Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(26)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(11)
Placówka
Planeta 11
(5)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(20)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 13
(1)
Autor
Adamkiewicz Hanna G
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bekas Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Gospodarowicz Marcin
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kopera Sebastian
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozińska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kołata Damian
(1)
Kończak Sebastian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kraska Marcin
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Lindhal David
(1)
Lubiński Mateusz
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Misztal Anna
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Motyl Piotr (marketing)
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Namieciński Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Olszak Celina
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pawłowska Magdalena (marketing)
(1)
Perez Katarzyna
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin (psycholog)
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rogala Barbara (marketing)
(1)
Rozek Jonathan
(1)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Sadłowski Rafał
(1)
Sala Paweł
(1)
Siudek Tomasz
(1)
Sobczak Jakub
(1)
Solga Robert
(1)
Spławski Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Bankierzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(11)
Handel elektroniczny
(11)
Bankowość elektroniczna
(5)
Internet
(5)
Kryptowaluta
(4)
Pieniądz elektroniczny
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Bitcoin
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Obrót bezgotówkowy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Banki
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Amazon.com
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blockchain
(1)
Content marketing
(1)
Crowdfunding
(1)
Decyzje
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektronika
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Multimedia
(1)
Odzież
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Photoshop
(1)
Prognozy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Rynek finansowy
(1)
Różnice międzypokoleniowe
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Sukces
(1)
Symulacja
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Zarządzanie i marketing
(5)
Historia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak zarabiać na kryptowalutach / Tomasz Waryszak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 229 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
"Kryptowaluty" - ten termin brzmi nieco tajemniczo, ale i wielce obiecująco. Wielu inwestorów nadal nie w pełni pojmuje mechanizm funkcjonowania kryptowalut, jednak niemal każdy rozważa, czy warto się nimi zainteresować. Czy te cyfrowe waluty są prawdziwą, nową nadzieją na duży zarobek? Szansą na uwolnienie się od dyktatury banków? A może jest to tylko kolejna bańka spekulacyjna? Czy porównywanie kryptowalut do piramidy finansowej ma jakiekolwiek podstawy? Czy można zaufać walutom, za którymi nikt nie stoi, które nie mają żadnej centrali ani emitenta? Czy jest to początek rewolucji ekonomicznej, demokracji pieniądza niezależnego od banków? Jednak czy warto ryzykować, inwestując w coś, czego się do końca nie rozumie? Absolutnie nie warto i dlatego, nim wkroczysz na nowy wspaniały rynek kryptowalut, dowiedz się o nich jak najwięcej![empik].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bitcoin i Blockchain / Mateusz Lubiński, Mateusz Wiatr. - [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2023. - 1 CD (3 godz. 37 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Rewolucja cyfrowa trwa. Kryptowaluty i technologia blockchain zmieniają świat, który znamy. Czy tego chcemy, czy nie, w niedalekiej przyszłości mogą one stać się naszą codziennością.
"Bitcoin i Blockchain : narodziny kryptowalut” sięga do początków tej technologii, przybliżając okoliczności jej powstania oraz rozwoju aż do czasów obecnych. Wyjaśnia czym są kryptowaluty, blockchain i najważniejsze związane z nimi terminy, jak np. klucz publiczny i prywatny, NFT, dowód pracy i dowód stawki, hot i cold wallets czy Metaverse. Opisuje już istniejące oraz planowane inicjatywy, oparte na technologii blockchain, które mogą znacząco wpłynąć na rozwój m.in. bankowości, branży farmaceutycznej, medycznej, energetycznej czy logistycznej. Zwraca również uwagę na liczne ryzyka i niebezpieczeństwa, którymi obarczone są kryptowaluty. Przytacza spektakularne oszustwa, włamania na konta, przykłady wykorzystania cyfrowego pieniądza do handlu narkotykami oraz prania pieniędzy, a także nagłe wahania kursów, które wielu inwestorom przyniosły milionowe zyski, ale innych doprowadziły do bankructwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Książka mówiona - Dokument (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.[www.znak].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona - niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty, takie jak Alexa, i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się na niemal wszystkie branże: spożywczą (sieć supermarketów Whole Foods), rozrywkową (Prime Video), IT (Amazon Web Services), medialną („The Washington Post”). Można śmiało powiedzieć, że żyjemy w świecie zarządzanym, zaopatrywanym i kontrolowanym przez firmę Amazon i jej wizjonerskiego założyciela. W książce Wszechmocny Amazon Brad Stone z właściwą sobie wnikliwością przedstawia proces przemiany małej firmy stawiającej pierwsze kroki w handlu detalicznym w jeden z najpotężniejszych i budzących największy respekt podmiotów globalnej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Osiągnięcia technologiczne i informatyczne gospodarki 4.0 stały się motywacją do wprowadzania na rynku finansowym nowych produktów i usług finansowych oferowanych w świecie cyfrowym i odpowiadających na potrzeby zmieniającego się rynku finansowego. W ten sposób narodziły się innowacje finansowe w gospodarce 4.0. Z jednej strony dają one duże możliwości rozwoju, z drugiej są nowym wyzwaniem, z którym muszą się zmierzyć zarówno instytucje nadzorujące i organizujące ten rynek, jak i jego uczestnicy. W książce dokonano charakterystyki i oceny wybranych innowacji finansowych powstałych dzięki osiągnięciom gospodarki 4.0, której dynamiczny rozwój stał się istotnym elementem obecnych czasów. Autorzy, pracownicy Instytutu Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, skupili się kolejno na: wykorzystaniu technologii blockchain w finansach, obrocie i opodatkowaniu kryptowalut, emisji cyfrowych tokenów, pozyskiwaniu kapitału za pomocą crowdfundingu z nagrodami, oferowaniu usług w bankowości cyfrowej i za pomocą aplikacji PFM wspierającej zarządzanie domowym budżetem, porównaniu doradcy 2.0 i robodoradcy oraz wykorzystaniu algorytmów uczenia maszynowego w budowie i zarządzaniu portfelem inwestycyjnym, a także na zmianach technologicznych w audycie finansowym. Przy tym poszukiwali odpowiedzi na pytanie o to, w którym kierunku podąża współczesny rynek finansowy działający w środowisku nowoczesnych technologii. Odpowiedź tę znaleźli dzięki opartej na najnowszej literaturze przedmiotu charakterystyce i analizie mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń rozwoju różnych innowacji finansowych. Zachęcamy do sięgnięcia po tę pozycję wszystkie osoby zainteresowane problematyką gospodarki 4.0, szczególnie w aspekcie ekonomicznym i prawnym, podejmujące różnego rodzaju wyzwania związane ze współczesnymi finansami. Mamy nadzieję, że przedstawione przez nas treści pozwolą Czytelnikowi rozwinąć horyzonty i staną się inspiracją do kolejnych żywych dyskusji na temat zmieniającego się świata finansów i przyszłości gospodarki światowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej