Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(19)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(18)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Planeta 11
(9)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 10
(2)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(3)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 18
(3)
Autor
Buzan Tony (1942-2019)
(3)
Dryden Gordon (1931- )
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Rudniański Jarosław
(2)
Vos Jeannette (1943- )
(2)
Walota-Czekaj Grażyna
(2)
Łukasiewicz Monika
(2)
Bełz Grzegorz
(1)
Boucher Francine
(1)
Buzan Barry
(1)
Cummings Rhoda
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Fisher Gary
(1)
Flisak Jerzy (1930-2008)
(1)
Fulton Josephine
(1)
Gregorowicz Julia
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Holewa Alicja
(1)
Hopej Marian
(1)
Idczak Adam
(1)
Korzeniewski Jerzy
(1)
Kozak Wioletta
(1)
Matuszewski Marcin
(1)
Rossowski Dariusz
(1)
Stefaniak Monika (tłumacz)
(1)
Sumera Adam (1955- )
(1)
Urbanovic Jackie
(1)
Wróblewski Andrzej (tłumacz)
(1)
Zgrzywa-Ziemak Anna
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Uczenie się
(19)
Mnemotechnika
(4)
Czytanie szybkie
(3)
Metody nauczania
(3)
Matura
(2)
Pamięć
(2)
Psychologia nauczania
(2)
Czytanie
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język
(1)
Język włoski
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Rysunek
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Podręcznik
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Literatura dla młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
21 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
W ostatnich latach, wraz z szybkim rozwojem technologii komputerowych i internetowych, coraz większego znaczenia nabierają komputerowe metody badania tekstu, w szczególności metody ustalania sentymentu czy też wydźwięku tekstu. Metody komputerowe mogą być później wykorzystywane w takich zagadnieniach, jak streszczanie tekstu, wyszukiwanie informacji z tekstu, sprawdzanie poprawności tekstu, maszynowe tłumaczenie tekstu i wielu innych. Niniejsza monografia zawiera przegląd metod analizy sentymentu dla dokumentów głównie anglojęzycznych, badanie efektywności wybranych metod analizy sentymentu w zastosowaniu do dokumentów polskojęzycznych, propozycje nowych metod, które mogą poprawić jakość klasyfikacji. W nowych propozycjach nacisk został położony na problemy klasyfikacji binarnej, niekorzystanie ze źródeł zewnętrznych, korzystanie w jak najmniejszym stopniu ze zbioru uczącego. Proponujemy przenieść ciężar klasyfikacji tekstów z obszernego zbioru uczącego na wyszukiwanie i analizowanie związków pomiędzy słowami tworzącymi dokument, a nawet grupami słów. Zaproponowana metoda ma prostą interpretację, może konkurować z metodami standardowymi oraz może być wykorzystana do innych problemów związanych z ustalaniem sentymentu tekstów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rola wiedzy w zarządzaniu współczesnymi organizacjami − funkcjonującymi w dynamicznej, złożonej, nieprzewidywalnej rzeczywistości globalnych rynków − jest bezdyskusyjna. Dzisiaj zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej w coraz większym stopniu zależy nie od tradycyjnych zasobów – jak praca, ziemia czy kapitał – ale właśnie od zasobów wiedzy. Zarówno w teorii, jak i w praktyce zarządzania rozwijane są koncepcje i metody zorientowane na identyfikację zasobów wiedzy w organizacji, intensyfikację procesów weryfikacji wiedzy organizacyjnej i jej rozwoju oraz na wykorzystanie wiedzy do zwiększania konkurencyjności organizacji. W prezentowanym tomie zawarto szesnaście opracowań, których autorzy – badacze z ośrodków naukowych z całego kraju oraz praktycy zarządzania − analizują znaczenie czynnika wiedzy dla współczesnych organizacji: ich funkcjonowania, rozwoju, osiągania przewagi konkurencyjnej i szeroko rozumianego sukcesu. Przedmiotem większości tekstów są takie koncepcje, metody i systemy zorientowane na wiedzę, jak: • metody zarządzania wiedzą, • systemy zarządzania wiedzą, • organizacja ucząca się i inteligentna, • zdolność uczenia się przedsiębiorstwa, • organizacja zwinna, • organizacja odporna na kryzys. Dominują teksty o charakterze empirycznym; w artykułach przytoczono badania zrealizowane w Polsce w organizacjach różniących się typem działalności, wielkością i formą własności, a także w klastrach.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej