243801
Książka
W koszyku
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strona 165.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej