Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(89)
IBUK Libra
(13)
Forma i typ
Książki
(82)
Proza
(18)
E-booki
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Filmy i seriale
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(129)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(8)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Planeta 11
(24)
DGiOZ
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(15)
Filia nr 2
(5)
Filia nr 4
(4)
Filia nr 5
(14)
Filia nr 6
(8)
Filia nr 9
(8)
Filia nr 10
(17)
Filia nr 12
(14)
Filia nr 13
(11)
Filia nr 15
(6)
Filia nr 16
(6)
Filia nr 18
(13)
Biblioteka Astronomiczna
(1)
Filia nr 18 - podr.
(2)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Grabarek Joanna
(6)
Hawking Lucy (1969- )
(6)
Parsons Garry
(6)
Danowski Bartosz
(4)
Hawking Stephen (1942-2018)
(4)
Galfard Christophe
(3)
Wojtuszkiewicz Krzysztof
(3)
Bremer Aleksander
(2)
Brown Dan (1964- )
(2)
Cieślak Piotr
(2)
Dickins Rosie
(2)
Górska Elżbieta
(2)
Hawking Stephen William (1942-2018)
(2)
Kietzman Krzysztof
(2)
Leszczyński Andrzej (tłumacz)
(2)
Malicka Magdalena
(2)
Nielsen Shaw
(2)
Nowocińska-Kwiatkowska Anna
(2)
Pash Adam
(2)
Regucki Dariusz
(2)
Sillis Benjamin
(2)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(2)
Sławik Mirosław
(2)
Trapani Gina (1975- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Ewa
(1)
Adler-Olsen Jussi (1950- )
(1)
Allman Howard
(1)
Amsterdamski Piotr (1955-2008)
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Angart Leo
(1)
Bartkowiak Anna (1930- )
(1)
Bartoszewicz-Fabiańska Bożena
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bielec Ewa
(1)
Bielec Janusz
(1)
Blachura Marta
(1)
Bogumił Maksymilian (1989- )
(1)
Bojanowska-Frydrysiak Zofia
(1)
Born Günter (1955- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Broniak Marcin
(1)
Brown Ian
(1)
Bucki Lisa
(1)
Bunsch Jacek
(1)
Burton Anna
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cardona José
(1)
Cash Hilarie
(1)
Cegielski Kazimierz
(1)
Chabiński Adam
(1)
Chaloner Paul "Redeye"
(1)
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Chamerska Ksenia
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Chocholska Paulina
(1)
Chudzicki Mariusz
(1)
Cichawa Paweł
(1)
Claybourne Anna
(1)
Coleman Michael
(1)
Cymbrykiewicz Joanna (1976- )
(1)
Czarnocka Patrycja
(1)
De Kemmeter Philippe
(1)
Dec Zdzisław
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Flynn Jennifer
(1)
Ganczarska Gabriela
(1)
Gawrysiak Piotr
(1)
Giaro Tomasz (1951- )
(1)
Ginalski Robert
(1)
Gliński Wiesław
(1)
Gomoliński Piotr
(1)
Gookin Dan
(1)
Graham Paul
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Greenleaf Paul
(1)
Guerreshi Cesare
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Haraszewski Piotr
(1)
Heinburg Kasia
(1)
Hennel Andrzej
(1)
Hoffman Lisa C
(1)
Janczewski Krzysztof
(1)
Janiszewska Kamila
(1)
Janowska Maria
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jońca Rafał
(1)
Józefiok Adam
(1)
Kamińska Alina (1967- )
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kinkoph Sherry
(1)
Kisielewicz Tomasz
(1)
Komosa Andrzej
(1)
Konieczny Robert
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kowalczyk Marcin (1978- )
(1)
Krzymowski Bogdan
(1)
Kuźma Mirosław
(1)
Leksemu
(1)
Leonardi Antonio
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(10)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(102)
Język
polski
(102)
Odbiorca
Dzieci
(15)
9-13 lat
(10)
6-8 lat
(5)
Szkoły wyższe
(4)
0-5 lat
(3)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura angielska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Film polski
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Komputery
(65)
Uzależnienie od komputera
(13)
Internet
(10)
Badania naukowe
(5)
Gracze komputerowi
(5)
Wszechświat
(5)
Chłopcy
(4)
Gry komputerowe
(4)
Informatyka
(4)
Dzieci
(3)
Galaktyki
(3)
Loty kosmiczne
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Bezpieczeństwo
(2)
Czytanie sylabowe
(2)
Dzień Dziecka (1 czerwca)
(2)
Grzybobranie
(2)
Istoty pozaziemskie
(2)
Kosmologia
(2)
Kryptologia
(2)
Media społecznościowe
(2)
Pisanie na komputerze
(2)
Podróże
(2)
Podróże w czasie
(2)
Policjanci
(2)
Programowanie (informat.)
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Psy
(2)
Rodzina
(2)
Smartfon
(2)
Sporty wirtualne
(2)
Szyfry
(2)
Urządzenia zewnętrzne komputerów
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Algorytmy
(1)
Algorytmy kwantowe
(1)
Alkoholizm
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Astronauci
(1)
Biblioteki
(1)
Biurowość
(1)
Branża gamingowa
(1)
Budownictwo
(1)
Bóstwa
(1)
Carl Mørck (postać fikcyjna)
(1)
Ciepło
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dziennikarze
(1)
Edytory tekstu
(1)
Elektrotechnika
(1)
Ergonomia
(1)
Etyka
(1)
Finanse
(1)
Flotacja
(1)
Gimnastyka lecznicza
(1)
Gry on-line
(1)
Interfejs mózg-komputer
(1)
Izolacje cieplne
(1)
Języki programowania
(1)
Kanalizacja
(1)
Kobieta
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Komputery kwantowe
(1)
Komputeryzacja
(1)
Konflikt międzynarodowy
(1)
Kręgosłup
(1)
Matematyka
(1)
Materiały budowlane
(1)
Małe miasto
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Notebooki
(1)
Oczyszczalnia ścieków
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Oko
(1)
Osoby uzależnione od gier komputerowych
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pamięć autobiograficzna
(1)
Pingwiny
(1)
Pisarze
(1)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(1)
Praca
(1)
Pracoholizm
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Python
(1)
Rażenie prądem elektrycznym
(1)
Rodzice
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Dania
(1)
Europa
(1)
Irak
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Powieść
(10)
Poradnik
(9)
Fantastyka
(5)
Powieść przygodowa
(5)
Wydawnictwa popularne
(5)
Film edukacyjny
(4)
Opracowanie
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Film fabularny
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2)
Broszura
(1)
Encyklopedia
(1)
Film dokumentalny
(1)
Gry komputerowe
(1)
Kryminał
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Science fiction
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Hobby i czas wolny
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
102 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Współcześni Poeci Piszą dla Dzieci)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doba może mieć więcej niż 24 godziny! Co za czasy! Zewsząd słychać, że komputery wspomagają nas we wszelkich dziedzinach życia, na każdym kroku czekają nas ułatwienia, a my mimo wszystko pracujemy coraz więcej. Oczywiście nie należy mylić ilości z wydajnością! Jak sobie z tym poradzić? Jak zapanować nad natłokiem zadań i obowiązków? I - co najważniejsze - jak wykonać więcej (oraz lepiej) zadań w tym samym czasie?Myślisz, że to niemożliwe??? Z tą książką jest to w zasięgu Twoich rąk! Znajdziesz w niej dziesiątki genialnych sposobów, które pozwolą Ci efektywniej wykorzystać czas spędzony przed komputerem. Ile czasu codziennie tracisz na wyszukiwanie danych, plików oraz kontaktów? Prawda, że dużo? Nie musi tak być! Poznaj najlepsze skróty klawiszowe, dobre rady w kwestii korzystania z poczty elektronicznej oraz metody na zabezpieczenie swoich danych. Sięgnij po tę książkę, a odkryjesz, że dzień może być dłuższy! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komputer (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komputery (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja może być wykorzystywana jako podstawowy podręcznik w nauczaniu historii informatyki na poziomie akademickim. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do wykładów wprowadzających na kierunkach informatycznych oraz wykładów poświęconych problematyce rozwoju społeczeństwa informacyjnego, informacji naukowej i bibliologii. Pomimo iż książka nie jest pomyślana jako publikacja popularnonaukowa, może także znaleźć czytelników poza środowiskiem akademickim, wśród osób zainteresowanych historią i rozwojem nowoczesnych technologii ICT i ich wpływem na rozwój społeczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samouczek za Dychę dla "Dinozaurów" : (seniorów młodych duchem i z poczuciem humoru))
Forma i typ
Gatunek
W tej książce omówimy tylko podstawowe pojęcia komputerowe, pomożemy Ci zrobić pierwsze kroki w Windows, napisać krótki tekst i przedstawimy podstawowe kategorie programów komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
George i niezniszczalny kod / Lucy i Stephen Hawking ; ilustrował Garry Parsons ; przełożyła Joanna B. Grabarek. - Wydanie I. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2020. - 390, [1] strona, [24] strony tablic : ilustracje ; 22 cm.
George i Annie wyruszają w kosmiczną podróż, aby ocalić Wszechświat. Na świecie zaczynają się dziać naprawdę dziwne rzeczy. Banki rozdają pieniądze, sklepy nie mogą pobierać opłat za swoje produkty i ludzie mają jedzenie za darmo, a samoloty nie chcą latać. Wygląda na to, że ktoś włamał się do wszystkich największych i najlepszych komputerów świata. Aby dowiedzieć się, kto za tym wszystkim stoi, George i jego najlepsza przyjaciółka Annie muszą wybrać się w kosmos dużo dalej niż kiedykolwiek wcześniej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
George i niezniszczalny kod / Lucy i Stephen Hawking ; ilustrował Garry Parsons ; przełożyła Joanna B. Grabarek. - Wydanie I w tej edycji. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2020. - 390, [1] strona, [24] strony tablic : ilustracje ; 22 cm.
George i Annie wyruszają w kosmiczną podróż, aby ocalić Wszechświat. Na świecie zaczynają się dziać naprawdę dziwne rzeczy. Banki rozdają pieniądze, sklepy nie mogą pobierać opłat za swoje produkty i ludzie mają jedzenie za darmo, a samoloty nie chcą latać. Wygląda na to, że ktoś włamał się do wszystkich największych i najlepszych komputerów świata. Aby dowiedzieć się, kto za tym wszystkim stoi, George i jego najlepsza przyjaciółka Annie muszą wybrać się w kosmos dużo dalej niż kiedykolwiek wcześniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputer Sterna / Robert M. Rynkowski. - Warszawa : :Dwukropek, copyright 2022. - 350, [1] strona ; 21 cm.
Kontynuacja powieści Szczęśliwy zegar z Freiburga.
Kasia, Karol i Jolaka jadą do Warszawy, by wziąć udział w Szalonych Dniach Muzyki. Tam poznają Baśkę, genialną pianistkę i laureatkę zawodów informatycznych. Z kolei brat Baśki Lord Jahnky jest gwiazdą TikToka i słynnym influencerem. Chłopak zaimponuje Kasi, czym oczywiście rozzłości Karola. Na domiar złego Baśka nagle zniknie. Wiele wskazuje na to, że została porwana. Lecz kiedy przyjaciele zaczną jej szukać, okaże się, że nic nie jest takie, jakie się wydaje, a skomplikowane śledztwo doprowadzi młodych detektywów do człowieka z dredami, tajemniczego biznesmena i… genialnego wynalazcy z XIX wieku Abrahama Sterna oraz skonstruowanej przez niego maszyny liczącej. Czy „komputer” Sterna przetrwał do naszych czasów? I czy jest czymś więcej niż tylko muzealnym eksponatem? Czy internet powinien być tylko miejscem rozrywki? Co się stanie, jeśli zostanie stworzony samoświadomy komputer? To trzymająca w napięciu książka o przyjaźni i niebezpieczeństwach internetowej popularności, o poszukiwaniu przodków, niedocenionym naukowcu i relacjach z najbliższymi. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputer otwiera serię książek przygotowanych z myślą o seniorach oraz osobach w średnim wieku, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z komputerami, notebookami czy internetem. Autorem wszystkich książek jest Günter Born, niemiecki popularyzator nowoczesnych technologii wśród osób starszych, który nawet trudne zagadnienia potrafi wyjaśnić w prosty i przystępny sposób. W Polsce, w ostatnich latach systematycznie przybywa osób po 50 roku życia, uczących się korzystać z komputera, jednakże w porównaniu z innymi krajami Europy liczba ta jest wciąż zbyt niska. Z pomocą tych książek rozpoczęcie pracy z komputerem stanie się bardzo proste! Otworzy się przed Państwem wiele nowych możliwości. Krok po kroku nauczycie się posługiwania myszą oraz Windowsem. Wkrótce będziecie w stanie pisać listy oraz wysyłać wiadomości e-mail. Poznacie podstawy obróbki zdjęć na komputerze PC oraz dowiecie się jak nagrywać płyty CD.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Książka z Okienkami)
Otwórz okienka, a przekonasz się, jakie tajemnice skrywa wnętrze komputera. W prosty, przystępny sposób zapoznasz się z podstawowymi podzespołami komputera i dowiesz się, że o jego działaniu decydują rozmaite języki programowania. Przekonaj się, co robią programiści. Napisz prostą aplikację Poznaj najważniejsze daty. Zajrzyj do wnętrza komputera. Dowiedz się, jak myśli komputer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka zabawka (1 egz.)
Książka
W koszyku
George bardzo się zasmucił na wieść, że jego przyjaciółka Annie i jej ojciec przeprowadzają się do Stanów Zjednoczonych, gdzie Eric ma rozpocząć nową pracę przy programie lotów kosmicznych- będzie szukać oznak życia we Wszechświecie. Na szczęście rozłąka nie trwa zbyt długo. Kiedy dziewczynka stwierdza, że kontaktują się z nią kosmici, by przekazać jej ostrzeżenie, George rusza na pomoc. On, Annie, superinteligentny komputer Kosmos i Emmett, nowy irytujący kolega, udają się na poszukiwanie kosmicznego skarbu po całej Galaktyce i nie tylko. Lucy Hawking dzięki doświadczeniu, jakie zyskała podczas lotów w stanie nieważkości , i wywiadom z astronautami doskonale oddała realia programu lotów kosmicznych . Książka zawiera dodatkowo eseje Stephena Hawkinga oraz jego kolegów fizyków o najnowszych teoriach podróży po Wszechświecie. [powyższy opis pochodzi od wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : Rozdział I - Patologie seksualne w cyberświecie (Cyberpornografia, 3. Cyberpedofilia, uwodzenie dzieci w sieci (grooming), Uzależnienie od cybernetycznego seksu) ; Rozdział II - Prześladowanie przy użyciu technologii komunikacyjnych (Wyjaśnienie podstawowych pojęć, Rodzaje i typy agresji elektronicznej, Powody stosowania cyberprzemocy, Skutki cyberprzemocy) ; Rozdział III - Obsesyjne granie w gry komputerowe (Historia gier komputerowych, Pojęcie gier komputerowych, Rodzaje gier komputerowych, Pozytywne aspekty grania w gry komputerowe, Negatywne konsekwencje grania w gry komputerowe) ; Rozdział IV - Nierówności społeczne w korzystaniu z nowych technologii komunikacyjnych (Pojęcie wykluczenia społecznego, Badania dotyczące wykluczenia cyfrowego, Zalety dostępu do sieci i skutki wykluczenia cyfrowego, Zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu) ; Rozdział V - Bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni (Bezpieczeństwo dzieci w cyberświecie, Działania Unii Europejskiej w zakresie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni) ; Rozdział VI - Wybrane problemy pedagogiczne cyberstalkingu (Wyjaśnienie podstawowych pojęć - stalking, cyberstalking, Badania dotyczące stalkingu, cyberstalkingu, Charakterystyka cyberstalkerów, Skutki cyberstalkingu, Sposoby zapobiegania zjawisku, Prawne aspekty cyberstalkingu) ; Rozdział VII - Uzależnienie od komputera, Internetu, relacji w sieci (Pojęcie uzależnienia od komputera, Internetu, Swoistość uzależnienia od komputera i Internetu, Uzależnienie od cybernetycznych relacji, Skutki uzależnienia od cyberprzestrzeni, Diagnoza i profilaktyka uzależnienia od cyberprzestrzeni) ; Rozdział VIII - Cyberprzestępczość jako współczesny problem pedagogiczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : Muza, 2015. - 254, [2] s. ; 20 cm.
(Drogowskazy)
Forma i typ
Gatunek
Instytucja: Muza
"OCD-10" - to nie jest nazwa kolejnej gry komputerowej, ale numer klasyfikacyjny na międzynarodowej liście chorób, za jaką uznano uzależnienie od grania. Może ono wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych. Co ma więc zrobić rodzic, gdy z pokoju dziecka kolejną godzinę dobiega klikanie myszką, a kiedy tam wchodzi, widzi tylko plecy latorośli zgarbione nad klawiaturą? Przeczytać tę książkę. I dać ją do przeczytania swojemu uzależnionemu dziecku. Jej autor, Krzysztof Piersa, nie jest psychologiem, czy pedagogiem. Jest praktykiem. Młodym człowiekiem, który od piątego roku życia nałogowo grał w gry. I tak przez dwadzieścia lat, aż zorientował się, że w ten sposób może tylko przegrać swoje życie; dosłownie i w przenośni. Zaczął walczyć z uzależnieniem od komputera i wygrał, ale nie była to łatwa droga. Dlatego swoim doświadczeniem dzieli się z innymi, by poszli już przetartym szlakiem. Dzięki tej książce osoba uzależniona od gier stanie twarzą w twarz z samym sobą. Autor bez owijania w bawełnę mówi: jeśli jesteś taki, jak ja jeszcze kilka lat temu, to masz poważny problem. A uświadomienie sobie uzależnienia i chęć, aby z nim zerwać, to podstawa powrotu do zdrowia. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Uzależnienia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Uzależnienia (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Audiobook
CD
W koszyku
Cyfrowa twierdza / Dan Brown ; z języka angielskiego przełożył Paweł Cichawa. - Katowice : Wydawnictwo Sonia Draga, 2015. - 1 płyta audio (CD) (12 godz. 32 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Zanim powstała bijąca rekordy popularności, sprzedawana w dziesiątkach milionów egzemplarzy powieść Kod Leonarda da Vinci, Dan Brown wziął na warsztat najpotężniejszą instytucję wywiadowczą świata - Agencję Bezpieczeństwa Narodowego (NSA) - ściśle tajną agendę rządową po wielekroć potężniejszą od CIA. Gdy należący do NSA superkomputer napotyka na tajemniczy szyfr, którego nie potrafi złamać, wicedyrektor agencji wzywa na pomoc szefową Wydziału Kryptologii, błyskotliwą i piękną matematyczkę, Susan Fletcher. Po kilku godzinach poszukiwań odkrywa ona coś, co wywoła wstrząs na najwyższych szczeblach władzy. Agencja Bezpieczeństwa Narodowego otrzymuje ultimatum: albo ujawni swój sekret, albo działania amerykańskiego wywiadu zostaną sparaliżowane po upublicznieniu algorytmu szyfrującego napisanego w tak genialny sposób, że nie da się go złamać. Rzucona w wir kłamstw i tajemnic Susan z całych sił walczy, żeby ocalić agencję, ponieważ szczerze wierzy w jej misję. Jeśli nie uda się na czas rozwiązać zagadki genialnego informatyka, który rzucił wyzwanie władzom Stanów Zjednoczonych, to stworzony przez niego algorytm zniszczy równowagę sił - na zawsze. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - K/S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM/S (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej