Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Planeta 11
(22)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(13)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 10
(2)
Filia nr 13
(1)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(3)
Multicentrum - podr.
(5)
Autor
Alexander Michael (1972- )
(2)
Chavez Conrad
(2)
Cieślak Piotr
(2)
Esteras Santiago Remacha
(2)
Faulkner Andrew
(2)
Gilner Jadwiga
(2)
Gurbiel Ewa
(2)
Jędrzejek Małgorzata
(2)
Lis Marcin
(2)
Sternik Michał
(2)
Walkenbach John (1952- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Banachowicz Mariusz
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Biolik Leszek (1965- )
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Born Gunter (1955- )
(1)
Boyce Jim (1958- )
(1)
Broniak Marcin
(1)
Bąk Adam
(1)
Calvert Sheena
(1)
Casey Anoki
(1)
Chrzanowski Tomasz
(1)
Dabner David
(1)
Davis Stephen R. (1956- )
(1)
Dubrawski Albert
(1)
Dubrawski Andrzej
(1)
Durka Piotr Jerzy
(1)
Duszczyk Krzysztof
(1)
Forysiak Joanna
(1)
Gerner Jason (1978- )
(1)
Glass Michael K
(1)
Gogołek Włodzimierz
(1)
Gonzáles-Miranda Elena (1962- )
(1)
Gronkowski Jerzy
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górnowicz Ryszard
(1)
Hermanowska Grażyna
(1)
Hermanowski Wojciech
(1)
Jagaciak Konrad
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jaskulski Andrzej
(1)
Jochemczyk Wanda
(1)
Jońca Rafał
(1)
Kamiński Bogdan (informatyka)
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Koba Grażyna
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kowalczyk Grzegorz
(1)
Kozubek Tomasz
(1)
Kołodziejczak Tomasz (1967- )
(1)
Krawczyński Edward
(1)
Kusleika Dick
(1)
Kęska Michał
(1)
Lachowski Lech
(1)
Lambert Joan
(1)
Le Scouarnec Yann
(1)
Marz Nathan
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Mirecka Ewa
(1)
Naramore Elizabeth
(1)
Niemira Karolina
(1)
Otman Gabriel
(1)
Pawlik Marcin (budownictwo)
(1)
Pikoń Andrzej
(1)
Pracki Piotr
(1)
Przebindowski Artur (1967- )
(1)
Płoszajski Grzegorz
(1)
Quindós Tania (1986- )
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Ritchie Dennis M. (1941-2011)
(1)
Schmuller Joseph
(1)
Shapiro Jeffrey R
(1)
Stolz Jeremy
(1)
Sysło Maciej Marek (1945- )
(1)
Szafrański Mariusz
(1)
Talaga Zbigniew (informatyka)
(1)
Tańska Halina
(1)
Tidrow Rob
(1)
Warren James (programista)
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Wilk Maria (informatyka)
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Wojciechowski Krzysztof (1947-2020)
(1)
Yan Song Y
(1)
Zarzycki Piotr
(1)
Zieliński Bogdan
(1)
Zieliński Jarosław
(1)
Zimek Roland
(1)
Świderska Alika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(46)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(46)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Programiści
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Graficy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Informatyka
(26)
Programy graficzne
(4)
Arkusz kalkulacyjny
(3)
Excel
(3)
Język angielski
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
AutoCAD
(2)
Gry komputerowe
(2)
Java (język programowania)
(2)
Photoshop
(2)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(2)
Visual Basic
(2)
Analiza systemowa
(1)
Apache (serwer HTTP)
(1)
Baltie
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Budownictwo inteligentne
(1)
C (język programowania)
(1)
C++ (język programowania)
(1)
CorelDRAW
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Ikona (informatyka)
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Internet
(1)
Kreatywność
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Minecraft
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
MySQL (program komputerowy)
(1)
Obsługa i eksploatacja
(1)
Oświetlenie
(1)
PHP 5 (język programowania)
(1)
Piktogram
(1)
PowerPoint
(1)
Programowanie funkcyjne (informatyka)
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rysunek techniczny
(1)
Scratch (język programowania)
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Teoria liczb
(1)
Windows 8
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(42)
Podręczniki dla dzieci
(2)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(21)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ang (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ang (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java / Marcin Lis. - Wyd. 2. - Gliwice : "Helion", cop. 2006. - 186 s.; 22 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Java / Marcin Lis. - Gliwice : "Helion", cop. 2002. - 163 s. : il. ; 24 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, pomyślana jako podręcznik, adresowana jest do wszystkich, również do nauczycieli, którzy uczą języka angielskiego lub informatyki.[okł.].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ang (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Języki obce (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Podręcznik zawiera podstawowe wiadomości z zakresu edukacji komputerowej, dostosowane do możliwości psychofizycznych uczniów, oraz ćwiczenia do wykonywania w kartach pracy, na płycie CD lub we wskazanym programie komputerowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Podręcznik zawiera podstawowe wiadomości z zakresu edukacji komputerowej, dostosowane do możliwości psychofizycznych uczniów, oraz ćwiczenia do wykonywania w kartach pracy, na płycie CD lub we wskazanym programie komputerowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (2 egz.)
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI: Przedmowa , 1. Proces projektowania oświetlenia, 2. Planowanie, 3. Kryteria projektowania oświetlenia, 4. Strategie oświetleniowe, 5. Obliczenia oświetleniowe, 6. Komputerowe wspomaganie projektowania oświetlania, 7. Przykładowe projekty oświetlenia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ / Stephen R. Davis ; przekład: Michał Sternik. - Wydanie VII. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 460 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy średnio zaawansowanym programistą, który chce doszlifować swoje umiejętności, dzięki C++ dla bystrzaków możesz zostać sprawnym programistą. Ten podręcznik, zaktualizowany, uwzględniający zmiany z rozszerzenia do języka C++ z 2014 roku, pomoże Ci zrozumieć klasy, dziedziczenie, pokaże, jak sprawić, by Twój program wykonywał się w sposób bezpieczny - i wiele więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Szkoła projektowania graficznego” to podstawowy kurs z tej dziedziny, przeznaczony dla projektantów graficznych pracujących w wydawnictwach, w filmie i zajmujących się mediami cyfrowymi. Praktyczne porady obejmują wszystkie aspekty projektowania graficznego – od zagadnień fundamentalnych do opracowywania oryginalnych pomysłów i tworzenia gotowych projektów graficznych. Przykłady zaczerpnięte zostały z różnorodnych mediów – mediów cyfrowych, witryn internetowych, czasopism, książek i zbioru form identyfikacji wizualnej firm. Zawiera liczne ćwiczenia, instrukcje dla studentów i pokazuje pracę nad rzeczywiście zrealizowanymi projektami. Szóste, poprawione wydanie prezentuje konkretne porady, w jaki sposób przystosowywać prace do różnych form projektowych, w tym także informacje o cyfrowych technikach. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieciaki na start! : programowanie dla najmłodszych / Konrad Jagaciak. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 95 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik. Może nim być ta książka! Prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi Cię, młody programisto, w świat informatyki. Opanujesz niezbędne podstawy, zrozumiesz, jak działają algorytmy, dowiesz się, jakie narzędzia umożliwią Ci pisanie kodu, a także nauczysz się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Przekonaj się, że to nic trudnego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua; Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta; Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania; Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych; Elementy matematyki Rozwiązanie każdego zadania. [helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Książka
W koszyku
Adobe Photoshop CC/CC PL / Andrew Faulkner, Conrad Chavez ; [tłumaczenie Zbigniew Waśko]. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 392 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
(Oficjalny Podręcznik)
Adobe Photoshop CC jest bez wątpienia klasykiem w dziedzinie fotografii i grafiki cyfrowej. W ciągu trzydziestu lat swojej historii oprogramowanie to stało się potężnym, bardzo rozbudowanym i złożonym środowiskiem pracy grafika, oferującym ogromną liczbę funkcji i narzędzi. Liczba profesjonalistów, dla których ów sztandarowy produkt Adobe jest podstawowym narzędziem pracy, systematycznie rośnie. Złożoność Photoshopa wydaje się początkującym użytkownikom sporą barierą, jednak wysiłek, jaki należy włożyć w celu nauczenia się należytego wykorzystywania jego fantastycznych możliwości, bardzo się opłaca! Książka należy do serii Oficjalny Podręcznik. Pozycje z tej serii uważa się za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Książka składa się z 15 lekcji, a ich układ bardzo ułatwia opanowanie podstaw pracy z oprogramowaniem. Poszczególne funkcje programu zostały przystępnie wyjaśnione, ponadto zaprezentowano tu szereg użytecznych wskazówek i mnóstwo przydatnych technik. Poszczególne ćwiczenia są omawiane w szczegółowy sposób, a ich wykonanie jest łatwiejsze dzięki udostępnionym plikom z materiałami. Podręcznik jest szczególnie przydatny dla początkujących użytkowników, ale docenią go również osoby chcące zapoznać się z nowościami w wersji Photoshopa CC 2018.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drogi Czytelniku, właśnie trzymasz w rękach nowe wydanie książki zaliczanej do klasyki literatury informatycznej. Napisana przez autorów języka ANSI C w najlepszy możliwy sposób przedstawia arkana tego języka. A co można powiedzieć o samym języku? To też klasyka. To język wymagający systematyczności i skupienia, ale dający w zamian wiele możliwości i świetne wyniki. To najczęściej nauczany język programowania - jego znajomość stanowi znakomity fundament do poznania kolejnych, bardziej złożonych języków. Mimo swojego zaawansowanego wieku jest on ceniony i w wielu dziedzinach wciąż niezastąpiony. Dzięki tej książce zdobędziesz kompletną wiedzę na temat języka C. Poznasz wszystkie dostępne typy, operatory i wyrażenia. Nauczysz się sterować wykonywaniem programu oraz wykorzystywać funkcje. Ponadto dogłębnie poznasz coś, co sprawia początkującym programistom najwięcej problemów - wskaźniki. Następnie zapoznasz się także z funkcjami wejścia i wyjścia. Dowiesz się, jak uzyskać dostęp do plików, formatować dane wyjściowe oraz obsługiwać błędy. Książka ta jest bogata w przykłady, a każdy z nich został przetestowany przez autorów. Język ANSI C. Programowanie. Wydanie II to niezastąpiona pozycja na półce każdego studenta informatyki, pasjonata programowania i zawodowca. Wraz z książką został wydany zeszyt zawierający rozwiązania do wszystkich zawartych w niej ćwiczeń. Zmienne i wyrażenia arytmetyczne w języku C Kompilowanie kodu Wykorzystanie preprocesora języka C Typy i operatory Metody sterowania wykonywaniem programu Wykorzystanie funkcji Struktura programu Zasada działania wskaźników Struktury danych Operacje wejścia i wyjścia Zastosowanie rekurencji Poznaj tajniki języka C! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Microsoft PowerPoint 2016 : krok po kroku / Joan Lambert ; przekład Leszek Biolik. - Warszawa : APN Promise, 2016. - XII, 449, [2] strony : ilustracje ; 23 cm.
Szybka nauka programu PowerPoint. Nauka nigdy nie była tak łatwa. Osiągnij produktywność przy pracy z PowerPoint 2016 i znajdź odpowiedzi na wszystkie pytania. Ćwiczenia praktyczne i zrzuty ekranów pokazują dokładnie, co należy zrobić, krok po kroku. Prosta nauka podstawowych zadań, duże demonstracje, pliki ćwiczeń do budowy umiejętności, twórz atrakcyjne prezentacje, dostosowuj szablony i wzory, projektuj profesjonalnie wyglądające wykresy i schematy dla swoich slajdów, pracuj z PowerPoint na komputerze PC lub urządzeniu dotykowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CorelDRAW X7 PL / Roland Zimek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 188 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
Praca z CorelDRAW od wielu lat jest źródłem satysfakcji i sukcesów całej rzeszy użytkowników: projektantów, grafików, hobbystów i zawodowców. Już od ćwierćwiecza program ten wykorzystywany jest do tworzenia reklam, szyldów i skomplikowanych rysunków technicznych. Ponieważ jednak CorelDRAW działa na zasadach zupełnie innych niż popularny Paint czy Photoshop, wiele osób omija go szerokim łukiem. Niesłusznie! Niektóre obrazy, zwłaszcza te wymagające precyzji oraz skalowalności, da się przygotować wyłącznie w Corelu. Sprawdź, jak działa najnowsza wersja programu, CorelDRAW X7 PL. W tej książce znajdziesz praktyczne informacje, które pozwolą Ci od razu rozpocząć pracę z programem. Dowiesz się, jakie reguły rządzą obiektami i jak wykorzystać je do swoich celów. Odkryjesz, jak narysować i wstawić kształt geometryczny, wypełnić go kolorem i uzupełnić o tekst. Nauczysz się zmieniać wielkość elementów oraz wygląd czcionek, pracować z tabelami, używać linijki i siatki. Zrozumiesz sens grupowania obiektów i stosowania prowadnic. A wszystko to w serii przemyślanych ćwiczeń, których wykonanie pozwoli Ci mistrzowsko opanować CorelDRAW!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika komputerowa (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej