Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(197)
Forma i typ
Książki
(195)
Publikacje dydaktyczne
(69)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(214)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Planeta 11
(23)
DGiOZ
(3)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(159)
Filia nr 4
(3)
Filia nr 5
(6)
Filia nr 6
(9)
Filia nr 9
(4)
Filia nr 12
(2)
Filia nr 13
(10)
Filia nr 15
(3)
Filia nr 16
(5)
Filia nr 18
(6)
Filia nr 5 - podr.
(1)
Filia nr 13 - podr.
(2)
Filia nr 18 - podr.
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(12)
Mruk Henryk
(7)
Garbarski Lechosław
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Baran Radosław
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Davies Peter
(2)
Falkowski Andrzej
(2)
Godin Seth
(2)
Hingston Peter
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jasiński Andrzej
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945-)
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Niestrój Roman
(2)
Niestrój Roman (1944- )
(2)
Nowacki Włodzimierz
(2)
Opaliński Ireneusz
(2)
Pardey David
(2)
Perek Marzena
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Styś Aniela
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Łaguna Mirosław
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska Agata (ekonomia)
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Aleksandrowicz Renata
(1)
Antczak Stefan
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Michael J. (1935- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barletta Martha
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beliczyńska-Sobota Anna
(1)
Biernat Janusz (zarządzanie)
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914-)
(1)
Bogusz Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Borówka Ewa
(1)
Breen George Edward (1911-)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bąk Andrzej (1961- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumacz)
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Christopher Martin
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
D'Alessandro David F
(1)
Dodge H. Robert (1929- )
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Doyle Peter
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomista)
(1)
Dębski Maciej (architekt)
(1)
Fink Klaus-J
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gajewski Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Galloway Scott
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawron Ewa
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Goebel Urszula
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gordon William
(1)
Goślicki Jan
(1)
Goździewska-Nowicka Agnieszka
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grelak Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(65)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(197)
Język
polski
(196)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Studenci
(2)
Dziennikarze
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Właściciele nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(4848)
Przyjaźń
(2855)
Rodzina
(2755)
Relacje międzyludzkie
(2353)
Tajemnica
(1638)
Marketing
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1635)
Miłość
(1635)
Dzieci
(1428)
Zwierzęta
(1367)
Zabójstwo
(1304)
Rodzeństwo
(1261)
Śledztwo i dochodzenie
(1242)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1093)
Magia
(1036)
Dziewczęta
(1035)
Uczucia
(965)
Życie codzienne
(965)
Uczniowie
(928)
Psy
(875)
Małżeństwo
(858)
Policjanci
(799)
Lektura szkolna
(776)
Ludzie a zwierzęta
(734)
Trudne sytuacje życiowe
(699)
Władcy
(681)
Relacja romantyczna
(677)
Koty
(676)
Osoby zaginione
(656)
Boże Narodzenie
(654)
Przedsiębiorstwo
(647)
Matki i córki
(641)
Sekrety rodzinne
(641)
Żydzi
(627)
Piosenka
(616)
Dziennikarze
(613)
Budownictwo
(593)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Język polski
(572)
Uprowadzenie
(572)
Chłopcy
(561)
Prywatni detektywi
(551)
Przestępczość zorganizowana
(545)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(532)
Pisarze polscy
(532)
Podróże
(520)
Arystokracja
(491)
Poszukiwania zaginionych
(490)
Wybory życiowe
(453)
Wakacje
(445)
Seryjni zabójcy
(440)
Zemsta
(440)
Dziadkowie i wnuki
(427)
Zarządzanie
(427)
Polacy za granicą
(417)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(407)
Literatura
(390)
Zabójstwo seryjne
(374)
Walka dobra ze złem
(373)
Pisarze
(365)
Gry i zabawy
(364)
Lekarze
(361)
Zakochanie
(359)
Obyczaje i zwyczaje
(358)
Dojrzewanie
(351)
Historia
(349)
Polityka
(335)
Wojna
(332)
Wsie
(331)
Politycy
(326)
Filozofia
(322)
Śmierć
(320)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(299)
Matematyka
(298)
Spisek
(297)
Aktorzy polscy
(296)
Dinozaury
(295)
Życie seksualne
(292)
Samotność
(290)
Ludzie bogaci
(285)
Wojsko
(285)
Młodzież
(283)
Czarownice i czarownicy
(282)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Odżywianie
(274)
Samopoznanie
(274)
Holokaust
(273)
Przyroda
(262)
Kradzież
(261)
Miasta
(261)
Opieka nad zwierzętami
(261)
Zjawiska paranormalne
(260)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Duchy
(253)
Pomaganie
(253)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(82)
Poradnik
(21)
Opracowanie
(8)
Monografia
(7)
Wydawnictwa popularne
(4)
Encyklopedia
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Książki mówione
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Dom i ogród
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
197 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Swoje badania nad książką i biblioteką w procesie komunikacji społecznej prezentują pracownicy wrocławskiego Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa, a także innych ośrodków akademickich. W książce zgromadzono refleksje teoretyczne, terminologiczne i historyczne, ponadindywidualne – pokazujące szerszą perspektywę artykuły problemowe, oparte na materiale źródłowym wąskospecjalistyczne analizy wybranych wątków, bibliometryczne studia przypadków oraz szczegółowe opracowania odnoszące się do funkcjonowania poszczególnych instytucji bibliotecznych. Są to więc zarówno wypowiedzi bibliologów, jak i głosy czynnych zawodowo bibliotekarzy, którzy skupili się głównie na współczesnych formach komunikowania się z czytelnikami oraz na dostosowywaniu swojej działalności do ich potrzeb. Pierwszą część książki poświęcono myśli naukowej profesora Karola Głombiowskiego, twórcy wrocławskiej (polskiej) szkoły bibliologicznej. [notaw ydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
DGiOZ
Egzemplarze w opracowaniu (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 194, [2] s. : rys., tabl., 1 wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział I. Pojęcie, geneza i rozwój marketingu ; Rozdział II. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem ; Rozdział III. Badania marketingowe ; Rozdział IV. Konsument i uwarunkowania jego zachowań (Model zachowań konsumentów, Czynniki wpływające na zachowania nabywców, Proces podejmowania decyzji zakupu) ; Rozdział V. Segmentacja i pozycjonowanie produktu ; Rozdział VI. Produkt i proces jego rozwoju (Pojęcie produktu w marketingu, Klasyfikacje produktów, Planowanie nowego produktu, Cykl życia produktu, Struktura asortymentowa, Marka, Opakowanie, Zadania menedżera produktu ; Rozdział VII. Cena i jej kształtowanie ; ROZDZIAŁ VIII. Dystrybucja jako element marketingu (Istota, funkcje i integracja dystrybucji z pozostałymi elementami marketingu, Kanały dystrybucji oraz ich charakterystyka, Determinanty pionowej struktury dystrybucji, Organizacja fizycznego przepływu produktów) ; Rozdział IX. Komunikacja marketingowa (Planowanie komunikacji marketingowej, Reklama, Public relations, Promocja sprzedaży, Promocja osobista) ; Rozdział X. Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym (Istota obsługi klienta oraz jej elementy, Marketingowy aspekt obsługi klienta, Rola logistyki w realizacji poziomu obsługi klienta, Obsługa klienta jako płaszczyzna łącząca marketing i logistykę, Pomiar poziomu obsługi klienta).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaprezentowane w monografii treści oraz wynikające z ich analizy wnioski dotyczą prawidłowości funkcjonowania podmiotów w uwarunkowaniach rynkowych. Podstawą wskazania procedur i narzędzi oddziaływania na uczestników rynku, było postrzeganie marketingu jako procesu społecznego i zarządczego, nie tylko do „sprzedaży i kupna” dóbr, towarów i usług, ale głównie do wymiany wartości. W takim ujęciu marketing to wszelka wiedza i umiejętności jej wykorzystania, w logicznym postępowaniu na rynku oraz w życiu, dla rozpoznawania potrzeb (pragnień) społecznych i ich zaspokajania w czasie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. & Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Część I. Zrozumieć marketing - 1. Istota Marketingu ; (Struktura problematyki, Kluczowe pojęcia, Koncepcje i praktyczne zastosowania) ; 2. Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, 3. Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; Część II. Odkrywanie szans rynkowych - 4. Analiza warunków działania, 5. Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, 6. Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, 7. Zachowania konkurentów na rynku ; Część III. Wybór obszaru i koncepcji działania - 8. Segmentacja rynku (Sposoby definiowania segmentacji rynku, ACORN, Segmentacja według kryterium wartości klienta, VALS, "Euro Socio Styles" Gfk Lifestyle Research, Segmentacja internautów w Polsce (Gemius), Telefony Emporia dla seniorów), 9. Wybór rynku docelowego (Czynniki oceny atrakcyjności segmentów rynku według Malcolma McDonalda, Atrakcyjność segmentów według Rogera J. Besta), 10. Pozycjonowanie (Pozycjonowanie w modelu STP, Algorytm procesu pozycjonowania, Pozycjonowanie ze względu na cechy produktu i oferowane korzyści, Emocjonalność i funkcjonalność a kryterium pozycjonowania, Opcje pozycjonowania marki produktu, Mapa łańcuchów znaczeniowych, Pozycjonowanie produktów WITTCHEN, Wybór własnej pozycji na rynku, Al Ries (guru pozycjonowania) i jego rady) ; 11. Decyzje związane z produktem i marką (Badania dotyczące nowego produktu na przykładzie kosmetyków, Rola marki w kreowaniu portfela produktów na przykładzie głównych podmiotów branży wędliniarskiej w Polsce, Ocena asortymentu przedsiębiorstwa przy użyciu macierzy McKinseya), 12. Decyzje związane z kształtowaniem cen (Sposoby kształtowania cen oparte na kosztach, popycie i cenach produktów konkurentów, Kształtowanie cen przy sprzedaży produktów na giełdach towarowych, aukcjach i w ramach przetargów) , 13. Decyzje związane z dystrybucją, 14. Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej (Działania w zakresie PR wewnętrznego i zewnętrznego w firmie usługowej, Działania sponsoringowe w najbardziej popularnych w Polsce dyscyplinach sportu, Komunikacja nieformalna w promowania marki - kampania promocyjna Australii, Metody tworzenia budżetu komunikacji marketingowej, Struktura i zawartość briefu reklamowego) ; 15. Kształtowanie struktury marketingu-mix (Uwarunkowania struktury marketingu-mix w przypadku leków na receptę i leków sprzedawanych bez recepty, Hierarchia znaczenia instrumentów i narzędzi marketingu-mix na rynku usług notarialnych, Optymalizacja marketingu-mix przeprowadzona przez firmę Bottom-Line Analytics) ; Część V. Kształtowanie efektywność działań marketingowych - 16. Koszty i efekty działań marketingowych, 17. Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej (Struktura budżetu marketingu - analiza przypadku (Fast Fitness) ; 18. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 21/2013)
Spis treści : 1. Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie ; 2. Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym ; 3. Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej ; 4. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa (Kształtowanie optymalnego portfela klientów w firmie, Strategie nakierowane na wzrost atrakcyjności klientów o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa , Strategie skierowane do klientów nieatrakcyjnych dla przedsiębiorstwa , Rezygnacja z obsługi klientów) ; 5. Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce (Państwowe instytucje kultury w Polsce, Pozarządowe i prywatne instytucje kultury w Polsce, Opera Wrocławska, Muzeum Powstania Warszawskiego, MS2) ; 6. Wykorzystanie experiential marketing w kreowaniu wizerunku firmy (Experiential marketing w IKEA - studium przypadku, Miasteczko telewizji "n") ; 7. Wykorzystanie nowych koncepcji marketingowych w przemyśle targowym ; 8. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP (Proces zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym w sektorze MŚP na przykładzie badań własnych w branży cukierniczej) ; 9. Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych ; 10. Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej (Kreowanie marki na rynku B2B, Port Gdynia - kreowanie marki na rynku B2B, Przedsiębiorstwo CRIST - pozycjonowanie marki na rynku offshore) ; 11. Measuring the Fiđnancial Aspects of Brand ; 12. The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media ; 13. Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych (Analiza informacji dostępnych w popularnych mediach społecznościowych) ; 14. Application New Technology in Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1996. - 176 s. : wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej