Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(164)
IBUK Libra
(11)
Forma i typ
Książki
(163)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(23)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Publikacje naukowe
(17)
Poradniki i przewodniki
(15)
E-booki
(11)
Proza
(5)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(192)
wypożyczone
(36)
nieokreślona
(20)
tylko na miejscu
(10)
Placówka
Planeta 11
(79)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(39)
Filia nr 2
(5)
Filia nr 4
(8)
Filia nr 5
(17)
Filia nr 6
(21)
Filia nr 9
(10)
Filia nr 10
(15)
Filia nr 12
(12)
Filia nr 13
(9)
Filia nr 15
(5)
Filia nr 16
(12)
Filia nr 18
(12)
Biblioteka Astronomiczna
(3)
Filia nr 18 - podr.
(3)
Multicentrum - podr.
(7)
Autor
Cieślak Piotr
(3)
Sobolewska Agnieszka
(3)
Alexander Michael (1972- )
(2)
Brennan-Jobs Lisa (1978- )
(2)
Broniak Marcin
(2)
Chavez Conrad
(2)
Dickins Rosie
(2)
Dubrawski Albert
(2)
Dubrawski Andrzej
(2)
Esteras Santiago Remacha
(2)
Faulkner Andrew
(2)
Gilner Jadwiga
(2)
Gurbiel Ewa
(2)
Irzykowski Jarosław
(2)
Jędrzejek Małgorzata
(2)
Kasprowicz Tomasz
(2)
Kietzman Krzysztof
(2)
Kowalewski Marian
(2)
Lem Stanisław (1921-2006)
(2)
Lis Marcin
(2)
Nielsen Shaw
(2)
Orliński Wojciech (1969- )
(2)
Siara Olga
(2)
Sternik Michał
(2)
Taleb Nassim (1960- )
(2)
Walkenbach John (1952- )
(2)
Watrak Andrzej
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Zemek Wojciech
(2)
Abagnale Frank W. (1948- )
(1)
Adamaszek Zasław
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Aho Alfred V
(1)
Airey David (1979- )
(1)
Anderson George W
(1)
Anger Anna
(1)
Austin Tricia (1954- )
(1)
Balicevic Didier
(1)
Banachowicz Mariusz
(1)
Barbeka Jadwiga
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Baryłko Bohdan
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bernacki Marek (1965- )
(1)
Biolik Leszek (1965- )
(1)
Blevins Tyler
(1)
Blot Grégory
(1)
Bone Buster
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Born Gunter (1955- )
(1)
Born Günter (1955- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Bourdial Isabelle (1961- )
(1)
Boyce Jim (1958- )
(1)
Bremer Aleksander
(1)
Broma Paulina
(1)
Bytniewski Andrzej
(1)
Bąk Adam
(1)
Bąk Paweł
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Calvert Sheena
(1)
Case Steve (1958- )
(1)
Casey Anoki
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Child Andrew
(1)
Child Lee (1954- )
(1)
Cholawo-Sosnowska Kamila
(1)
Chrzanowski Tomasz
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Czogalik Bogdan
(1)
Dabner David
(1)
Daintith John
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Davis Stephen R. (1956- )
(1)
Dec Zdzisław
(1)
Doust Richard
(1)
Drachal Robert
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Durka Piotr Jerzy
(1)
Duszczyk Krzysztof
(1)
Dżdża Joanna (1988- )
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fazzini Kate
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Foroohar Rana
(1)
Forysiak Joanna
(1)
Freeze Wayne
(1)
Frier Sarah
(1)
Fry Hannah (1984- )
(1)
Furmanek Waldemar
(1)
Gadzała Agnieszka
(1)
Gallagher Billy (1992- )
(1)
Galloway Scott
(1)
Garbacz Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(74)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(102)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(173)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(173)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(11)
9-13 lat
(9)
Szkoły wyższe
(7)
6-8 lat
(5)
Programiści
(5)
14-17 lat
(4)
Młodzież
(4)
0-5 lat
(2)
Architekci
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dziewczęta
(1)
Elektrycy
(1)
Graficy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(11)
Literatura polska
(6)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Informatyka
(58)
Internet
(19)
Programowanie (informatyka)
(16)
Informatycy
(10)
Cyberprzestępczość
(9)
Komputery
(9)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(8)
Rzeczywistość wirtualna
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Gry komputerowe
(7)
Sztuczna inteligencja
(7)
Przemysł komputerowy
(5)
Bezpieczeństwo informacyjne
(4)
Cyberterroryzm
(4)
Futurologia
(4)
Język angielski
(4)
Programy graficzne
(4)
Arkusz kalkulacyjny
(3)
Big data
(3)
Excel
(3)
Facebook
(3)
Grafika komputerowa
(3)
Jobs, Steven (1955-2011)
(3)
Kryptowaluta
(3)
Media społecznościowe
(3)
Młodzież
(3)
Pieniądz elektroniczny
(3)
Postęp techniczny
(3)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Technika
(3)
Zarządzanie
(3)
Apple Inc
(2)
AutoCAD
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bitcoin
(2)
Brennan, Chrisann (1954- )
(2)
Brennan-Jobs, Lisa (1978- )
(2)
Budownictwo inteligentne
(2)
Building Information Modeling (BIM)
(2)
C (język programowania)
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko pozamałżeńskie
(2)
Historia
(2)
Informacja wizualna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Instagram
(2)
Java (język programowania)
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Kultura
(2)
Ludzie sukcesu
(2)
Malarze amerykańscy
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Matematyka
(2)
Matki i córki
(2)
Minecraft
(2)
Nauka
(2)
Niepewność
(2)
Obrót bezgotówkowy
(2)
Obsługa i eksploatacja
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Photoshop
(2)
Pisarze amerykańscy
(2)
Polacy za granicą
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Pranie pieniędzy
(2)
Prawo
(2)
Prawo komputerowe
(2)
Prognozy
(2)
Programiści
(2)
Projektowanie
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Przypadek
(2)
Rachunek prawdopodobieństwa
(2)
Reklama internetowa
(2)
Ryzyko
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Społeczeństwo
(2)
Start-up
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Teoria informacji
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Visual Basic
(2)
Zachowania ryzykowne
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Algorytmy
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza systemowa
(1)
Apache (serwer HTTP)
(1)
Temat: czas
2001-
(21)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-
(3)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Polska
(3)
Berlin (Niemcy)
(1)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Korea Południowa
(1)
Tennessee (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Poradnik
(21)
Opracowanie
(20)
Praca zbiorowa
(11)
Pamiętniki i wspomnienia
(8)
Publicystyka
(7)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Esej
(4)
Monografia
(4)
Powieść
(4)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Biografia
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Słownik angielsko-polski
(3)
Autobiografia
(2)
Kryminał
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki dla dzieci
(2)
Antologia
(1)
Broszura
(1)
Felieton
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Thriller
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(92)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Historia
(9)
Inżynieria i technika
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Architektura i budownictwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Fizyka i astronomia
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Matematyka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biologia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
175 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Książka z Okienkami)
Otwórz okienka, a przekonasz się, jakie tajemnice skrywa wnętrze komputera. W prosty, przystępny sposób zapoznasz się z podstawowymi podzespołami komputera i dowiesz się, że o jego działaniu decydują rozmaite języki programowania. Przekonaj się, co robią programiści. Napisz prostą aplikację Poznaj najważniejsze daty. Zajrzyj do wnętrza komputera. Dowiedz się, jak myśli komputer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Książka zabawka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie pozwala wyczarować wszystko. Dzięki niemu można zrobić przelew bankowy w smartfonie, wysłać znajomemu śmiesznego gifa, ale też stworzyć sztuczną inteligencję, która sama podejmuje decyzje, może być narzędziem wojny i zmienić wyniki wyborów. Czy życie programisty przypomina to z serialu Mr Robot? Czy koder może napisać aplikację, która znajdzie mu idealną partnerkę? Dlaczego twórcy przycisku „lubię to” go nie lubią i unikają Fejsa? Jedno jest pewne: koderzy, siedząc za ekranami komputerów, właśnie programują naszą przyszłość. Ale czy mają pod kontrolą to, co tworzą? Dlaczego więc sztuczna inteligencja tak samo szybko, jak uczy się rozpoznawać zdjęcia kotów, zaczyna wspierać neonazistów, rasistów i seksistów? Jak wymknęły się spod kontroli algorytmy mediów społecznościowych, które przyniosły popularność antyszczepionkowcom i wybrały Donalda Trumpa na prezydenta? [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Publicystyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ / Stephen R. Davis ; przekład: Michał Sternik. - Wydanie VII. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 460 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy średnio zaawansowanym programistą, który chce doszlifować swoje umiejętności, dzięki C++ dla bystrzaków możesz zostać sprawnym programistą. Ten podręcznik, zaktualizowany, uwzględniający zmiany z rozszerzenia do języka C++ z 2014 roku, pomoże Ci zrozumieć klasy, dziedziczenie, pokaże, jak sprawić, by Twój program wykonywał się w sposób bezpieczny - i wiele więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Programowanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Komputery
Książka
CD
W koszyku
(Szkoła XXI)
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów kształcących się w liceum ogólnokształcącym, liceum profilowanym i technikum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Podręcznik zawiera 30 tematów lekcji i wraz z płytą stanowi integralną całość, co więcej - płyta jest zasadniczym i podstawowym narzędziem do realizacji założeń przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkoła na Miarę.)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Podręcznik z ćwiczeniami do zajęć komputerowych, spójny z pakietami "Nowe już w szkole" i "Raz, dwa, trzy teraz my!".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Zajęcia komputerowe dla szkoły podstawowej : klasa 1 / Grażyna Koba. - Wrocław : Wydawnictwo MIGRA, cop. 2009. - 111 s. : il. kolor. ; 29 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Forma i typ
Temat
Gatunek
Podręcznik zawiera ponad 200 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Uczeń poznaje zagadnienia w sposób systematyczny i uporządkowany. Metody objaśniono na przykładach, które zobrazowano ciekawymi rysunkami i schematami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Praca
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: 1. Bank jako przedsiębiorstwo usługowe ; 2. Elektroniczne instrumenty płatnicze (karty płatnicze, pieniądz elektroniczny) ; 3. Zdalne kanały dostępu do usług bankowych (3.1. Bankowość telefoniczna 3.2. Bankowość telewizyjna 3.3. Bankowość internetowa) ; 4. Problemy bezpieczeństwa bankowości elektronicznej (4.1. Specyfikacja zagrożeń, 4.2. Typologia zabezpieczeń bankowości elektronicznej) ; 5. Uwarunkowania rozwoju IT w produktach i usługach bankowych ; 6. Systemy umożliwiające świadczenie usług bankowych, 6.1. Systemy rozliczeń międzybankowych (System ELIXIR Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. (KIR), SORBNET, TARGET, SWIFT), 6.2. System informacji kredytowej BIK.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Matematyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Giganci Programowania)
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. [helion.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komputery (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baw się Kodem ; [1])
(CoderDojo. Nand)
CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową! Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Informatyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieciaki na start! : programowanie dla najmłodszych / Konrad Jagaciak. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 95 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik. Może nim być ta książka! Prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi Cię, młody programisto, w świat informatyki. Opanujesz niezbędne podstawy, zrozumiesz, jak działają algorytmy, dowiesz się, jakie narzędzia umożliwią Ci pisanie kodu, a także nauczysz się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Przekonaj się, że to nic trudnego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua; Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta; Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania; Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych; Elementy matematyki Rozwiązanie każdego zadania. [helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Minecraft (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ang (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej