252475
Book
In basket
Celem monografii jest identyfikacja postaw konsumenckich wobec innowacyjnych rozwiązań stosowanych w handlu detalicznym wraz z ich uwarunkowaniami i skutkami, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu pandemii COVID-19. Struktura książki obejmuje wstęp, trzy rozdziały problemowe, zakończenie, bibliografię i załącznik, w którym zamieszczono kwestionariusz ankiety. Zrozumienie tego, w jaki sposób konsumenci reagują na innowacje, ma ogrom­ne znaczenie dla rozwoju handlu detalicznego, gdyż postawy konsumentów wpły­wają na akceptację lub opór wobec nowych rozwiązań. Umieszczenie badań w kon­tekście pandemii COVID-19 jest ważne z punktu widzenia jej znaczenia dla procesów adaptacyjnych do nowych warunków rynkowych oraz określenia możliwości i barier dalszego rozwoju innowacji. Monografia ma także znaczenie aplikacyjne, dostarcza bowiem wskazówki dla praktyków i decydentów związanych z sektorem handlu detalicznego, które mogą wspierać ich decyzje i działania związane z wprowadzaniem i rozwojem innowacyj­nych rozwiązań.
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 19.4.2 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 112-120.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again