Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(39)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
E-booki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(5)
Placówka
Planeta 11
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(36)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Tarczyński Waldemar
(3)
Jurek Witold
(2)
Mynarski Stefan (1935- )
(2)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Bera Ryszard
(1)
Czakowski Dariusz
(1)
Czyżewski Andrzej (1947- )
(1)
Davies Peter
(1)
Domagała Wiktoria
(1)
Frodyma Katarzyna (1978-)
(1)
Grablewski Krzysztof
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gąsior Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Hague Paul N
(1)
Ignasiak Edmund (1940-2003)
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jackson Peter
(1)
Jagielnicki Adam
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jaworski Tomasz
(1)
Jedynak Tomasz
(1)
Kalinowska-Sufinowicz Baha
(1)
Klonowska-Matynia Maria
(1)
Kobus-Ostrowska Dorota
(1)
Kornasiewicz Alicja
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Kowerski Mieczysław
(1)
Krause Ewa
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Ludwikowska Katarzyna
(1)
Malina Anna
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mruk Henryk
(1)
Oczki Jarosław (1972- )
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Opaliński Ireneusz
(1)
Pardey David
(1)
Pawlak Marek (1955- )
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przekota Grzegorz
(1)
Płonka Maria
(1)
Radlińska Kamila
(1)
Rembeza Jerzy
(1)
Sak-Skowron Monika
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Stanienda Jolanta
(1)
Szymańska Anita
(1)
Tarka Piotr
(1)
Tomaszewska Renata
(1)
Walesiak Marek (1957- )
(1)
Wróbel Justyna
(1)
Wójcik Cezary (1974- )
(1)
Łuniewska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(1)
Temat
Rynek pracy
(14)
Rynek
(12)
Rynek kapitałowy
(8)
Marketing
(6)
Bezrobocie
(4)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(4)
Giełda papierów wartościowych
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Polityka społeczna
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Aktywizacja zawodowa
(2)
Badania rynku
(2)
Decyzje
(2)
Ekonometria
(2)
Kobieta
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Pracodawcy
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Venture capital
(2)
Wykresy
(2)
Zatrudnienie
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Akcje (ekon.)
(1)
Anioły biznesu
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Crowdfunding
(1)
Czas pracy
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dzieci
(1)
Emerytura
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finansowanie
(1)
Gospodarka
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kredyt mieszkaniowy
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Modele matematyczne
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Młodzież
(1)
NEET
(1)
Nowy produkt
(1)
Odbiór społeczny
(1)
Optymalizacja
(1)
Patenty
(1)
Pieniądz
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polacy za granicą
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Płeć
(1)
Rodzina 500 plus (program rządowy)
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Rynek produktów rolnych
(1)
Rynek walutowy
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Samofinansowanie
(1)
Sezonowość
(1)
Spożycie
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Ubóstwo
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa (1991)
(1)
Upadłość
(1)
Wieś
(1)
Wynagrodzenia
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie cudzoziemców
(1)
Zatrudnienie wspomagane
(1)
Zatrudnienie za granicą
(1)
Związki zawodowe
(1)
Świadczenia społeczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje OECD
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Województwo kujawsko-pomorskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Raport z badań
(9)
Monografia
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
46 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Artykuły zawarte w niniejszym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazują obszary zastosowań badań marketingowych i wskazują na dużą złożoność rynku, postęp technologiczny oraz zwiększającą się liczbę dostępnych informacji, co sprawia, że istnieje potrzeba rozwijania kompetencji umożliwiających odnajdywanie właściwych danych i wiarygodnych informacji, użytecznych w procesach decyzyjnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty badań, w tym także metodyczne aspekty pomiaru skuteczności badań marketingowych w firmach. Główny cel rozprawy to identyfikacja i klasyfikacja kategorii uwarunkowań postulowanego modelu skuteczności badań marketingowych w ujęciu teoretycznym, a następnie konstrukcja empiryczno-operacyjnego modelu pomiarowego i przeprowadzenie analitycznej diagnozy uwarunkowań (w tym wyjaśnienie związków pomiędzy czynnikami i efektami badań wraz ze wskazaniem kluczowych determinant) skuteczności badań marketingowych w firmach w sferze organizacyjnej i metodologicznej. Na strukturę rozprawy składają się dwie główne części, z których pierwsza (rozdział 1) to rozważania o charakterze teoretycznym, wyjaśniającym i koncepcyjnym. Wiele kwestii terminologicznych związanych z problematyką skuteczności badań omówiono właśnie w tym rozdziale; jego treść nawiązuje do zagadnień najważniejszych z punktu widzenia podjętego problemu badawczego. Drugą część rozprawy (rozdziały 2, 3 i 4) stanowią głównie empiryczno-analityczne podstawy umożliwiające weryfikację problemów badawczych i hipotez stawianych w świetle postulowanego modelu konceptualnego skuteczności badań marketingowych. W tej części przedstawiono jednocześnie model operacyjny i metodologię prowadzonych badań empirycznych, zawarto też analizę wyników badań empirycznych oraz uwzględniono uogólniające wnioski, których opis kontynuowany jest w zakończeniu. Podsumowując, pierwsza część pracy przedstawia kluczowe założenia teoretyczne dotyczące istoty, funkcji i procesów badań marketingowych oraz zagadnienia nawiązujące do znaczenia skuteczności badań marketingowych w firmach. Ponadto zawiera ona autorską refleksję nad określonymi uwarunkowaniami skuteczności badań marketingowych. Druga część książki przedstawia wyniki badań empirycznych, na podstawie których zdiagnozowano problem skuteczności badań marketingowych w firmach. Do najważniejszych rezultatów pracy należy zaliczyć: skupienie uwagi na słabo ustrukturalizowanej i opisanej w literaturze krajowej i zagranicznej problematyce skuteczności badań marketingowych; zidentyfikowanie, klasyfikację, systematyzację uwarunkowań organizacyjno-metodologicznych i efektów badawczych; wskazanie najważniejszych determinant owej skuteczności; zaproponowanie i opracowanie modelu i metody pomiaru skuteczności badań marketingowych oraz diagnozę związków występujących pomiędzy poszczególnymi uwarunkowaniami i efektami skuteczności badań marketingowych na gruncie statystycznych analiz i zastosowanych modeli równań strukturalnych (SEM).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W artykułach zawartych w niniejszym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazano nowe obszary zastosowań badań marketingowych i wskazano na zwiększające się potrzeby informacyjne różnego typu pod-miotów decyzyjnych na współczesnym rynku oraz na wzrost znaczenia badań marketingowych w zarządzaniu. Autorzy artykułów umieszczonych w prezentowanej publikacji wskazują na dy¬lematy pomiaru jakości życia w relacji do zdrowia i związane z tym implikacje dla badań marketingowych. Zaprezentowana została również kategoria świadomości ekologicznej klientów w aspekcie jej pomiaru. Ponadto przedmiotem rozważań są metody i techniki badań marketingowych wykorzystywanych w kreowaniu innowacji na rynku żywności funkcjonalnej. Wskazano także na trudności w pozyskiwaniu informacji od konsumentów w przypadku innowacyjnych produktów żywnościowych. Autorzy prezentują również wyniki badania motywów uprawiania sportu i rekreacji ruchowej. […] Autorami artykułów umieszczonych w prezentowanym numerze są pracownicy wiodących uczelni ekonomicznych w Polsce, a także wydziałów ekonomicznych i zarządzania uniwersytetów oraz politechnik. Przekazując niniejszy numer czasopisma, wyrażamy przekonanie, że wyniki ba-dań i analiz prezentowane w artykułach będą interesujące zarówno dla pracowników naukowych, jak i menedżerów oraz pracowników agencji badawczych. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tytuł poświęcony jest teoretycznym i empirycznym pracom z zakresu ilościowych badań regionalnych, a zwłaszcza analiz i prognoz rozwoju gospodarczego oraz ocen koniunktury gospodarczej, przedsiębiorczości, innowacji, kapitału intelektualnego, rynku pracy na poziomie regionalnym a także współpracy międzyregionalnej i transgranicznej. W kwartalniku prezentowane są artykuły i komunikaty z badań z zastosowaniem metod analizy statystycznej, opracowywania badań ankietowych, modelowania ekonometrycznego, taksonomii, klasyfikacji oraz pozyskiwania wiedzy. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Tom poświęcony jest problematyce podziałów społecznych, ich przeobrażeń, uwarunkowań i konsekwencji. Główne wątki analiz prezentowane w tomie odnoszą się do przemian, jakim podlegają struktury współczesnych społeczeństw w pierwszej dekadzie XXI wieku, poddane oddziaływaniu procesów globalizacyjnych i transformacyjnych. Większość artykułów zamieszczonych w tomie charakteryzuje klasyczne podejście do analiz struktury społecznej oparte na próbach dobranych metodą losową. Analizy te dokumentują, iż współczesne społeczeństwa nadal mają strukturę warstwową, a teorie klasowe wciąż pozwalają nam wyjaśnić sposób, w jaki nierówności związane z produkcją i rynkiem, dostępem do edukacji i zasobów organizacyjnych, utrwalają stare i nowe nierówności w czasie. Procesy klasowe nie są jednak jedynymi czynnikami przyczyniającymi się do utrzymania i reprodukcji nierówności. Stąd badanie strukturalnych nierówności społecznych pozostaje wyzwaniem i jednym z głównych celów socjologicznych eksploracji. Teksty zamieszczone w tomie ilustrują różne podejścia stosowane przez badaczy dla wyjaśniania strukturalnych nierówności społecznych wraz z towarzyszącymi im wzorami przekonań i działań.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej