Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(2)
Autor
Rozwadowska Barbara
(2)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Studenci
(2)
Temat
Public relations
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : "Studio Emka", copyright 2002. - 393,[1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylusprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Reklama
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2009. - 393,[1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylusprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Oddajemy w Państwa ręce kolejny numer czasopisma „Man-agement Forum”. Jak zawsze proponowana problematyka jest zróżnicowana – podejmuje zagadnienia dotyczące zarządzania w ujęciu teoretycznym, a także przedstawia wyniki badań empirycznych. Innowacyjność przedsiębiorstw w dzisiejszym świecie ma kluczowe znaczenie dla rozwoju ich samych, ale także gospodarki. W pierwszym artykule zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach high-tech, które po¬kazały, że im bardziej zróżnicowany podmiotowo jest ich potencjał relacyjny oraz im bardziej korzystne są poszczególne relacje, tym silniej firmy współpracują z podmiotami zewnętrznymi w zakresie tworzenia nowych technologii oraz tym większa jest ich zdolność do tworzenia, wdrażania i komercjalizacji innowacji. Tematem kolejnego opracowania jest zmienność modelu biznesowego. Przedstawiono w nim propozycję – będącą efektem badań empirycznych – czynników ilościowych i jakościowych umożliwiających określenie zmienności modelu. Zaprezentowana w artykule koncepcja powinna ułatwić planowanie i wdrażanie zmian w modelu biznesowym innowacyjności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kreatywność, leżąca podstaw innowacyjności, stała się istotną determinantą sukcesu współczesnych organizacji. Druga Ogólnopolska Konferencja Naukowa „CREATIVE VIBES Kreatywnością rozwijamy biznes” była okazją do dzielenia się przykładami efektywnego wykorzystania kreatywności w doskonaleniu różnorodnych przedsięwzięć biznesowych. Monografia składa się z kilkunastu opracowań, które mogą zainspirować Czytelników do podejmowania oryginalnych i skutecznych działań w praktyce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej