)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(341)
Kultura fizyczna i sport
(333)
Zarządzanie i marketing
(317)
Hobby i czas wolny
(295)
Fizyka i astronomia
(282)
Kulinaria
(262)
Etnologia i antropologia kulturowa
(239)
Styl życia, moda i uroda
(236)
Inżynieria i technika
(218)
Geografia i nauki o Ziemi
(213)
Architektura i budownictwo
(206)
Językoznawstwo
(163)
Filozofia i etyka
(162)
Ochrona środowiska
(130)
Nauka i badania
(125)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(124)
Praca, kariera, pieniądze
(109)
Transport i logistyka
(99)
Informatyka i technologie informacyjne
(92)
Chemia
(68)
Matematyka
(65)
Dom i ogród
(64)
Rolnictwo i leśnictwo
(61)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(37)
Archeologia
(24)
108 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Halo : historia komunikowania się / [tekst:] Liliana Fabisińska ; ilustracje Anita Graboś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2020. - 204, [4] strony : ilustracje ; 26 cm.
Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub… wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi – będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie – od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków, dzięki którym powstały przełomowe wynalazki. Halo? Odebrałeś naszą wiadomość bez zakłóceń? Zatem wskakuj do kapsuły czasu i ruszaj z nami w tę szaloną podróż! [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ciekawostki (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Halo : historia komunikowania się / Liliana Fabisińska - [Piaseczno] : Storybox.pl ; [Warszawa] : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", [2020]. - 1 CD (4 godz. 26 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub... wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków, dzięki którym powstały przełomowe wynalazki. Halo? Odebraliście naszą wiadomość bez zakłóceń? Zatem wskakujcie do kapsuły czasu i ruszajcie z nami w tę szaloną podróż!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona P/o (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mów mi Michał. Michał Figurski. Mam licencję na wszystko. Radio? Proszę bardzo. Gdy mam powiedzieć w porze największej słuchalności, ogłaszając zabójcze wyniki wyborów: „Drodzy Państwo! KURWA MAĆ!” – nie ma problemu. Zorganizować koncert Perfectu w ścisłym centrum, zakorkować Warszawę o ósmej rano w poniedziałek i dogadać się z policją, żeby przed kamerami skuła Grzegorza Markowskiego? Przyjemność po mojej stronie. Poprowadzić program telewizyjny na żywo w trakcie udaru krwotocznego? Do usług. To wszystko ja. Taki już jestem. Tylko że to pozór. Mam osiemnaście lat, gdy słyszę wyrok: cukrzyca insulinozależna typu 1. Raz ważę 63 kilogramy, innym razem 136. Niemal tracę wzrok, a moje ciało się rozpada. Impreza trwa jednak w najlepsze, jutra przecież nie ma! Aż w końcu słyszę głos pielęgniarki: – Zamknij się wreszcie! Nie jesteś w telewizji! Nie żyje się dwa razy, a tryb nieśmiertelności się skończył. W każdej chwili może pojawić się napis GAME OVER. To moja historia. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 929 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Książka
W koszyku
„Stworzyliśmy machinę do wywoływania oburzenia, zachęcającą do propagowania bulwersujących treści. [...] Zwyczajni ludzie zaczęli się czuć jak żołnierze cyfrowej armii walczący o wspólną sprawę” – zauważyła Renée DiResta, research manager w Stanford Internet Observatory. Przejście od słów do czynów było tylko kwestią czasu. Mjanma – wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów drugiej wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka – rozruchy na tle religijnym. USA – chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski. Media społecznościowe, które miały służyć integracji i utrzymywaniu kontaktu, na naszych oczach stają się narzędziami szerzenia rasizmu, mizoginizmu czy hejtu. Chaos obecny w przestrzeni wirtualnej rozprzestrzenia się na ulice. Kto ponosi za niego odpowiedzialność? I co ważniejsze: kto tak naprawdę poniesie jego konsekwencje? [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
W książce Nie czyń zła Rana Foroohar, dziennikarka „Financial Times” zajmująca się globalną gospodarką, opowiada najważniejszą biznesową historię naszych czasów - o tym, jak Big Tech stracił duszę i zapędził nas w kozi róg. Książka stanowi wnikliwy akt oskarżenia pokazujący, w jaki sposób największe firmy technologiczne przejmują dzisiaj kontrolę nad naszymi danymi, naszymi źródłami utrzymania, naszą społeczną tkanką i naszymi myślami. Nie czyń zła to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi ideałami. Dzisiaj utopia, do której niegdyś dążyli ich założyciele, coraz bardziej przypomina dystopię - od cyfrowej inwigilacji i utraty prywatności przez szerzenie fałszywych informacji i mowę nienawiści po drapieżne algorytmy, których celem są bezbronni i słabi, oraz produkty, które zostały wymyślone w ten sposób, by manipulować naszymi pragnieniami. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona : fotografia ; 21 cm.
Instagram bez filtra Sarah Frier Czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce Instagram bez filtra, napisanej przez Sarah Frier. Krótka historia Instagrama W 2010 roku Kevin Systrom wraz z Mikiem Kriegerem uruchomili wspólnymi siłami fotograficzny serwis społecznościowy, który połączony był z prostą w obsłudze aplikacją mobilną. Nie minęło dużo czasu, a Instagram cieszył się już ogromną popularnością, wspieraną przez celebrytów entuzjastycznie podchodzących do perspektywy dzielenia się z fanami swoim życiem w ramach tej platformy. Być może orientujesz się, że już po dwóch latach od uruchomienia Instagrama został on przejęty przez giganta sfery social mediów, Facebook, za – bagatela – miliard dolarów. Wówczas w firmie zatrudnionych było zaledwie 13 osób. Tajemnice funkcjonowania Instagrama Jak to się stało, że idealistyczne podejście twórców Instagrama zaowocowało stworzeniem takiego popularnego serwisu? W jaki sposób z obecności na Instagramie korzystają celebryci i tzw. influencerzy? Sarah Frier w swojej książce Instagram bez filtra odsłania po kolei tajemnice funkcjonowania tego serwisu. Dowiedz się, jak wygląda uruchomienie startupu w słynnej Dolinie Krzemowej i poznaj zasady funkcjonowania usług, turystyki i handlu w ramach Instagrama. To książka, która pomoże Ci zrozumieć fenomen tego serwisu. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów? Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych praw. Poradnik, który trzymasz w ręce, przeprowadzi Cię przez problemy prawne, które możesz napotkać na swojej drodze. Dowiesz się: - co jest chronione w Internecie i czy możesz być twórcą, nawet jeśli nie masz wykształcenia artystycznego, - co możesz ściąga, a czego nie i dlaczego, - jakie prawa przysługują Tobie, a jakie innym osobom, - jak korzystać z cudzej twórczości, by nikt nie miał do Ciebie pretensji. Choć przepisy prawa wydają się trudne, pokażemy Ci, o co w nich chodzi i na przykładach wyjaśnimy, jak one działają. Nie musisz być prawnikiem, żeby ogarnąć rzeczywistość internetową. 'ksiaznica.ocm.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZAS NA ZMIANY Bądź całkowicie szczery. Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina. I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa. Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings – prezes i CEO Netflixa – po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników – Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. "Gdy regułą jest brak reguł" to inspiracja do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł produktywności, kreatywności i innowacji. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
Weszli przebojem na szklane ekrany jako zgrany duet przeciwieństw. Teraz opowiadają także o tym, kim są z dala od kamer. Obaj niedawno obchodzili czterdzieste urodziny. Co się zmieniło w ich życiu przez te lata? Czy Hołownia spełnił się wreszcie jako akuszerka, a Prokop poczuł się supermanem? Jak się odnajdują w rolach mężów i ojców? Czy coś ich jeszcze kręci w show-biznesie? Z lekkim zdumieniem patrzą w lustro, z jeszcze większym - za okno, na gwałtownie zmieniający się świat. Czy Polacy w realu są fajniejsi niż w internecie? Gdzie są dzisiaj drzwi do piekieł? Czy Mesjasz przyjdzie ponownie w postaci cyfrowej? Choć nadal są jak ogień i woda, na scenie i poza nią pozostają przyjaciółmi. Ich rozmowa to elektryzująca, zabawna, chwilami zaskakująco poważna podwójna autobiografia. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Media (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hołownia i Prokop są przyjaciółmi, ale żyją na dwóch różnych planetach. Tym razem postanowili nieco na nich posprzątać, posegregować odkurzone graty i podzielić się ze światem tym, co odkryli. W 76 pudełkach zamykają więc wszystko, co ich bawi, przeraża, zachwyca i wkurza. Kilogramy anegdot, tony bardzo osobistych wspomnień, dziesiątki ciekawostek. Hołownia, przeglądając pudła Prokopa, łapał się za głowę z przerażenia. Prokop nie mógł uwierzyć, że Hołownia naprawdę lubi to, do czego się tu przyznaje, że lubi. Tylko tutaj można znaleźć fragmenty nigdy niewydanej powieści Hołowni czy kultową dyskografię, bez której Prokop nie byłby Prokopem. Oprócz tego autorzy książki rozstrzygają wiele innych frapujących kwestii, na przykład: Jak zostać gwiazdą salonów oraz ekspertem od wszystkiego? Czy artyści mogą podpalić albo zbawić świat? Jak brzmi cała prawda na temat telewizji? Różaniec czy smartfon? Jak skutecznie modlić się o cud? Bogowie popkultury czy święci Kościoła? Wiedzieć czy wierzyć? [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dodatek do powieści "Nowy wspaniały świat" napisany przez Huxleya niespełna trzydzieści lat później. Jak wiele z jego proroctw, w których ukazał satyryczną wizję dalekiej przyszłości, ziściło się w tak krótkim czasie? Gdy w 1932 roku ukazała się powieść Nowy wspaniały świat, zawartą w niej szokującą analizę technokratycznej dyktatury uważano za odległą wizję. Po latach pisarz rozważa, w jaki sposób zmieniły się społeczeństwa, technologia i formy rządzenia od czasu ukazania się jego słynnej dystopii. Pisze o zjawiskach społecznych, które jego zdaniem mogą prowadzić do ewolucji ustrojowej nowoczesnych społeczeństw w kierunku dyktatury: przeludnieniu, nadmiernej organizacji życia społecznego, przemianach propagandy związanych z rozwojem behawioryzmu, nowych technikach prania mózgu i perswazji. Podkreśla, że w jeszcze większej mierze niż kiedyś należy obawiać się nowego typu dyktatury i tyranii. Prowokująca do myślenia i zatrważająca książka.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauka zawodu (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : M, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom! Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej. Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem. Dowiesz się, jak osadzać reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestaniesz przepalać budżet reklamowy i osiągniesz lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama. Transformersi to arcyciekawa opowieść o początkach polskiej reklamy telewizyjnej, o ludziach, którzy kładli podwaliny pod raczkujący biznes, o fortunach, które powstawały nieomal z dnia na dzień. Ale to także podróż do czasów, kiedy „z pewną taką nieśmiałością” przyglądaliśmy się kolorowemu Zachodowi, gdy „Mariola okocim spojrzeniu” przechadzała się w marmurkowych jeansach, a zawody w kapsle wygrywało się z głośnym okrzykiem „no to Frugo!”. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Reklama (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka udowadnia, że wszystko w życiu jest możliwe. Robert Janowski pierwszy raz tak otwarcie opowiada o swojej karierze i codziennym życiu, blaskach i cieniach show-biznesu i cenie, jaką przychodzi zapłacić za wielką popularność. Miał zostać kolejnym Zimmermannem i wygrać konkurs chopinowski, jednak porzucił fortepian dla piłki nożnej. Marzył o szkole teatralnej, tymczasem poszedł na weterynarię, bo chciał leczyć zwierzęta muzyką. Jednak nie potrafił żyć z dala od sceny i sztuki. Występował w Oddziale Zamkniętym, a gdy spotkał Jonasza Koftę, trafił na deski teatru i zagrał w pierwszej polskiej rock-operze. Uciekł z eliminacji do musicalu Metro, myśląc, że nie ma szans. A jednak został przyjęty i przez siedem lat grał w tym kultowym przedstawieniu główną rolę, a nawet podbijał z nim Broadway. Dla widzów telewizyjnej Jedynki jest jednak przede wszystkim uwielbianym prowadzącym program „Jaka to melodia?” [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Muzyka - biografie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pyta.pl : polowanie na frajerów / Mikołaj Janusz. - Warszawa : Czerwone i Czarne, 2016. - 300, [3] strony : fotografie ; 21 cm.
Prowokuje, rozbudza do czerwoności emocje organizatorów demonstracji, wkręca przez telefon osoby publiczne. Biega z mikrofonem i zadaje pytania, jakich nikt inny nie potrafiłby i nie odważyłby się zadać. Mikołaj Janusz, twórca jednego z najpopularniejszych kanałów na youtube - pyta.pl - pisze o kulisach wkręcania polityków i nie tylko… [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Państwu pierwszym opowiem o Trójce / Magda Jethon. - Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2016. - 270, [2] strony : ilustracje (głównie kolor.) ; 22 cm.
Wulkan pozytywnej energii - Magda Jethon - zaprasza na przejażdżkę Trójkowym rollercoasterem Myśliwiecka 3/5/7 Ponad 50 lat historii, setki anegdot, tysiące żartów. Wieloletnia dyrektorka Trójki oprowadza czytelnika po zakamarkach radiowego gmachu. Zdradza tajemnice najciekawszych radiowych akcji, jak szaleńcza wyprawa Kuby Strzyczkowskiego przez Atlantyk, czy wprowadzenie na tory pierwszego w Polsce radiowego pociągu. W książce zabrali głos znani słuchacze Trójki: Anna Dymna, Zbigniew Zamachowski, Jerzy Owsiak i wielu innych. Lektura obowiązkowa dla każdego fana kultowej stacji. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Radio nie ma przyszłości” – stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego. Radio przetrwało już ponad 120 lat, pierwsze transmisje Guglielmo Marconi przeprowadził w 1894 roku. Mimo konkurencji z mediami streamingowymi, typu Spotify, nadającymi muzykę, radio trzyma się mocno. Jest niezwykle różnorodne, ma miliardy odbiorców, oferuje niezliczone audycje i podcasty. I o takim, stale zmieniającym się technologicznie, organizacyjnie, treściowo i odbiorczo radiu w ramach transformacji dawnych i pojawienia się nowych mediów obszernie traktuje książka Stanisława Jędrzejewskiego. Książka omawia także żywo dyskutowaną w Polsce (i nie tylko) problematykę mediów publicznych, ich potrzeby, funkcje, przeobrażenia i perspektywy. Problem nie jest jedynie polityczny, ale przede wszystkim kulturowy i społeczny, a także organizacyjny i zarządczy. Autor wykorzystał praktyczne doświadczenia nabyte w latach pracy w Polskim Radiu, prawno-regulacyjne w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, badawcze w sondażach socjologicznych, dydaktyczne z wykładów prowadzonych w prestiżowych uczelniach polskich i zagranicznych. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z nosem w ekranie, Szklana pułapka czy szansa na rozwój twojego dziecka? - opis produktu: Współczesne dzieci często debiutują w mediach społecznościowych już z chwilą, gdy zostaną uchwycone na obrazie USG. Zaczynają stykać się z ekranami około czwartego miesiąca życia. To dobrze czy źle? Wspaniała szansa na podtrzymywanie relacji niezależnie od dzielącej ludzi odległości czy też pierwszy krok do stworzenia otumanionego pokolenia wgapionych w ekrany zombie? Wielu bez wahania uznało to za początek neurologicznej i emocjonalnej katastrofy, lecz - co zaskakujące - trudno natrafić na rzetelne badania na ten temat. W swojej książce "Z nosem w ekranie" Anya Kamenetz - ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci - prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Po przeprowadzeniu rozmów z setkami rodziców na temat stosowanych przez nich rozwiązań i wyznawanych poglądów oraz po przedarciu się przez gąszcz nierozstrzygających badań i rozdmuchanych obaw, proponuje proste rozwiązanie inspirowane znaną sentencją Michaela Pollana odnoszącą się do jedzenia: Ciesz się technologią. Z umiarem. Najlepiej w towarzystwie. Ta książka to jasne, poparte badaniami oraz obiektywne spojrzenie na kwestię znaną obecnie niemal każdemu rodzicowi. Stanowi odpowiedź na nurtującą dzisiejszych rodziców kwestię: jak znaleźć równowagę pomiędzy technologią a prawdziwym życiem. Zawarte w niej zwięzłe, lecz wymowne wskazówki stanowią podstawę, dzięki której rodzice będą mogli określić właściwą rolę technologii w życiu dzieci, ograniczyć własne obawy, a także znaleźć przestrzeń dla szczęśliwych, rodzinnych chwil zarówno z udziałem technologii, jak i bez niej. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dziecko (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wychowanie w rodzinie/mag., Wychowanie w rodzinie (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Psychologia dziecka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Resortowe dzieci : media / Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz. - Warszawa : Fronda, [2013]. - 430 stron : faksymilia, portrety ; 21 cm.
ONE. RESORTOWE DZIECI. Wychowane w rodzinach działaczy i funkcjonariuszy KPP, PZPR. Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego, a potem SB. Doskonale ustawione potem w życiu, dzięki koneksjom a potem pieniądzom i "grubej kresce". Czasem, choć wywodzą się z niekomunistyczych środowisk, związane ideologicznie oraz materialnie z byłą władzą i bezpieką. Za młodu aktywiści komunistycznych organizacji młodzieżowych, potem biznesmeni, właściciele i zarządcy nowych mediów. Właśnie dlatego tak zdecydowanie przeciwne dekomunizacji i lustracji, szydzący z patriotyzmu, polskich tradycji i w ogóle z polskości. Niebezpieczne, bo usytuowane w opiniotwórczej prasie, a przede wszystkim w telewizji i stacjach radiowych. Obecne w nich od stanu wojennego – do dziś. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej