Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
Planeta 11
(2)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(10)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 12
(1)
Filia nr 13
(1)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Bonatti Marco
(1)
Bryan Lara
(1)
Cycoń Maciej
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Kielan Paulina
(1)
Kucner Andrzej (1967- )
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Obirek Stanisław (1956- )
(1)
Oldham Matthew
(1)
Pacewicz Grzegorz
(1)
Reynolds Eddie
(1)
Rutkowska Anna (ekonomia)
(1)
Sierocki Radosław
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Sobota Jacek (1969- )
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Sternicka-Kowalska Magdalena
(1)
Szulc Radosław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Unterschuetz Alicja
(1)
Wasyluk Piotr
(1)
Wielicka-Regulska Anna
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Zuboff Shoshana (1951- )
(1)
Świgoń Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(4848)
Przyjaźń
(2855)
Rodzina
(2755)
Relacje międzyludzkie
(2353)
Tajemnica
(1638)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1635)
Miłość
(1635)
Dzieci
(1428)
Zwierzęta
(1367)
Zabójstwo
(1304)
Rodzeństwo
(1261)
Śledztwo i dochodzenie
(1242)
Literatura polska
(1217)
Nastolatki
(1093)
Magia
(1036)
Dziewczęta
(1035)
Uczucia
(965)
Życie codzienne
(965)
Uczniowie
(928)
Psy
(875)
Małżeństwo
(858)
Policjanci
(799)
Lektura szkolna
(776)
Ludzie a zwierzęta
(734)
Trudne sytuacje życiowe
(699)
Władcy
(681)
Relacja romantyczna
(677)
Koty
(676)
Osoby zaginione
(656)
Boże Narodzenie
(654)
Przedsiębiorstwo
(647)
Matki i córki
(641)
Sekrety rodzinne
(641)
Żydzi
(627)
Piosenka
(616)
Dziennikarze
(613)
Budownictwo
(593)
Wychowanie w rodzinie
(591)
Język polski
(572)
Uprowadzenie
(572)
Chłopcy
(561)
Prywatni detektywi
(551)
Przestępczość zorganizowana
(545)
Język angielski
(534)
Mężczyzna
(532)
Pisarze polscy
(532)
Podróże
(520)
Arystokracja
(491)
Poszukiwania zaginionych
(490)
Wybory życiowe
(453)
Wakacje
(445)
Seryjni zabójcy
(440)
Zemsta
(440)
Dziadkowie i wnuki
(427)
Zarządzanie
(427)
Polacy za granicą
(417)
Samorealizacja
(414)
Ojcowie i córki
(407)
Literatura
(390)
Zabójstwo seryjne
(374)
Walka dobra ze złem
(373)
Pisarze
(365)
Gry i zabawy
(364)
Lekarze
(361)
Zakochanie
(359)
Obyczaje i zwyczaje
(358)
Dojrzewanie
(351)
Historia
(349)
Polityka
(335)
Wojna
(332)
Wsie
(331)
Politycy
(326)
Filozofia
(322)
Śmierć
(320)
Ojcowie i synowie
(312)
Prefabrykaty
(310)
Sieroty
(299)
Matematyka
(298)
Spisek
(297)
Aktorzy polscy
(296)
Dinozaury
(295)
Życie seksualne
(292)
Samotność
(290)
Ludzie bogaci
(285)
Wojsko
(285)
Młodzież
(283)
Czarownice i czarownicy
(282)
Matura
(277)
Szlachta
(277)
Odżywianie
(274)
Samopoznanie
(274)
Holokaust
(273)
Przyroda
(262)
Kradzież
(261)
Miasta
(261)
Opieka nad zwierzętami
(261)
Zjawiska paranormalne
(260)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(258)
Duchy
(253)
Pomaganie
(253)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Raport z badań
(6)
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.[www.znak].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Socjologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Prace Doktorskie, ISSN 1898-6439 ; nr 36)
Podstawowym celem badawczym monografii jest analiza uwarunkowań funkcjonowania odwróconej hipoteki w Polsce. Cześć teoretyczna pracy obejmuje przegląd piśmiennictwa dotyczącego usług equity release, charakterystykę funkcjonowania odwróconej hipoteki w Stanach Zjednoczonych, Australii i wybranych krajach Unii Europejskiej, a także analizę ram prawnych rynku odwróconej hipoteki w Polsce. W części empirycznej monografii dokonano wielowymiarowej analizy uwarunkowań funkcjonowania i rozwoju rynku odwróconej hipoteki w Polsce. Przeprowadzono również badanie popytu na odwróconą hipotekę. Dane niezbędne do wykonania badań empirycznych zebrane zostały za pomocą telefonicznych wywiadów wspomaganych komputerowo, tj. metodą CATI. Badanie popytu na odwróconą hipotekę przeprowadzone zostało metodą wyceny warunkowej w schemacie WTA. W celu identyfikacji determinant popytu analizie poddano związek pomiędzy różnymi predyktorami a skłonnością do oddania nieruchomości przy wykorzystaniu testu niezależności chi-kwadrat oraz dokładnego testu Fishera. Zastosowanie metody wyceny warunkowej w schemacie WTA pozwoliło na oszacowanie popytu potencjalnego. W celu określenia popytu efektywnego wykonano symulacje świadczeń z odwróconej hipoteki m.in. na podstawie rachunku rent życiowych.[wydawnictwo.uek.krakow.pl].
Spis treści: Charakterystyka i formy odwróconej hipoteki ; Funkcjonowanie odwróconej hipoteki w Polsce ; Uwarunkowania funkcjonowania odwróconej hipoteki w Polsce ; Analiza popytu na odwróconą hipotekę w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Spis treści: Pokolenie Z w dobie ekspansji mowych technologii informacyjnych ; Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich ; technologie mobilne i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokolenia Z ; Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych - wyniki badań empirycznych ; Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprenentantów pokolenia Z w Polsce ; Działania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych - rekomendacje i przykłady.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.[pwn].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka marketingu mobilnego jest niezwykle aktualna i ważna, i to zarówno w warstwie poznawczej, jak i aplikacyjnej. Stąd staje się przedmiotem rozważań w literaturze światowej (a także krajowej). Większość dostępnych publikacji opartych jest na informacjach pochodzących ze źródeł wtórnych. Ponadto dominuje w nich spojrzenie na technologie mobilne z punktu widzenia przedsiębiorstw, które wykorzystują te technologie w działalności marketingowej. Daje się odczuć pewien niedosyt prac ujmujących problematykę marketingu mobilnego z perspektywy konsumenta. W ten nurt wpisuje się niniejsza publikacja. W pracy podjęto próbę wyjaśnienia istoty marketingu mobilnego, określenia kierunków jego rozwoju, scharakteryzowania nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych w marketingu mobilnym oraz zidentyfikowania postaw konsumentów wobec nich. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Rozważania oparto na źródłach wtórnych i pierwotnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści: I. Wstęp ; II. Trend w perspektywie badań socjologicznych ; III. Jak socjologowie rozumieją kategorię "trend"? ; IV. Znaczenie trendów w poznaniu i rozumieniu zmian w otoczeniu rynkowym człowieka ; V. Pojęcie i pomiar trendów w ekonomii ; VI. Współczesne megatrendy w konsumpcji ; VII. Informatologia w analizie trendów ; VIII. Konotacja i denotacja "trendu" ; IX. Morfologia trendu. Postrzeganie trendów w filozoficznej refleksji nad historią ; X. Trendy w wartościowaniu. Wartościowanie trendów ; XI. Aksjologiczne i ontologiczne aspekty trendów ; XII. Zakończenie ; XIII. Bibliografia ; Nota o autorach.
Coraz powszechniejsza staje się świadomość konieczności kompleksowego, interdyscyplinarnego interpretowania rzeczywistości, a jednym z kluczowych pojęć służących zrozumieniu współczesności staje się pojęcie trendu. Wiedza o trendach stanowi próbę stworzenia nowej narracji, która pozwoli nie tylko rozumieć, ale również efektywniej działać w tej nowej rzeczywistości. Tradycyjne modele myślenia, metody badawcze uległy dewaluacji, nie spełniają stawianych im oczekiwań. Stąd pojawia się potrzeba nowego myślenia, nowych metod badawczych, nowego podejścia naukowego. Rozumienie trendów, a tym samym świata współczesnego ułatwiają interdyscyplinarne analizy statystyczne, badania jakościowe, analizy hermeneutyczne i aksjologiczne. Służą one rozumieniu teraźniejszości, ale też przewidywaniu przyszłości. Z recenzji prof. Leszka Kleszcza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów w czasie pandemii Covid-19 / Bogdan Mróz. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 100,[3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem z międzynarodowych badań EIT Food dotyczących wpływu pandemii COVID 19 na zachowania konsumentów związane z konsumpcją żywności. Na Uniwersytecie Warszawskim projekt jest realizowany pod kierownictwem prof. dr hab. Dominiki Maison. Zespół z UW jest odpowiedzialny za badania realizowane w Polsce oraz organizację i analizę wyników badań jakościowych z konsumentami. Celem projektu było opracowanie możliwych scenariuszy długotrwałych zmian w zachowaniach konsumentów związanych z konsumpcją żywności pod wpływem COVID19. Scenariusze zmian zostaną przedstawione podmiotom związanym z sektorem spożywczym w Europie – producentom, sprzedawcom, właścicielom dużej i małej gastronomii. Uzyskana wiedza ułatwi im dostosowanie swoich przyszłych działań do potrzeb i zwyczajów konsumentów. W celu opracowania scenariuszy zmian, w ramach projektu zostały przeprowadzone: badania ilościowe, w których wzięło udział 5000 konsumentów z 10 krajów europejskich (Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Niemcy, Polska, Rumunia, Szwecja, Włochy, Wielka Brytania) badania jakościowe z konsumentami z 5 krajów europejskich (Finlandia, Hiszpania, Niemcy, Polska, Wielka Brytania) warsztaty z przedstawicielami firm z sektora żywności w 5 krajach europejskich (Finlandia, Hiszpania, Niemcy, Polska, Wielka Brytania).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19.4.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mówi się "nie rozmawiajmy o pieniądzach". Jeśli jednak nie będziemy o nich mówić, jak je zrozumiemy? Skąd dowiemy się, jak "pracują" pieniądze, co to znaczy płacić rachunki, jak zrozumieć kredyty? I dlaczego niektórzy są bogaci, a inni biedni?
Oto książka, która w prosty sposób tłumaczy, czym są pieniądze ich początkującym (i nie tylko) użytkownikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szanse i ograniczenia rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce / Joanna Smoluk-Sikorska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 136 stron : ilustracje ; 23 cm.
Rolnictwo ekologiczne jest uznawane za jeden z podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju i tym samym za jeden z głównych czynników poprawy warunków gospodarowania i życia na terenach wiejskich. Polska ma stosunkowo duży potencjał rozwoju tej metody produkcji, jednak warunkiem dalszego jego wzrostu jest efektywnie funkcjonujący rynek żywności ekologicznej. Niniejsza książka koncentruje się na trzech sferach tego rynku: przetwórstwie, dystrybucji (głównie poprzez kanał specjalistyczny) oraz zachowaniach konsumentów ekożywności. Książka ta stanowi diagnozę obecnego stanu rynku żywności ekologicznej i wskazuje na jego główne problemy, determinanty i perspektywy dalszego rozwoju. Monografia omawia również zmiany, jakie zaszły na rynku ekożywności w ostatnim czasie i prezentuje rekomendacje dla jego uczestników oraz instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój rolnictwa ekologicznego. [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia wybrane instrumenty polityki publicznej, których celem jest zmiana zachowań konsumentów oraz dystrybutorów żywności na bardziej zrównoważone, oraz implikacje ekonomiczne, społeczne oraz środowiskowe tych instrumentów. W części empirycznej omówiona została również akceptacja społeczna dla tych interwencji. Z publikacji można dowiedzieć się: • czym jest zrównoważona konsumpcja i jakie są jej zasady • dlaczego w szczególnych przypadkach wskazane jest zastosowanie instrumentów rynkowych i regulacyjnych zmieniających zachowania konsumentów i dystrybutorów dotyczące żywności • z jakim profilem społeczno-ekonomicznym konsumentów była powiązana większa akceptacja społeczna interwencji w konsumpcję i dystrybucję żywności w przeprowadzonych badaniach. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych zrównoważoną konsumpcją i jej miejscem w zrównoważonym rozwoju oraz polityką żywnościową oddziałującą na konsumenta i dystrybucję w celu uzyskania bardziej zrównoważonego sposobu gospodarowania żywnością w duchu gospodarki o obiegu zamkniętym.[cedewu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja ma na celu uchwycenie procesu starzenia się populacji w ujęciu mikro- i makroekonomicznym. Jej aplikacyjnym walorem jest analiza ciekawych informacji uzyskanych od badanych seniorów będących słuchaczami Uniwersytetów Trzeciego Wieku (UTW) oraz uczestniczących we wspólnotach parafialnych. Badanie osób w wieku 65+ zrealizowane zostało przez autora monografii w ramach badań statutowych Konsumpcja i zachowania konsumenckie osób w starszym wieku w Polsce, cz. I (2014), cz. II (2015). Starość i proces starzenia się należą niewątpliwie do relatywnie dobrze rozpoznanego etapu życia człowieka, o czym świadczy bogate piśmiennictwo, referujące liczne i wieloaspektowe badania empiryczne, realizowane zarówno w kraju, jak i za granicą, a także teoretyczny namysł nad starzeniem się, jak na razie, jednak podejmowany przeważnie w literaturze zagranicznej. O starości i starzeniu się wiemy już dość dużo, szczególnie gdy zasobność tej wiedzy porównamy z wiedzą o innych etapach życia ludzkiego, a zwłaszcza z młodością, dzieciństwem i dorosłością. Niemniej w dalszym ciągu w polskiej literaturze przedmiotu powstało mało opracowań bądź raportów poświęconych problematyce konsumpcji i zachowaniom konsumenckim osób w wieku 65+. Z tego też względu niniejsza monografia, w pewnym stopniu, wypełnia lukę w tym obszarze.[ksiegarnia.pwn.pl].
Spis treści: Starzenie się społeczeństwa - aspekt teoretyczny ; Jakość życia a aktywność osób w starszym wieku i pomyślne starzenie się ;Dochody i wydatki konsumentów w wieku 65+ ; Metodyczne aspekty badania konsumpcji i zachowań konsumenckich osób w wieku 65+ Jakość życia, dochody i struktura wydatków osób w wieku 65+ w świetle wyników badań własnych ; Zachowania konsumenckie osób w wieku 65+ w świetle wyników badań własnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Niniejsza książka składa się z sześciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny. Celem rozdziału pierwszego jest wprowadzenie Czytelnika w tematykę zrównoważonego rozwoju. W rozdziale drugim scharakteryzowano główny przedmiot analiz, tj. zrównoważone zachowania konsumentów. W trzecim rozdziale scharakteryzowano wybrane grupy ZZK, a także opisano problem niezgodności postaw i zachowań. W poświęconym zagadnieniom metodycznym rozdziale czwartym wyjaśniono specyfikę badań zrównoważonych zachowań konsumenckich, ze szczególnym uwzględnieniem pojawiających się tu problemów i ograniczeń metodycznych. Rozdziały piąty oraz szósty mają charakter empiryczny i zawierają wyniki badań pierwotnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przełomowa analiza nowego porządku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrową rewolucję, i jedna z najważniejszych książek XXI wieku o gospodarce i społeczeństwie. Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku tak samo, jak przemysłowy kapitalizm zniekształcił naturalne środowisko w XIX i XX wieku. Autorka pokazuje, jak patronująca tym procesom Dolina Krzemowa wpływa na każdy sektor światowej gospodarki; jak prognozy naszych zachowań są kupowane i sprzedawane na rynkach prognoz behawioralnych, a bogactwo, wiedza i władza koncentrują się w jednym miejscu na niespotykaną dotąd skalę. Wskazuje, że prawdziwe zagrożenie dla naszego społeczeństwa płynie już nie ze strony totalitarnych państw, lecz ze strony globalnych korporacji, powszechnie inwigilujących nasze zachowania i kuszących obietnicami maksymalnego zysku kosztem demokracji, wolności i – ostatecznie – naszej przyszłości.[nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Ekonomia (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej