247178
Book
In basket
(Zarządzanie)
Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do lepszych wyników w stosunku do firm pozostających w kraju. Zawiera szereg praktycznych wskazówek dla menedżerów planujących lub prowadzących ekspansję zagraniczną w celu zwiększenia szansy na odniesienie sukcesu. Książka jest adresowana do pracowników naukowych i studentów zainteresowanych problematyką biznesu międzynarodowego oraz zarządzania strategicznego, a także do kadry kierowniczej polskich przedsiębiorstw, które prowadzą ekspansję zagraniczną lub rozważają jej podjęcie.[ksiegarnia.beck.pl].
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 10 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 235-245. Indeks.
Target audience note
Dla pracowników naukowych i studentów oraz kadry kierowniczej polskich przedsiębiorstw
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again