243994
Książka
W koszyku
Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw, w tym głównie z sektora MŚP, jest jednym z najbardziej pożądanych sposobów ich rozwoju, a w konsekwencji podnoszenia stopnia ich konkurencyjności. Jest to jednak proces wielowymiarowy i skomplikowany, na co wskazują dane dotyczące zakresu i form internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno z tzw. starych państw członkowskich UE, jak i z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym także z Polski. Z tych właśnie powodów jest to proces, który powinien być permanentnie wspierany przez władze publiczne, zarówno szczebla europejskiego, jak i krajowego czy regionalnego. Jednym z elementów wsparcia procesu internacjonalizacji może być szeroka dyseminacja wiedzy o formach i zakresie wsparcia publicznego przedsiębiorstw w Polsce, które dążą do umiędzynarodowienia swojej działalności operacyjnej. Wychodząc właśnie z tej przesłanki, autorzy przystąpili do przygotowania niniejszej publikacji.[sklep.presscom.pl]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34.2 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 133-137.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej