Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(20)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(7)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(19)
Autor
Mazur Jolanta
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Barbeka Jadwiga
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cottam Angela
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dombek Agata
(1)
Furtak Robert
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gola Jagoda
(1)
Górska Grażyna
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Koźmiński Jarosław (tłumacz)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Mudie Peter
(1)
Mulak Maciej
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nicholls Richard
(1)
Payne Adrian
(1)
Pukas Anetta
(1)
Rudnicki Michał (turystyka)
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Styś Aniela
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Vipperman Carol
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Withers Jean
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Hotelarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Usługi
(14)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Marketing partnerski
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Content marketing
(1)
Finanse osobiste
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hotele
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka
(1)
Usługi finansowe
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Transport i logistyka
(1)
21 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Wzrastająca rola sektora usług w gospodarce, oznaczająca występowanie procesów serwicyzacyjnych jako efektu rozwoju cywilizacyjnego, należy do ciągle aktualnych problemów badawczych. Rynek usług oraz wykształcone struktury tego sektora nie są zjawiskiem trwałym, przekształcają się one pod wpływem zmieniających się uwarunkowań oraz tendencji, które nawiązują do nowych wyzwań współczesnego świata. W niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie artykuły autorów, którzy wzięli udział w V Jubileuszowej Konferencji Usługi 2014 zorganizowanej przez Katedrę Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. W ramach publikacji próbowano nakreślić tendencje rozwoju rynku usług w Polsce na tle ewolucji wiedzy marketingowej. Opracowanie składa się z czterech części. Pierwsza grupa tekstów to podejmowane przez autorów próby rozstrzygnięć problemów o charakterze modelowym opisanych za pomocą kategorii specyficznych dla usług („logika usługowa”, „model tożsamość oferty usługowej”, „marketing doświadczeń”) oraz kwestii dotyczących metod badawczych („test koniunktury”, „dopasowanie modelu do danych empirycznych”). Druga, największa grupa tekstów dotyczy zastosowania w działalności usługowej kategorii istotnych dla marketingu, zarządzania i ekonomii. Zawierają one m.in. takie pojęcia, jak: „marketing wewnętrzny”, „efekt kraju pochodzenia”, „crowdsourcing”, „interesariusze” „procesy logistyczne”, „zachowania klientów”, które zostały zastosowane do opisu i analizy działań przedsiębiorstw usługowych. Trzecia grupa to artykuły poświęcone e-usługom i innowacjom w działaniach usługowych. Czytelnik znajdzie w nich próby poszukiwania i zastosowania nowych kategorii o charakterze interdyscyplinarnym do opisu i analizy współczesnych zjawisk na rynku usług. W czwartej grupie znajdują się teksty dotyczące wybranych usług publicznych analizowanych przy zastosowaniu różnych kategorii zarządczych (np. kategorie zarządzania strategicznego, zarządzania projektami, trendy rozwojowe rynku ) i metod (analiz jakościowych i ilościowych). Wobec ogromnej złożoności sektora usług wiążącej się z wewnętrznymi przekształceniami na tym rynku w Polsce również tematyka publikacji jest bardzo szeroka. Podsumowując jednak przegląd artykułów w tym zbiorze, można stwierdzić, że dominuje w nich stosowanie kategorii ze sfery marketingu i zarządzania do analizy specyficznej dziedziny działalności usługowej, co świadczy w pewnym sensie o tym, że teoria (teorie) usług, wraz z własnymi, specyficznymi kategoriami i modelami, wciąż czeka na odkrycie przez polskich autorów. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej