Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(208)
IBUK Libra
(39)
Forma i typ
Książki
(191)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(70)
Proza
(52)
E-booki
(39)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje naukowe
(21)
Audiobooki
(14)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje dla niewidomych
(4)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(415)
wypożyczone
(59)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Planeta 11
(98)
DGiOZ
(1)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(39)
Filia nr 2
(20)
Filia nr 4
(19)
Filia nr 5
(42)
Filia nr 6
(54)
Filia nr 9
(42)
Filia nr 10
(18)
Filia nr 12
(34)
Filia nr 13
(46)
Filia nr 15
(17)
Filia nr 16
(23)
Filia nr 18
(26)
Filia nr 13 - podr.
(1)
Multicentrum - podr.
(1)
Autor
Niedźwiecki Marek (1954- )
(4)
Kosior Filip (1992- )
(3)
Moss Marcel
(3)
Studziński Adam
(3)
Wiśniewski Michał Radomił (1979- )
(3)
Borowski Mateusz
(2)
Carter Chris (1965- )
(2)
Czajka-Kominiarczuk Katarzyna (1986- )
(2)
Eggers Dave (1970- )
(2)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Gołota Małgorzata
(2)
Hołownia Szymon (1976- )
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Kluza Mikołaj
(2)
Kuang Rebecca F. (1996- )
(2)
Kucharski Adam
(2)
Lis Tomasz (1966- )
(2)
Lupa Iwona
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Morek Rafał
(2)
Piątek Tomasz (1974- )
(2)
Pochłódka-Wątorek Anna
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Prokop Marcin (1977- )
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Tymieniecka-Suchanek Justyna
(2)
Urbaniak Monika (ilustrator)
(2)
Watson Sue (1966- )
(2)
Wojtacha Anna (1980- )
(2)
Wójcik Kinga (1994- )
(2)
Wąsik Andrzej (1959- )
(2)
Zapaśnik Honorata
(2)
Aleksander Vanessa
(1)
Aleksandrowicz Renata
(1)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Andrzej Rysuje (1985- )
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Apps Monika
(1)
Aro Jessikka
(1)
Banach Iwona (1960- )
(1)
Barber Kathleen
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bater Wiktor (1966-2020)
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bałuk Kamil
(1)
Becker Elizabeth (1947- )
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bober Tomasz
(1)
Boniecki Adam (1934- )
(1)
Bourne Holly (1986- )
(1)
Boyega John (1992-)
(1)
Brunstrom Thomas (1977- )
(1)
Brzoza-Kolorz Katarzyna
(1)
Brzozowski Andrzej Zb. (1955- )
(1)
Carlsson Sven
(1)
Carroll Henry
(1)
Casas Carlos Augusto
(1)
Celiński Marcin (1970- )
(1)
Ceplin Joanna
(1)
Chajzer Filip (1984- )
(1)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(1)
Charko-Klekot Paulina
(1)
Chiusi Fabio
(1)
Chojnacki Marek (1963- )
(1)
Christoffersen Thorbjorn (1978- )
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Chłosta Jan (1938- )
(1)
Cichawa Paweł
(1)
Cieślik Donata
(1)
Ciszewski Marcin
(1)
Cook Robin (1940- )
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cyd Leela
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czarnecki Jacek (1963- )
(1)
Czarnek-Wnuk Paulina
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czerniec Iwona
(1)
Czerska Anna (tłumaczka)
(1)
Czwartosz Zbigniew
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
Deckert Mikołaj
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Derengowska Anna
(1)
Diamond Stuart
(1)
Domagalik Małgorzata (1957- )
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Durczok Kamil (1968-2021)
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Dziwulski Jacek
(1)
Etzold Veit (1973- )
(1)
Faber Marta
(1)
Fedyszak Marek
(1)
Fielding Helen (1958- ) Autor
(1)
Fielding Helen (1958- ). Autor
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(118)
2010 - 2019
(110)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(183)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(243)
Wielka Brytania
(2)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(236)
angielski
(10)
Odbiorca
14-17 lat
(7)
Młodzież
(7)
Rodzice
(7)
Szkoły wyższe
(7)
9-13 lat
(6)
Dzieci
(6)
Przedsiębiorcy
(5)
Menedżerowie
(4)
Niedowidzący
(4)
Niewidomi
(4)
6-8 lat
(3)
Mediatorzy
(3)
Prawnicy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
0-5 lat
(1)
Adwokaci
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Nauczyciele
(1)
Notariusze
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedszkola
(1)
Radcy prawni
(1)
Redaktorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(62)
Literatura amerykańska
(15)
Literatura angielska
(10)
Literatura chińska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura włoska
(2)
Film amerykański
(1)
Film arabski
(1)
Film polski
(1)
Literatura australijska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura islandzka
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(88)
Dziennikarze
(31)
Internet
(21)
Środki masowego przekazu
(13)
Kobieta
(12)
Mediacja (prawo)
(11)
Relacje międzyludzkie
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
Nastolatki
(9)
Propaganda
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Dzieci
(7)
Dezinformacja
(6)
Dziennikarstwo
(6)
Influencerzy
(6)
Instagram
(6)
Korespondenci wojenni
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Tajemnica
(6)
Wychowanie w rodzinie
(6)
Facebook
(5)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Media strumieniowe
(5)
Mowa nienawiści
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Public relations
(5)
Sukces
(5)
Celebryci
(4)
Dziennikarstwo śledcze
(4)
Fake news
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Młodzież
(4)
Negocjacje
(4)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(4)
Oszustwo
(4)
Pisarze
(4)
Policjanci
(4)
Prawo do prywatności
(4)
Program Trzeci Polskiego Radia
(4)
Reklama
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Smartfon
(4)
Socjotechnika
(4)
Wpływ (politologia)
(4)
YouTuberzy
(4)
Aktorzy polscy
(3)
Autoprezentacja
(3)
Blogerzy
(3)
Cyberkultura
(3)
Duchowieństwo katolickie
(3)
Dziewczęta
(3)
Język polski
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Kultura
(3)
Marketing
(3)
Mediacja (socjologia)
(3)
Mediatorzy
(3)
Osoby zaginione
(3)
Podróże
(3)
Rodzeństwo
(3)
Rodzicielstwo
(3)
Rodzina
(3)
Samotność
(3)
Serial filmowy
(3)
Start-up
(3)
Telewizja
(3)
Uzależnienia medialne
(3)
Zabójstwo
(3)
Życie seksualne
(3)
Aplikacja mobilna
(2)
Blog
(2)
Boże Narodzenie
(2)
Bridget Jones (postać fikcyjna)
(2)
Choroby zakaźne ludzi
(2)
Copywriterzy
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Demokracja
(2)
Dziennikarze muzyczni
(2)
Dziennikarze radiowi
(2)
E-konsumenci
(2)
Epidemie
(2)
Erotyzm
(2)
Google
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Hakerzy
(2)
Hołownia, Szymon (1976- )
(2)
Kariera
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Koty
(2)
Kradzież
(2)
Kultura masowa
(2)
Kultura popularna
(2)
Lena Rudnicka (postać fikcyjna)
(2)
Lis, Tomasz (1966- )
(2)
Lista przebojów
(2)
Mediacja (socjol.)
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Temat: dzieło
Black mirror (serial filmowy)
(1)
Gazeta Olsztyńska (1886-1939)
(1)
Krąg
(1)
Larwa (czasopismo)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-
(79)
1901-2000
(45)
1989-2000
(36)
1945-1989
(25)
1901-
(4)
1801-
(3)
1939-1945
(3)
1701-
(2)
1918-1939
(2)
1601-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(53)
Stany Zjednoczone (USA)
(15)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(6)
Mazury
(5)
Rosja
(4)
Warmia
(4)
Włochy
(4)
Boston (Stany Zjednoczone)
(2)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Australia
(1)
Bagdad (Irak)
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Białoruś
(1)
Charków (Ukraina, obw. charkowski)
(1)
Chiny
(1)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Finlandia
(1)
Hiszpania
(1)
Kambodża
(1)
Korea Południowa
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Ostróda (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Protestantyzm
(1)
Syria
(1)
Sztokholm (Szwecja)
(1)
Watykan
(1)
Wietnam
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(30)
Powieść
(29)
Opracowanie
(26)
Pamiętniki i wspomnienia
(20)
Thriller
(19)
Powieść obyczajowa
(17)
Publicystyka
(16)
Praca zbiorowa
(15)
Reportaż
(12)
Kryminał
(11)
Podręcznik
(8)
Wywiad dziennikarski
(8)
Biografia
(7)
Esej
(7)
Literatura o regionie
(6)
Autobiografia
(5)
Monografia
(5)
Publikacja bogato ilustrowana
(5)
Antologia
(3)
Broszura
(3)
Czasopisma polskie
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Science fiction
(3)
Wywiad-rzeka
(3)
Felieton
(2)
Film fabularny
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Publicystyka polityczna
(2)
Satyra
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Blog
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma polonijne
(1)
Dystopia
(1)
Informatory
(1)
Kalendarz polski
(1)
Literatura
(1)
Literatura new adult
(1)
Literatura protestancka
(1)
Literatura w języku angielskim
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Mowy
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Program radiowy
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Romans
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(108)
Historia
(39)
Socjologia i społeczeństwo
(31)
Kultura i sztuka
(15)
Psychologia
(14)
Zarządzanie i marketing
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(6)
Medycyna i zdrowie
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Językoznawstwo
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Religia i duchowość
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
247 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Fantom / Marcin Ciszewski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Skarpa Warszawska, copyright 2023. - 480 stron ; 21 cm.
Rok 2032. Z Ziemi wyrusza wyprawa kosmiczna, której zadaniem jest dotrzeć do Alfy – planety w Galaktyce Andromedy. Wyprawa zorganizowana jest przez agencję Aero Space; wspólne przedsięwzięcie rządów Stanów Zjednoczonych i Unii Europejskiej a także… Janet Lee, właścicielki serwisu streamingowego Real Life, mającego dziesiątki milionów subskrybentów na całym świecie. Lot i pobyt na Alfie ma być transmitowany na żywo. Mimo, iż Alfa oddalona jest od Ziemi o niewyobrażalną odległość dwóch i pół miliona lat świetlnych, podróż ma potrwać tylko dwa i pół roku dzięki odkryciu przez astronomów na orbicie Jowisza tunelu czasoprzestrzennego, pozwalającego dotrzeć - niejako na skróty - do celu wyprawy. Załogę statku kosmicznego Polaris tworzy sześcioro astronautów - trzy zgrane małżeństwa. Susan Montero, doświadczona dziennikarka śledcza, próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, kto wydał zgodę, by udziałowcem w Aero Space był serwis Real Life. W tej kwestii panuje jednak zmowa milczenia… Załoga statku po dotarciu na miejsce szybko przekonuje się, że planeta skrywa mroczną tajemnicę. Podczas jednej z wypraw zwiadowczych astronauci doświadczają obecności nieznanej, niewidocznej siły, którą szybko zaczynają nazywać Fantomem… [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najnowsza powieść mistrza thrillera medycznego! Noah Rothauser jest rezydentem w Boston Memorial Hospital. Szpital słynie z nowoczesnego wyposażenia, w tym „hybrydowych sal operacyjnych przyszłości“, które wydają się istnym dobrodziejstwem - do czasu, aż w jednej z nich umiera pacjent. Noah obwinia światowej sławy chirurga, doktora Williama Masona, który nie potraktował operacji z należytą uwagą, a następnie sfałszował zapis w karcie pacjenta. Mason z kolei oskarża doktor Avę London, anestezjolożkę, która znieczulała pacjenta. Noah stopniowo zaczyna kwestionować dotychczasowe ustalenia, a także postawę Avy, która, jak się okazuje, prowadzi znacznie ciekawsze życie, niż mu się wydawało. Gdy stawką są jego wiarygodność i posada, Noah nie ma wyboru: musi ustalić, gdzie leży prawda, który z lekarzy ponosi winę i komu można zaufać.[lubimyczytac.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Beth wiedzie pozornie idealne, szczęśliwe życie. Ma dwie córki, Lucy i Charlotte, męża i prowadzi blog, w którym dzieli się z czytelnikami opowieściami o rodzinie i codzienności, występując pod imieniem Lizzy. Pewnego dnia na Charlotte pada podejrzenie o nękanie szkolnej koleżanki. Mnożą się oskarżenia i wersje wydarzeń. Dziewczyna nie chce przyznać się do winy… Dwie rodziny uwikłane w konflikt będą musiały poradzić sobie z okrutnym światem selfies, egoizmu i cyberprzemocy oraz faktem, że w rodzicielstwie nic nie jest pewne. Czy to możliwe, że dziecko jest z natury złe? Co się stało, kto jest za to odpowiedzialny? Przemoc widzimy tu z różnych perspektyw: ofiary, oprawcy i ich rodzin. Jej obraz dopełniają wpisy w mediach społecznościowych. Kto jest winien i czy da się wybrnąć z trudnej sytuacji? Beth jest zmuszona ogromnym kosztem wziąć pod lupę życie swojej córki. Czy często bezkrytyczna wobec swoich dzieci matka jest gotowa na konfrontację z rzeczywistością? [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pyta.pl : polowanie na frajerów / Mikołaj Janusz. - Warszawa : Czerwone i Czarne, 2016. - 300, [3] strony : fotografie ; 21 cm.
Prowokuje, rozbudza do czerwoności emocje organizatorów demonstracji, wkręca przez telefon osoby publiczne. Biega z mikrofonem i zadaje pytania, jakich nikt inny nie potrafiłby i nie odważyłby się zadać. Mikołaj Janusz, twórca jednego z najpopularniejszych kanałów na youtube - pyta.pl - pisze o kulisach wkręcania polityków i nie tylko… [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Śmiało : mów własnym głosem / Dorota Warakomska. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, 2020 - 303, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Dorota Warakomska zmieniła życie wielu kobiet, których kariera zawodowa i życie prywatne poszybowały wysoko. Przy okazji odkryła, że większość poradników dotyczących komunikacji to książki pisane z męskiej perspektywy. Dlatego na bazie swojej wieloletniej działalności dziennikarskiej, trenerskiej i społecznej, stworzyła praktyczny poradnik dla kobiet. Książkę, która będąc kopalnią sprawdzonych wskazówek, jak mówić, by być zrozumianą i skuteczną, jak zdobyć się na odwagę, by przeprowadzać zmiany w sobie i we własnym życiu, w rzeczywistości jest czymś więcej. Dorota Warakomska, wzmacniając kobiety na polu zawodowym, dodaje im skrzydeł na co dzień. Ta książka jest dla wszystkich kobiet, które występują publicznie i próbują się przebić z własnymi pomysłami: dla tych, które chcą wzmocnić swoją pozycję w pracy i zmienić sposób komunikowania się dla tych, które przed ważnymi rozmowami czują się niepewnie, a w prywatnych relacjach tracą rezon i nie potrafią powiedzieć tego, co myślą dla tych, które uczą innych, które coś sprzedają, dla tych, które kierują zespołami, chcą awansować, mają porwać tłumy dla wykładowczyń, nauczycielek, bibliotekarek, sprzedawczyń, rolniczek sprzedających płody rolne na targu, przedsiębiorczyń, menedżerek, urzędniczek, asystentek, dyrektorek, prezesek, polityczek w parlamencie i samorządzie, działaczek ruchów i organizacji społecznych. Każdego dnia wielokrotnie występujemy publicznie i komunikujemy się z innymi ludźmi. Każda rozmowa z innym człowiekiem jest bowiem występem publicznym i jednocześnie procesem/aktem komunikacji. Zakupy w sklepie, instruowanie pracowników, rozmowa z szefem, odpowiadanie na pytania dziecka. Czy zawsze wiemy, co chcemy powiedzieć? Czy to, co mówimy, jest jasne? Czy myślimy, jak zostanie odebrane? Czy traktujemy nasze wypowiedzi jako okazję do budowania relacji? Czy szanujemy rozmówców? W tej książce poprowadzę cię przez wszystkie obszary ważne w komunikowaniu się z innymi ludźmi, przekazywaniu własnych opinii. Przekonam cię, że charyzmy, błyskotliwości, szybkich ripost, panowania nad stresem i występowania publicznie można się nauczyć. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kobieta (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślisz, że influencer to idol, którzy gra sobie w gry i wygaduje niegroźne bzdury w sieci? I że zaraz wszystko minie: dzieciom fascynacja internetowymi idolami, a idolom fascynacja wrzucaniem filmików na TikToka i YouTube’a? Mylisz się. Świat influencerów, który aferami żyje, a inby i dramy natleniają jego krwiobieg, wdziera się w nasze życie. Bo kto sponsoruje młodocianych guru, którzy dorabiają się niewyobrażalnych fortun przed trzydziestką? My i nasze dzieci. Kto obserwuje ich głupie, chamskie, obraźliwe, a czasem autodestrukcyjne akcje? My i nasze dzieci. Przemoc, manipulacje i amatorska pornografia zapewniają im stały dopływ forsy i adrenaliny. Kto się od niej uzależnia? Zgadnij... [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-92 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Niezbyt odległa przyszłość. Social media zawładnęły życiem, każdy chce wszystko wiedzieć o innych. Nawet uczuć nie trzeba wyznawać słowami. Wystarczy… je poczuć, aby dotarły do drugiej osoby. Dzięki EED, drobnemu zabiegowi mózgu, który tworzy między zakochanymi specyficzną więź. To lepsze niż zaręczyny, bo przy zaręczynach musisz wierzyć w uczucia partnera, a tu po prostu wiesz. Briddey Flannigan jest zachwycona, kiedy jej chłopak Trent proponuje jej wspólne EED. I nic sobie nie robi z narzekań rodziny ani z rozpaczliwych prób odwiedzenia jej od tego pomysłu przez C.B., kolegę z pracy. Tylko że kiedy Briddey budzi się po operacji, wcale nie czuje więzi z Trentem. W jej głowie odzywa się za to głos C.B. A wtedy Briddey dowiaduje się, że dostała znacznie więcej, niż chciała. I to dopiero początek jej kłopotów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prowokujące spojrzenie na nowy zdigitalizowany krajobraz dzieciństwa ze wskazówkami, jak się w nim poruszać. Opierając się na przełomowych badaniach w dziedzinie ekonomii, psychologii, filozofii oraz edukacji, Jordan Shapiro w „Nowym dzieciństwie” pokazuje, jak technologia prowadzi ludzkość w kierunku świetlanej przyszłości, w której nasze dzieci będą mogły tworzyć nowe, lepsze modele globalnego zaangażowania obywatelskiego, łączności i społeczności. Shapiro oferuje konkretne, praktyczne rady, jak efektywnie wychowywać i edukować dzieci w zglobalizowanym nowym świecie oraz zapewnia narzędzia i techniki wykorzystywania technologii do komunikowania się z dziećmi i pomagania im w nauce i rozwoju. Porównuje on obecny okres do innych wielkich technologicznych rewolucji w historii ludzkości i przedstawia zabawne mikro-historie elementów kultury takich jak piaskownica, malowanie palcami, rodzinny obiad i inne. „Nowe dzieciństwo” prezentuje dający nadzieję kontrapunkt dla bojaźliwego załamywania rąk, które charakteryzuje współczesną narrację dotyczącą dzieci i technologii i przedstawia aktualny, inspirujący i pozytywny obraz dzisiejszych dzieci, które będą gotowe stworzyć świat postępowy, różnorodny, znaczący i połączony na wiele różnych sposobów, świat, którego dzisiejsi dorośli nie są w stanie sobie wyobrazić. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wychowanie w rodzinie (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Lubelska)
Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych zaczyna odgrywać coraz większą rolę w strategiach marketingowych stosowanych przez przedsiębiorstwa. Ze względu na ogromną popularność medium jakim jest Internet, działania prowadzone w jego obrębie są doskonałą formą dotarcia do grupy docelowej odbiorców. Zastosowanie odpowiednich technik marketingu w wyszukiwarkach, jak również tego prowadzonego w mediach społecznościowych ma niebagatelne znaczenie. Ich implementacja pozwala na zwiększenie widoczności danej strony internetowej, czy też profilu na wybranym portalu społecznościowym, co przekłada się bezpośrednio na liczbę potencjalnych klientów mających możliwość zapoznania się z ofertą danego przedsiębiorstwa. Wyszukiwarki internetowe zyskały ogólnoświatową popularność wśród ich użytkowników. Nie inaczej jest jednak w kontekście przedsiębiorstw. Również w ich przypadku medium to stało się niezwykle często wykorzystywanym kanałem dotarcia z komunikatem marketingowym do odbiorców. Obserwuje się dlatego wysoki stopień konkurencji. Setki stron internetowych walczą o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania,stąd też ich optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest tak istotna. Równie popularnym narzędziem co wyszukiwarki, stały się media społecznościowe. Przyciągają one całą rzeszę użytkowników swoimi niezwykłymi funkcjonalnościami. Istnieje wiele rodzajów takich mediów, a każde z nich może być polem do implementacji różnorakich narzędzi z zakresu marketingu. [ze streszczenia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: • metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, • przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, • sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, • inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kimkolwiek jesteś / Jakub Szamałek. - Warszawa : Biblioteka Akustyczna : we współpracy z Grupa Wydawnicza Foksal, 2019. - 1 płyta audio (CD-MP3) (11 godz. 27 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Ukryta sieć / Jakub Szamałek ; 2)
W cyklu : 1. Cokolwiek wybierzesz ; 2. Kimkolwiek jesteś.
Listopad 2018. KandyKroosh, camgirl z Mińska Mazowieckiego, zostaje uduszona na oczach tysięcy internautów. Charyzmatyczna dziennikarka Julita Wójcicka kontynuuje śledztwo Emila Chorczyńskiego. Wśród materiałów, które od niego otrzymała, znajduje się plik, który odstaje od reszty. To artykuł o śmierci camgirl opatrzony krótką adnotacją: „sprawdź”. Wójcicka bez wahania podejmuje trop, który zaprowadzi ją w zupełnie niespodziewaną stronę - poza granice kraju, ku spiskom politycznym, hakerskim zlotom oraz śmiertelnemu niebezpieczeństwu. Kimkolwiek jesteś Jakuba Szamałka to opowieść o cenie ambicji oraz determinacji graniczącej z obsesją. Wartka akcja i mocne osadzenie w rzeczywistości XXI wieku, rządzonego przez nowe technologie, sprawiają, że po przeczytaniu powieści trudno się otrząsnąć. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - K/S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona/S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona/Ob (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawiająca wpływ mediów na rozwój i zachowanie dziecka w wieku 3-6 lat, nominowana do NAGRODY "EDUKACJA XXI" w kategorii książki pomocnicze dla nauczycieli
Rodzicu, wychowawco. Czy wiesz ile godzin dziennie dziecko ogląda telewizję, dlaczego uwielbia reklamy i gry komputerowe, jak media wpływają na życie całej rodziny? Sięgnij po książkę napisaną przez pedagogów i psychologów. Sprawdź, czy dziecko jest telefobem czy telemaniakiem. Skorzystaj z propozycji zajęć pokazujących jak umiejętnie korzystać z mediów. Publikacja przedstawia wpływ mediów na rozwój i zachowanie dziecka w wieku 3-6 lat (okres przedszkolny i zerówka). Jest przewodnikiem po świecie reklam, gier komputerowych oraz programów telewizyjnych i radiowych, charakteryzującym ich wpływ na rozwój i samopoczucie małego odbiorcy. Ważną częścią książki jest program profilaktyczny dla dzieci i rodziców, będący propozycją alternatywnych środków służących zabawie, nauczaniu i wychowaniu w oparciu o umiejętne korzystanie z mediów (scenariusze zajęć i spotkań, propozycje prelekcji, listów). Książka dla: dyrektorów i wychowawców w przedszkolach oraz szkołach podstawowych z zerówką, pedagogów, studentów pedagogiki, studentów edukacji medialnej, rodziców i innych osób opiekujących się dziećmi. [empi2.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Rozgrzeszenie / Yrsa Sigurðardóttir ; z języka angielskiego przełożył Paweł Cichawa. - Katowice : Wydawnictwo Sonia Draga, 2020. - 1 CD (10 godz. 50 min) : za[is cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Freya i Huldar stają przed nowym wyzwaniem. Dramatyczna walka z czasem przypomni Freyi lata, które usiłowała dotąd wymazać z pamięci… O tej zbrodni policja dowie się tak jak wszyscy inni – ze Snapchata. Na ekranach telefonów zobaczą przerażoną nastolatkę błagającą o wybaczenie. Gdy ją znajdą, będzie już za późno… Huldar, oficer policji, i Freyja, dziecięca psycholog, łączą siły, by rozwiązać kolejną sprawę. Przesłuchując przyjaciół zamordowanej nastolatki, szybko odkrywają, że Stella wcale nie była niewiniątkiem, jak powszechnie sądzono – ale kto mógł jej nienawidzić tak bardzo, by chcieć zabić? Wkrótce scenariusz się powtarza – w mediach społecznościowych pojawiają się wiadomości od kolejnego nastolatka przepraszającego za swoje winy. Freyja i Huldar są pewni jednego: to jeszcze nie koniec. Zwłaszcza że przy pierwszej ofierze znaleziono kartkę z cyfrą 2. Czy Egill, zaginiony nastolatek, to ofiara numer 1? A może to ktoś inny wciąż czeka, by go odnaleźć? Rozpoczyna się walka z czasem, której finału nie spodziewa się chyba nikt… "Mocna i trzymająca w napięciu powieść o ponurym zjawisku społecznym". "Sunday Times" [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Książka mówiona - K/S (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZAS NA ZMIANY Bądź całkowicie szczery. Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina. I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa. Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings – prezes i CEO Netflixa – po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników – Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. "Gdy regułą jest brak reguł" to inspiracja do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł produktywności, kreatywności i innowacji. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Radio nie ma przyszłości” – stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego. Radio przetrwało już ponad 120 lat, pierwsze transmisje Guglielmo Marconi przeprowadził w 1894 roku. Mimo konkurencji z mediami streamingowymi, typu Spotify, nadającymi muzykę, radio trzyma się mocno. Jest niezwykle różnorodne, ma miliardy odbiorców, oferuje niezliczone audycje i podcasty. I o takim, stale zmieniającym się technologicznie, organizacyjnie, treściowo i odbiorczo radiu w ramach transformacji dawnych i pojawienia się nowych mediów obszernie traktuje książka Stanisława Jędrzejewskiego. Książka omawia także żywo dyskutowaną w Polsce (i nie tylko) problematykę mediów publicznych, ich potrzeby, funkcje, przeobrażenia i perspektywy. Problem nie jest jedynie polityczny, ale przede wszystkim kulturowy i społeczny, a także organizacyjny i zarządczy. Autor wykorzystał praktyczne doświadczenia nabyte w latach pracy w Polskim Radiu, prawno-regulacyjne w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, badawcze w sondażach socjologicznych, dydaktyczne z wykładów prowadzonych w prestiżowych uczelniach polskich i zagranicznych. [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Media (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tata Oli poznaje świat social mediów i postanawia zostać jutuberem. Żeby zdobyć sławę, robi pranki, wymyśla głupie czelendże i wrzuca krindżowe filmiki, czym irytuje całą rodzinę. Niestety, mimo desperackich prób zrobienia kariery, jego kanał na YouTubie obserwują tylko trzy osoby. Czy bycie jutuberem to na pewno dobry pomysł na sukces? Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Op (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Kraina dzieci (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram i fotografia / Leela Cyd ; tłumaczenie Anna Czerska. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2018. - 192 strony : fotografie ; 23 cm.
Serwisy społecznościowe często są świetnym źródłem inspiracji dla wielu aspirujących fotografów. Bardzo łatwo założyć konto, ale by zyskać naprawdę oddaną bazę fanów, potrzeba dwóch rzeczy: silnego poczucia własnej tożsamości i umiejętności kreowania stylu, za którym ludzie będą chcieli podążać. Dzięki tej książce uda wam się to osiągnąć! Autorka, znana instagramowa ekspertka i fotografka Leela Cyd, wypełniła tę książkę wspaniałymi zdjęciami i wartościowymi poradami, które pomogą odnieść sukces na Instagramie. Znajdziecie tutaj rozdziały poświęcone stworzeniu idealnej kompozycji, poszukiwaniu unikatowego kadru i doborowi odpowiednich rekwizytów – innymi słowy wszystko, czego potrzeba, by zrobić wspaniałe stylizowane zdjęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Fotografia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sieć (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hejt mowa nienawiści jest zjawiskiem powszechnym i nie tylko wirtualnym szczególnie mocno dotyka dorastającą młodzież. Jak rozpoznać, że pojawił się on w życiu twojego dziecka? Czy jest ono sprawcą, czy ofiarą? Jak możesz mu pomóc jako rodzic? Niniejszy poradnik kompleksowo opisuje zjawisko hejtu i jego destrukcyjny wpływ na młodego człowieka, jednocześnie podając zbiór narzędzi do zwalczenia problemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dziecko (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami – praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej