Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(28)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Planeta 11
(12)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 9
(2)
Filia nr 10
(10)
Filia nr 12
(3)
Filia nr 13
(5)
Filia nr 18
(2)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Garliński Wiktor
(5)
Wainewright Max
(5)
Jońca Rafał
(3)
Lis Marcin
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Anacki Krzysztof
(1)
Bochenek Adam
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Broma Paulina
(1)
Castro Elizabeth
(1)
Cendrowska Dorota
(1)
Cornell Gary
(1)
Cowell John
(1)
Czogalik Bogdan
(1)
Davis Stephen R. (1956- )
(1)
Eckel Bruce
(1)
Evamy Michael
(1)
Freeze Wayne
(1)
Fryz Łukasz
(1)
Gerner Jason (1978- )
(1)
Glass Michael K
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Goodman Danny
(1)
Gwiz Ewa
(1)
Holmes James
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Houser Sophie
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Kobalczyk Szymon
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Krępski Artur
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Le Scouarnec Yann
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Liukas Linda
(1)
Missala Marek
(1)
Najman Marta
(1)
Naramore Elizabeth
(1)
Niemira Karolina
(1)
Norton Peter [ i in.]
(1)
Nowak Adrian
(1)
Pałczyński Marek
(1)
Pełka Piotr
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Ritchie Dennis M. (1941-2011)
(1)
Rzepniewska Magdalena
(1)
Schildt Herbert
(1)
Stelting Stephen
(1)
Sternik Michał
(1)
Stolz Jeremy
(1)
Synak Piotr
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(14)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
Programiści
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Java (język programowania)
(8)
Języki programowania
(7)
Programowanie (informat.)
(7)
Scratch (język programowania)
(6)
Gry komputerowe
(4)
HTML
(4)
LOGO (język programowania)
(4)
Programowanie (informatyka)
(4)
Informatyka
(3)
JavaScript
(2)
Python (informat.)
(2)
XHTML (język programowania)
(2)
Apache (serwer HTTP)
(1)
Baltie
(1)
Bazy danych
(1)
C (język programowania)
(1)
C++ (język programowania)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gonzales, Andrea
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Houser, Sophie
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Komputery
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Microsoft Visual Basic 6 (język programowania)
(1)
Minecraft
(1)
MySQL (program komputerowy)
(1)
PASCAL (język programowania)
(1)
PHP 5 (język programowania)
(1)
Programiści
(1)
Programowanie funkcyjne (informatyka)
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Python
(1)
Python (język programowania)
(1)
Ruby (język programowania)
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Publikacje dla dzieci
(6)
Komiks
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Historia
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Java / Marcin Lis. - Wyd. 2. - Gliwice : "Helion", cop. 2006. - 186 s.; 22 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Java / Marcin Lis. - Gliwice : "Helion", cop. 2002. - 163 s. : il. ; 24 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ / Stephen R. Davis ; przekład: Michał Sternik. - Wydanie VII. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 460 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy średnio zaawansowanym programistą, który chce doszlifować swoje umiejętności, dzięki C++ dla bystrzaków możesz zostać sprawnym programistą. Ten podręcznik, zaktualizowany, uwzględniający zmiany z rozszerzenia do języka C++ z 2014 roku, pomoże Ci zrozumieć klasy, dziedziczenie, pokaże, jak sprawić, by Twój program wykonywał się w sposób bezpieczny - i wiele więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. [helion.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komputery (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua; Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta; Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania; Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych; Elementy matematyki Rozwiązanie każdego zadania. [helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po prostu HTML, XHTML i CSS / Elizabeth Castro ; [tł. Piotr Rajca]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. - 511 s., [2] s. tabl. : il. kolor. ; 23 cm.
Najpopularniejsza w Polsce książka o HTML - u, która doczekała się już trzech edycji. Zawiera w sobie najważniejsze informacje niezbędne webmasterom opracowującym strony internetowe dedykowane urządzeniom przenośnym. [www.lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co stoi za niezmienną popularnością logo opartych na kwadratach, okręgach czy piśmie odręcznym? Jakie jest znaczenie motywu góry, gwiazdy czy pionowych pasów dla różnych sektorów przemysłu? Dlaczego niektóre marki pomijają w swoich logo słowa? Na te i inne pytania próbuje odpowiedzieć niniejsza książka, przydatna jako źródło inspiracji dla projektantów oraz przewodnik-informator po istniejących logo. Publikacja przedstawia zarówno nowe, najbardziej znane i używane obecnie na świecie znaki identyfikacji wizualnej, jak i te klasyczne, funkcjonujące od lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drogi Czytelniku, właśnie trzymasz w rękach nowe wydanie książki zaliczanej do klasyki literatury informatycznej. Napisana przez autorów języka ANSI C w najlepszy możliwy sposób przedstawia arkana tego języka. A co można powiedzieć o samym języku? To też klasyka. To język wymagający systematyczności i skupienia, ale dający w zamian wiele możliwości i świetne wyniki. To najczęściej nauczany język programowania - jego znajomość stanowi znakomity fundament do poznania kolejnych, bardziej złożonych języków. Mimo swojego zaawansowanego wieku jest on ceniony i w wielu dziedzinach wciąż niezastąpiony. Dzięki tej książce zdobędziesz kompletną wiedzę na temat języka C. Poznasz wszystkie dostępne typy, operatory i wyrażenia. Nauczysz się sterować wykonywaniem programu oraz wykorzystywać funkcje. Ponadto dogłębnie poznasz coś, co sprawia początkującym programistom najwięcej problemów - wskaźniki. Następnie zapoznasz się także z funkcjami wejścia i wyjścia. Dowiesz się, jak uzyskać dostęp do plików, formatować dane wyjściowe oraz obsługiwać błędy. Książka ta jest bogata w przykłady, a każdy z nich został przetestowany przez autorów. Język ANSI C. Programowanie. Wydanie II to niezastąpiona pozycja na półce każdego studenta informatyki, pasjonata programowania i zawodowca. Wraz z książką został wydany zeszyt zawierający rozwiązania do wszystkich zawartych w niej ćwiczeń. Zmienne i wyrażenia arytmetyczne w języku C Kompilowanie kodu Wykorzystanie preprocesora języka C Typy i operatory Metody sterowania wykonywaniem programu Wykorzystanie funkcji Struktura programu Zasada działania wskaźników Struktury danych Operacje wejścia i wyjścia Zastosowanie rekurencji Poznaj tajniki języka C! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Hello Ruby" to niezwykła książka o programowaniu dla dzieci w wieku 4-8 lat, która poprzez zabawę wprowadzi je w fascynujący świat technologii. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Nie jest podręcznikiem uczącym konkretnego języka programowania, ale pomaga rozwijać umiejętności, które przydadzą się w przyszłości każdemu młodemu programiście. Książka składa się z dwóch części: pięknie ilustrowanego opowiadania o przygodach Ruby i jej przyjaciół oraz zestawu ćwiczeń. Zadania przedstawią w praktyce problemy ze świata kodowania: jak stworzyć algorytm (mycia zębów), jak rozpoznać wzór (obrazków na tapecie), jak ułożyć pętlę (figur tanecznych), czy też jak szukać błędu w instrukcji (przygotowania kąpieli). Dzięki nim mali programiści rozwiną swoje umiejętności, przy okazji świetnie się bawiąc!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ne/Rozmaitości (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Visual Basic 6 : programowanie baz danych : biblia / Wayne Freeze ; tł. Bogdan Czogalik. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2001. - 671 s. : rys., tab. ; 25 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
W niniejszej książce autor omawia narzędzia i techniki stosowane w programowaniu baz danych, wskazując te, które skracają wykonywanie różnych zadań.[okł.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Superkoderki” to historia Andy i Sophie. Dziewczyny poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie stworzyły zgrany duet i wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami! Książka ukazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. [superkoderki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nastolatki (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Programmer to Programmer)
Tworzenie dynamicznych witryn WWW za pomocą technologii open source Zainstaluj i skonfiguruj serwery oraz narzędzia Połącz aplikację internetową z bazą danych Napisz samodzielnie system zarządzania treścią witryny PHP, Apache i MySQL to najpopularniejsze obecnie technologie służące do tworzenia i udostępniania w sieci dynamicznych witryn WWW. Łączy je jedna wspólna cecha -- wszystkie dostępne są na licencji open source, co oznacza, że korzystanie z nich nie wiąże się z żadnymi opłatami. PHP to język programowania służący do pisania aplikacji internetowych, MySQL to baza danych, która przechowuje informacje wyświetlane na stronach, a Apache to serwer WWW, dzięki któremu witryny te dostępne są w internecie. Za pomocą tych narzędzi tworzone są portale, sklepy internetowe, fora dyskusyjne i inne strony, z których codziennie korzystają dziesiątki tysięcy użytkowników sieci. "PHP5, Apache i MySQL. Od podstaw" to podręcznik dla tych użytkowników, którzy chcą poznać sposoby tworzenia dynamicznych witryn WWW w oparciu o te technologie. Przedstawia zasady pisania aplikacji internetowych, stosowania w nich formularzy z mechanizmem weryfikacji poprawności wpisanych danych, łączenia aplikacji z bazą danych i modyfikowania elementów graficznych za pomocą PHP. Opisano tu także sposoby przechowywania danych użytkownika w plikach cookie, mechanizmy wysyłania poczty elektronicznej, obsługi błędów i ograniczania dostępu do określonych obszarów witryny za pomocą nazwy użytkownika i hasła. Każde zagadnienie zaprezentowano na rzeczywistych przykładach dynamicznych witryn WWW. Instalacja i konfiguracja Apache, PHP i MySQL-a Podstawowe elementy języka PHP Komunikacja z bazą danych Wyświetlanie oraz modyfikowanie danych Obsługa formularzy i weryfikacja poprawności wpisów Korzystanie z elementów graficznych i zastosowanie biblioteki GD Obsługa błędów Komunikacja za pomocą poczty elektronicznej Mechanizmy logowania i personalizacji serwisu System zarządzania treścią serwisu WWW Lista mailingowa i forum dyskusyjne Elementy sklepu internetowego Analiza ruchu w witrynie WWW za pomocą statystyk. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Programowanie (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Czasopismo naukowe „Prace Instytutu Elektrotechniki” jest wydawnictwem nieperiodycznym ukazującym się od 1951 r. Zawiera artykuły oryginalne, oparte na wykonanych w Instytucie Elektrotechniki badaniach tak teoretycznych jak i doświadczalnych, oraz prace habilitacyjne i skrócone prace doktorskie. Na łamach "PRAC IEL" goszczą również autorzy spoza Instytutu – z kraju i zagranicy. W ciągu roku ukazuje się od 4 do 6 zeszytów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej