Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(220)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(220)
Publikacje naukowe
(97)
Publikacje dydaktyczne
(82)
Publikacje fachowe
(34)
Poradniki i przewodniki
(9)
E-booki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(202)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(2)
Placówka
Planeta 11
(9)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(201)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6
(5)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 10
(2)
Filia nr 12
(3)
Filia nr 13
(2)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 16
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Brigham Eugene F. (1930- )
(4)
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Dejnaka Agnieszka
(3)
Najlepszy Eugeniusz
(3)
Pietrzak Tomasz
(3)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Chyba Zbigniew
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Gapenski Louis C
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kreczmańska-Gigol Katarzyna
(2)
Marciniak Stanisław (1948- )
(2)
Mendryk Iwona
(2)
Olzacka Barbara
(2)
Pałczyńska-Gościniak Renata
(2)
Rapacki Ryszard (1949- )
(2)
Sierpińska Maria
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Szczypa Piotr
(2)
Walczak Marian
(2)
Wojewnik-Filipkowska Anna
(2)
Wyczański Paweł
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Adamska Agata (ekonomia)
(1)
Alińska Agnieszka
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Bartczak Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Bartkiewicz Przemysław
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bauer Romuald (1931-2013)
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Bekas Robert
(1)
Bera Anna
(1)
Beyer Karolina
(1)
Białobłocki Tomasz (1981- )
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Blanke-Ławniczak Katarzyna
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bombiak Edyta
(1)
Borda Marta
(1)
Borkowski Przemysław
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brady Laura
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Buczacki Aleksander
(1)
Buk Halina
(1)
Bukowski Marcin (ekonomia)
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Burchard-Dziubińska Małgorzata
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burdzyńska Magdalena (1977- )
(1)
Burnewicz Jan (1947- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Busławski Adam
(1)
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cetnarowski Michał
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cieślak Robert
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Croke Liam
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Czekaj Zbigniew (1950- )
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dobija Dorota
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dubel Przemysław
(1)
Duda Jan (inżynieria produkcji)
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dunlap Tori
(1)
Duraj Jan (1943-)
(1)
Duszyńska-Zygadło Karolina
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyk Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(64)
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(128)
1901-2000
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(228)
Język
polski
(226)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(77)
Menedżerowie
(16)
Przedsiębiorcy
(10)
Studenci
(8)
Ekonomiści
(6)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Księgowi
(3)
9-13 lat
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pracodawcy
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Zarządcy nieruchomości
(2)
6-8 lat
(1)
Bankierzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Inwestorzy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(79)
Zarządzanie
(40)
Innowacje
(20)
Finanse
(18)
Finanse przedsiębiorstwa
(14)
Zarządzanie finansami
(10)
Finanse publiczne
(9)
Inwestycje
(9)
Rynek pracy
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(8)
Płynność finansowa
(8)
Ryzyko finansowe
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Marketing
(7)
Organizacja
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Analiza finansowa
(6)
Decyzje
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Banki
(5)
Controlling personalny
(5)
Finanse międzynarodowe
(5)
Finansowanie
(5)
Fundusze strukturalne UE
(5)
Produkcja
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Gospodarka
(4)
Informatyzacja
(4)
Kadry
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(4)
Polityka innowacyjna
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Rentowność
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Zarządzanie nieruchomościami
(4)
COVID-19
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Innowacje ekologiczne
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Inżynieria produkcji
(3)
Kapitał obcy przedsiębiorstwa
(3)
Kobieta
(3)
Praca
(3)
Rachunkowość
(3)
Rozwój gospodarczy
(3)
Rynek finansowy
(3)
Start-up
(3)
Sukces
(3)
Unia Europejska
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Analiza ekonomiczna
(2)
Bogactwo
(2)
Branża informatyczna
(2)
Budownictwo
(2)
Budżet
(2)
Budżet zadaniowy
(2)
Budżety gminne
(2)
Controlling
(2)
Crowdfunding
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Finanse osobiste
(2)
Gastronomia
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka magazynowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka światowa
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Hotelarstwo
(2)
Inwestycje rzeczowe
(2)
Kalkulacja kosztów
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Koszty
(2)
Kredyt
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Magazyn
(2)
Miasta
(2)
Model biznesowy
(2)
Motywacja pracy
(2)
Najem
(2)
Nieruchomości
(2)
Organizacja pracy
(2)
Organizacje
(2)
Oszczędność
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Pieniądz
(2)
Podatek
(2)
Polityka regionalna
(2)
Polityka społeczna
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Temat: czas
2001-
(68)
1901-2000
(15)
1989-2000
(14)
1945-1989
(4)
1989-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(52)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Azja
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Korea Południowa
(1)
Unia Europejska
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(72)
Monografia
(52)
Opracowanie
(28)
Materiały pomocnicze
(19)
Poradnik
(14)
Praca zbiorowa
(12)
Wydawnictwa popularne
(4)
Raport z badań
(3)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Encyklopedia
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Skrypt (typ publikacji)
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Vademecum
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(130)
Zarządzanie i marketing
(112)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Ochrona środowiska
(4)
Transport i logistyka
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
228 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Analiza finansowa jest praktyczną metodą oceny firmy -pomiarem jej efektywności i kondycji. W najnowszym zaktualizowanym wydaniu książki omówiono szeroki krąg zagadnień z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa działającego w warunkach gospodarki rynkowej. Zrozumienie i opanowanie treści ułatwia materiał ilustracyjny -- tablice, schematy i załączniki. Podręcznik wyczerpuje tematykę przedmiotu wykładanego na wyższych uczelniach. Może być także użyteczny dla praktyków gospodarczych oraz słuchaczy specjalistycznych studiów podyplomowych i kursów doskonalących kwalifikacje zawodowe pracowników ekonomicznych, finansowo-księgowych, menedżerów i biegłych rewidentów.[ksiegarnia.pwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść: Gospodarstwo domowe - kwestie terminologiczne i typologiczne Konsumpcja - istota, rodzaje i funkcje Metodyczne problemy badań konsumpcji Determinanty zachowań ekonomicznych gospodarstw domowych Zachowania ekonomiczne gospodarstw domowych - ważniejsze teorie i hipotezy Źródła informacji o sytuacji ekonomiczno-finansowej i konsumpcji gospodarstw domowych Analiza ekonomiczno-finansowa gospodarstw domowych Zarządzanie finansami gospodarstw domowych Konsumpcja w XXI wieku - nowe zjawiska i tendencje.
W niniejszym podręczniku przedstawiono problematykę funkcjonowania godpodarstwa domowego ze szczególnym uwzględnieniem realizacji jego finalnej funkcji, tj. zaspokajamia potrzeb członków godpodarstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19.4.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Global Competitiveness Report, w którym gospodarka Polski została zakwalifikowana do przejściowego etapu rozwoju: ze stadium drugiego, stymulowanego efektywnością, do stadium trzeciego, stymulowanego innowacjami. Podkreśla się, że rewolucja przemysłowa 4.0 zakłóca gospodarkę i społeczeństwo, wymuszając ponowne zdefiniowanie sposobu, w jaki pracujemy, żyjemy i współdziałamy ze sobą, oferując przy tym potencjał do skokowego rozwoju. W praktyce oznacza to zapotrzebowanie na nowe kompetencje o charakterze uniwersalnym. Taką metakompetencją może być innowacyjność, która wymaga konsekwentnego kształtowania szczegółowych kompetencji innowacyjnych, a konkretnie: budowania świadomości innowacyjnej, wyzwalania zaangażowania innowacyjnego, stymulowania biegłości i wspierania sprawstwa (prakseologicznej skuteczności). Większa skuteczność zarządzania innowacjami w postaci zwiększonej intensywności wprowadzania innowacji osiągalna jest zatem pośrednio, przez wcześniejsze upowszechnianie innowacyjnych postaw i zachowań ludzi, we wszystkich środowiskach ich funkcjonowania. Książka adresowana jest głównie do studentów kierunków takich jak zarządzanie czy ekonomia menedżerska. Będzie także przydatna dla wykładowców oraz osób prowadzących grupy ćwiczeniowe i projektowe, a także dla praktyków gospodarczych, kadry kierowniczej i specjalistycznej, projektantów oraz konsultantów. [Ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W opracowaniu przedstawiono wybrane modele zintegrowanego zarządzania, za pomocą których podjęto próbę wskazania jakie elementy należy łączyć, aby zwiększać efektywność i skuteczność zarządzania w szybko zmieniającym się otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw. Tematyka pracy obejmuje wiedzę o koncepcji zintegrowanego zarządzania wraz z potencjalnymi koncepcjami jak wprowadzić i wykorzystać różne podsystemy w zarządzaniu. W koncepcji tej ma miejsce próba integracji rzeczowo – racjonalnych i społeczno – emocjonalnych obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, co wpłynęło na uwzględnienie w strukturze pracy problemów dotyczących społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, koncepcji zarządzania społecznego oraz zarządzania wiedzą w organizacjach uczących się. Przedstawiona propozycja jest odpowiedzią na potrzeby związane z koniecznością usystematyzowania kategorii pojęciowych związanych z koncepcją zarządzania zintegrowanego, która stanowi próbę odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji poszukujących możliwości doskonalenia systemów zarządzania. [www.naukowa.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik został podzielony na trzy części. Pierwsze dwie części zostały poświęcone analizie finansowej, ponieważ dla zrozumienia finansowych efektów decyzji dotyczących personelu konieczne jest poznanie narzędzia do pomiaru tych efektów, jakim jest analiza finansowa. Część pierwsza dotyczy analizy wstępnej i składa się z czterech rozdziałów. Czytelnicy mogą zgłębić istotę analizy finansowej, poznać zawartość i układ sprawozdania finansowego stanowiącego główne źródło informacji dla analityka, a także poznać schemat przeprowadzania analizy wstępnej. W części drugiej, w rozdziałach V–IX, przedstawiono schemat przeprowadzania analizy pogłębionej w podziale na analizę sprawności działania przedsiębiorstwa, analizę rentowności, analizę wspomagania finansowego, analizę płynności, a także wskaźniki rynku kapitałowego, które mają zastosowanie do oceny spółek giełdowych. Części pierwsza i druga są w pewnym sensie wprowadzeniem do części trzeciej, w której, w rozdziałach X–IX, przedstawiono najważniejsze zagadnienia związane z procesami odbywającymi się w obszarze HR przez pryzmat ich skutków finansowych. Przedstawiono efektywność pracowników i jej uwarunkowania, wydatki pracownicze i sposoby ich pomiaru, ocenę inwestycji w obszarze HR, bezpieczeństwo pracy, absencję pracowników, stres w pracy, konflikty w pracy, zaangażowanie w pracę, rekrutację oraz rotację pracowników.[SGH].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wynagrodzenia stanowią jeden z najważniejszych obszarów zarządzania kapitałem ludzkim, dlatego nieprzerwanie znajdują się w centrum zainteresowań teorii i praktyki. Imperatywem systemu wynagrodzeń w okresie rozwoju gospodarki rynkowej była efektywność wynagrodzeń wyrażona maksymalizacją zwrotu z kosztów pracy, to znaczy produktywności na jednostkę tych kosztów. Takie podejście nie odpowiada współczesnym warunkom funkcjonowania, które wymagają zróżnicowanych i elastycznych strategii biznesowych, dostosowanych do funkcjonowania w świecie VUCA oraz zmieniającej się hierarchii celów i oczekiwań pracowników. Dlatego kryterium oceny współczesnych systemów wynagrodzeń powinna stanowić ich skuteczność, która oznacza kompleksowe podejście do celów zarządzania wynagrodzeniami. Obok istotnych celów ekonomicznych uwzględnia także cele pozaekonomiczne, takie jak satysfakcja i zaangażowanie pracowników, oceniane z perspektywy kluczowych interesariuszy. Tworzenie systemu wynagradzania w organizacji jest jednym z trudniejszych wyzwań jakie stoją przed menedżerami w procesie zarządzania. Pogłębia ją obiektywna potrzeba ciągłej modernizacji systemu, wymuszona zmiennością otoczenia (np. sytuacją na rynku pracy) i warunków wewnętrznych (np. zmianą struktury zatrudnienia). Dlatego celem niniejszej monografii jest dostarczenie kompendium informacji pomocnych w procesie zarządzania wynagrodzeniami. Omawiane zagadnienia zostały przedstawione na tle uniwersalnej i utrwalonej wiedzy dotyczącej kształtowania wynagrodzeń w szerokim spectrum organizacji: w firmach biznesowych, instytucjach sektora publicznego, a także w organizacjach non-profit. Treści merytoryczne uzupełnione są komentarzami na temat realiów polskiej gospodarki. Praca jest efektem studiów literaturowych i badań własnych autorów dokonywanych podczas realizacji różnorodnych prac badawczo-wdrożeniowych w reprezentujących różne sektory przedsiębiorstwach działających w Polsce. Przedstawiane w książce wyniki badań dostarczają materiału na temat diagnozy i tendencji w kształtowaniu systemów wynagrodzeń w organizacjach działających w latach 2019-2020. Celem ich prezentacji, poza aspektem informacyjnym, jest konfrontacja z dorobkiem nauki oraz inspiracja czytelników do samodzielnej analizy i oceny rzeczywistości. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 28.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 268, [1] strona : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na rynek, ale również teoria i praktyka gospodarowania, rozpatrywane na tle zagadnień ekonomii i konsumpcji. Jest to nowatorskie podejście stosunkowo rzadko spotykane w literaturze przedmiotu. Wyróżniającą cechą opracowania jest przedstawienie całokształtu złożonej problematyki marketingu w logiczny i sekwencyjnie uporządkowany sposób. Celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytania dotyczące najważniejszych reguł i zasad postępowania marketingowego, które są podstawą zarządzania organizacjami i osiągania przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych. Dr hab. Jarosław Gołębiewski, prof. SGGW The book written by Anna Mazurkiewicz-Pizło and Wojciech Pizło focuses on a current marketing theory with a selection of practical consequences and with the stress on economic relations. Presently, there is no offer in the market within the framework of a highly competitive environment that could be successfully applied without a systematic, continuous, planned and objectives-oriented approach within the marketing management process. Although marketing issues are presented by a wide range of publications of domestic (Polish) as well as foreign origin, each new publication, espe-cially if it respects the current marketing trends and is written in a professional style with a high-quality approach, can certainly find its place in the market. These are the reasons why the topic of the reviewed book can be considered as innovative and up-to-date. As stated in the introduction of the book, every one of us at some point has to deal with marketing activities of companies, political parties, non-profit companies, governments or other organisations and thus the publication can be very helpful, as it is important to decode the core marketing concept influencing our everyday life (...). The book has a strong application potential, as it can satisfy the marketing knowledge needs not only of marketing professionals, but also students of management, marketing and/or economics as well as their teachers and, finally, the wider public interested in the core nature and spirit of marketing. Prof. Peter Štarchoň, Comenius University in Bratislava [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku umieszczono wiele interesujących wiadomości praktycznych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Natomiast liczne odniesienia do literatury przedmiotu mają na celu spojrzenie na problem działań marketingowych z wielu różnych punktów widzenia.[www.ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Duże Dzieciaki)
W domu rodziny Wójcików zapanowała nieopisana radość w związku z awansem taty, a co za tym idzie także z podwyżką. Każdy z członków rodziny planuje, na co wyda pieniądze, których jeszcze nie ma. I każdy ma inny pomysł. Rodzi to mnóstwo zamieszania oraz pytań. Czy wszystko można wycenić? Kto ustala jaką wartość ma pieniądz? Czy dla każdego taką samą? Zabawną historię finansowych perypetii rodziny Wójcików uzupełnią przystępne objaśnienia, zabawne rysunki i ciekawostki. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter naukowy pracy (...). Wybraną w monografii problematykę naukową uważam za aktualną i bardzo interesującą zarówno dla teorii, jak i praktyki zarządzania. W szczególności koncentracja poznawcza i badawcza modelowania biznesowego skoncentrowana na koncepcjach konstrukcji modeli biznesu oraz perspektyw i kierunków ich rozwoju analizowanych i ocenianych z punktu widzenia podejścia strukturalnego, a także celu i intencji zarządczych jest dojrzałym, oryginalnym i interesującym wyborem eksploracji naukowej. Uważam, że w podjętej przez Autorów problematyce badawczej modeli biznesu w obszarze tematycznym zarządzania strategicznego niewiele jest w kraju pogłębionych badań w tym zakresie, tak poprawnie merytorycznie usystematyzowanych oraz transparentnie przedstawionych.[cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 5.2
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Uwarunkowania i obszary zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem w warunkach kryzysu - Uwarunkowania procesu zarządzania w czasie kryzysu, Rola ryzyka w wychodzeniu z kryzysu, Strategiczne podejście do zarządzania jako recepta na wyjście przedsiębiorstw z kryzysu, Ekonomia - fundament racjonalnego rozwiązywania problemów przedsiębiorstw i instytucji, Wynagradzanie pracowników w czasie kryzysu ekonomicznego, Metody pozyskiwania technologii a konkurencyjność przedsiębiorstw akademickich, Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach kryzysu gospodarczego, Moralny wymiar zarządzania w dobie kryzysu gospodarczego, Kryzys gospodarczy jako jedna z przyczyn nasilających, Zjawisko gospodarki nieformalnej wśród podmiotów gospodarczych, Strategie zarządzania firm globalnych w czasie kryzysu, Odpowiedzialność społeczna biznesu w czasach kryzysu, Kapitał intelektualny a innowacyjność w dobie kryzysu gospodarczego . 2. Kryzys a finanse i rachunkowość przedsiębiorstw i instytucji, Źródła finansowania przedsiębiorstw w czasie kryzysu, Wykorzystanie faktor1ngu w okresie spowolnienia gospodarczego, Rozwój sieci franchisingowych w Polsce w warunkach kryzysu gospodarczego, Służebna rola banków w warunkach kryzysu, Zmiana rentowności przedsiębiorstw w latach 2007-2009, Zmiany rentowności banków w Polsce i ich uwarunkowania, Metody redukcji kosztów w przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu gospodarczego, Skłonność przedsiębiorstw do inwestycji w czasie kryzysu gospodarczego w Polsce w latach 2007 ľ 2009, Sposoby fałszowania sprawozdań finansowych, Efekt autorytetu a problem " toksycznych opcji finansowychö. 3. Przedsiębiorstwa województwa podlaskiego w warunkach kryzysu gospodarczego, Zmiany w stanie 1 strukturze przedsiębiorstw w województwie podlaskim na tle Polski, Funkcjonowanie przedsiębiorstw z sektora mśp w warunkach kryzysu (na podstawie wyników badań podlaskich firm), Wpływ kryzysu finansowego na zmiany stopy bezrobocia i strukturę pracujących w sektorze przedsiębiorstw w województwie podlaskim, Skuteczność stosowania strategii kosztowych w przedsiębiorstwach przemysłu mleczarskiego województwa podlaskiego w warunkach kryzysu, Kryzys a zmiany w orientacji marketingowej podlaskich przedsiębiorstw sektora spożywczego. 4. Finanse i zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach kryzysu w świetle doświadczeń zagranicznych, Strategie innowacyjnego rozwoju i finansowania w warunkach kryzysu gospodarczego oraz po kryzysie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej