252484
Book
In basket
Monografia Justyny Majchrowskiej Dziesięć wykładów o języku reklamy wpisuje się w ciąg prac poświęconych problematyce wykorzystania narzędzi lingwistycznych w tekstach reklamowych. Jej zalety to jednorodny bogaty materiał źródłowy (600 postów internetowych marki Lidl opublikowanych na portalu społecznościowym Facebook w określonym przedziale czasowym), szeroka perspektywa metodologiczna, jasny przekaz dotyczący postępowania badawczego, dobrze dobrana ilustracja materiałowa - zarówno warstwy słownej, jak i ikonicznej, przekonujące wnioski. Ciekawym pomysłem na konstrukcję monografii jest podział na dziesięć wykładów, z których każdy dotyczy odrębnej problematyki (ogólne podstawowe informacje o reklamie, komunikowanie się a przekaz reklamowy, perswazja, kategoryzowanie w reklamie, słownictwo i frazeologia, składnia i in.). Z recenzji prof. dr hab. Anny Piotrowicz.
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 13.6 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 271-283.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again